![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat was geen hippie gedoe. Maar militair. Die zijn heel serieus.
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Allow me to doubt the veracity of that statement.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Het gecontamineerde water heeft nu Amerikaanse kustlijnen bereikt.
Na 4 jaar bewegen beperkt de contaminatie niet tot 1 regio. De hele Pacific nu. Wat binnen 40 jaar? Butterfly effect |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Neen. De concentratie is verschillend in wat men meet aan de bron en aan de Amerikaanse kust. Men kon ook radioactieve stoffen detecteren wereldwijd na de atoomproeven in de jaren 60 en later in de lucht, dat wilt niet zeggen dat de radioactiviteit in de lucht boven Brussel even radioactief was als de lucht boven New Mexico waar men die testen uitvoerde.
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 9 juli 2015 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Na 30 jaar is de helft van het radioactieve cesium vervallen. Na nog eens 30 jaar hou je nog een kwart van de initiele hoeveelheid over. Er wordt verwacht dat eind 2015 de piek wordt bereikt in meetbare straling aan de west kust van de VS, en het daarna beter wordt. Zal dat aantal... welk aantal? Het aantal aangetaste vissen? Ik vrees spijtig genoeg van wel ja. De blauwvis tonijn leidt veel erger onder Fuku dan de mens. Dat vind ik heel betreurenswaardig. Koppig, moi? Never ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan u anders mijn stamnummer geven.
Zo zie je maar he?
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Athelas zo werkt dat niet. Het piekt en bouwt niet af. Omdat het een meltdown is.
X 4. Tegen Fukushima "stabiel" is zijn we twintigtal jaar verder. Daartussen blijft het vrijkomen en zal dat niet meteen stoppen. Men zegt het is een grote oceaan. Maar na bijna vijf jaar zien we effecten van jewelste en komt het nu in Amerika aan. Als deze crisis niet meteen opgelost is, staan we dus nog maar voor het begin van een lange miserie. Gelukkig sta je bovenaan als mens, maar wees toch maar niet te zeker met je uitspraken. Dit is het begin en het wordt er niet beter op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() Maar de gemeten waardes zijn wel 1000 lager dan de reeds aanwezige radioactiviteit... Wat me wel zorgen baart, is dat de VS blijkbaar zelf geen initiatief neemt om hun kust te observeren op meerdere meetpunten. Blijkbaar een crowdfunding project geweest... :-/ So there is no way to know dat het daar op sommige plaatsen niet erger is of dat we binnen 5 jaar andere metingen gaan krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De paaseieren ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We are fishing it out. Anderen praten materie na die ze geloven maar niet zeker weten. Ik ben daar in dit geval hopelijk heel schuldig aan, maar erken toch dat die waardes enkel maar gaan stijgen. Bekijk de regio rond Fukushima. Onderzoekers van de oceaan spreken van hele lijkbedden op de oceaanvloer. Ik hoop dat het internet vies op me afkomt en overdrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk eten we dus vis die bestraald is, allicht ioniseert, vol plastic zit, besmeurt met olie en corendon naast een patatje genetisch gemanipuleerd vol nitriet en nitraat en op een bedje groenten vol pesticiden met een glas wijn waar alweer pesticiden inzitten.
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
6 maand dus. Alvorens het uit uw lichaam is. Niet dat je niet pist.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 juli 2015 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Welke radioactieve stoffen? Je moet het ene niet minimaliseren voor het andere. Maar duidelijk is dat niemand er iets van weet.
En diegene die er iets van weten, hun stilzwijgen is op zijn minst beangstigend te noemen. |
![]() |
![]() |