![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar wat heeft dat met een taxi te maken? Citaat:
Citaat:
Hou mij in't oog op dit forum en als ik een controversieel of extremistisch standpunt heb, doe dan een 'testje' op mij. Ik wens u veel succes. Citaat:
Zeg, hoeveel keer moet ik dat herhalen? |
||||
![]() |
![]() |
#162 | |
|
![]() Citaat:
Maar waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan? Zijn adres gewoon geven, is dat niet gemakkelijker? Tegenover de mensheid of tegenover ultra liberalen? |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
Door zijn adres te geven kan hij aantonen dat hij consequent is in zijn geloofsovertuiging. Wat ik met dat adres doe is totaal van generlei belang. En weet u waarom? Omdat staaf dat ZELF zegt. Helemaal in het begin van de discussie zegt hij namelijk dit over het oproepen tot geweld tegen sossen: Als Eduard jou oproept om sossen te mollen, dan ga jij onder onweerstaanbare drang aan de slag met je machete? Of ben je nog in staat om zelf te beslissen of je al dan niet aan een geweldoproep gevolg geeft? Ik volg in mijn redeneringen in deze discussie exact de premisses opgelegd door staaf. En degene die van die premisses afwijkt is staaf, niet ik. Ha, nee, ik heb dat hierboven al (ontelbare keren) uitgelegd. Ik ben tegen oproepen tot geweld. Ik ben perfect consequent mijn persoonlijke gegevens niet te geven. |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Impliciet betekent dat ge ertegen zijt. Anders zou ge er niet voor gaan lopen. |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb ik mij vergist. Niet elke ultra liberaal vindt dat oproepen tot geweld onder de vrijheid van meningsuiting valt. Mijn excuses aan alle betrokken ultra liberalen die ik gekwetst heb. |
|
![]() |
![]() |
#166 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik veronderstel dat Staaf zijn gegevens ook niet voor enig andere reden zou geven. Dus uw testje zegt niets.
![]() |
#167 |
|
![]() De doorsnee medemens in de belziek is voldoende.
#168 | |||
|
![]() Citaat:
Dat jij dat koppelt aan uw hypocrisietestje is voor uw rekening. Citaat:
Citaat:
Dus waarom zou dat bewijzen dat jij consequent zou zijn?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 31 augustus 2015 om 15:22. |
|||
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Het al dan niet makkelijk op te sporen zijn doet niets ter zake. Is een dakloze hypocriet als hij zegt dat wat hem betreft, de belastingen niet hoog genoeg kunnen zijn? Hij heeft makkelijk praten, maar dat maakt hem niet hypocriet.
![]() |
#170 |
|
![]() .
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 31 augustus 2015 om 15:22. |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het nog wat simpeler stellen.
Geertvdb vraagt twee dingen. 1/Of hij mag oproepen tot geweld. 2/Of hij mijn privacy te grabbel mag gooien. Op vraag 1 zeg ik: "Doe maar." Op vraag 2 zeg ik:"Kus mijn kloten." De kromme redeneringen en de ridicule conclusies die hij daar uit wil trekken, lijken me voor de meesten duidelijk. Gelukkig maar.
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af of er één moderator is die dit persoonlijk geleuter leest binnen dit subforum bestemd voor mededelingen en suggesties.
Conclusie: kom hier nooit klagen. |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Rudy, met alle respect, maar als ik even in uw historie kijk, dan zijn de interessante postings ook niet dik bezaaid.
#174 | |||
|
![]() Citaat:
ja Citaat:
indien de oproep tot geweld had geweest tegen Sinterklaas, of tegen marsmannetjes, DAT had iets anders geweest. Daar weten we namelijk het adres niet van. Citaat:
En geef toe... gij weet net zo goed als ik dat geen enkele mens ter wereld die een beetje bij zijn verstand is een oproep tot geweld tegen zijn persoon aanvaardt. Laten we alle BS 'cutten'. Ook elke ultra liberaal die vindt dat oproepen tot geweld kan, zal een 'uitzondering' maken als die oproep tegen hem gericht is. |
|||
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik zeg, 'iedereen kan op mijn smoel kloppen, en ge krijgt daarvoor 5 euro'. En dan verstop ik mij. Gaat er iemand 5 euro verdienen? Ik denk het niet hé. Was mijn oproep dan zinvol? |
||||
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Oei, ge praat over uzelf in de 1e persoon meervoud. Da's niet goed ...
![]() Citaat:
Begrijpt gij het woord hypocriet wel? |
|
![]() |
![]() |
#178 | |||
|
![]() Citaat:
Over uw privacy hebt ge nooit iets gezegd, tot deze post! Citaat:
Citaat:
![]() PS uwe ultra liberale mede gelovige patrickve is het niet eens met u. Straf hé? Laatst gewijzigd door geertvdb : 1 september 2015 om 12:52. |
|||
![]() |
![]() |
#179 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is heel wat essentiëler dan de opheffing van mijn privacy. Citaat:
Citaat:
Ik heb trouwens aan patrickve uitgelegd waarom ik mijn standpunt inneem. Maar in uw ijver om infantiele ego-spelletjes te spelen zal je daar over gelezen hebben...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 september 2015 om 21:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
#180 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Net niet. De essentie is dat gij geen problemen hebt met een oproep tot geweld tegen sossen, maar een oproep voor geweld tegen u zelf minder 'aangenaam' vindt. Citaat:
Oei, uw helderziendheid laat u in de steek Citaat:
De kromme redeneringen en de ridicule conclusies die hij daar uit wil trekken, lijken me voor de meesten duidelijk. . Trouwens patrickve is helemaal niet mijn "ergste tegenstrever'... Waar haalt gij zoiets? Ik denk hier op dit forum trouwens helemaal niet in termen van 'tegenstrevers'. Ik zie dat helemaal niet persoonlijk zoals gij. Citaat:
Of wacht, ge denkt dat ge patrickve van uw standpunt hebt overtuigd? ![]() |
|||||
![]() |