![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat begin jij dan te lullen over cache op je moederbord? Ten eerste, op je moederbord zit geen cache, wel op je CPU. Ten tweede, op de cache op je CPU wordt niks 'bewaard', dus waarom zou je PC daar voor een script gaan zoeken. Nog 1 keer, in jouw 'java' geval. Wanneer jij een Java app runt, start deze een jvm op, een Java virtualisatie machine. Deze voert de functies uit aan hem aangereikt. Sluit je die Java app af, zijn deze functies weg. Die worden nergens opgeslagen. Enkel browser gamer (dus die die je in je browser zelf speelt), gaan data opslaan in je temp internet files. Zowel op linux, Windows als osx. Neem het nou gewoon aan van een informaticus. Er zit in hedendaags geen cache meer op jouw moederbord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weet je nog Job vloog buiten op Apple verkoop zakte zorgwekkend, Job terug en Apple omhoog op de beurs en de verkoop gelijk een raket omhoog. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn goede designers en marketeers. Alweer: ik kijk vooral uit naar Directx 12. Er zou een Unreal 4 engine demo uit zijn voor de 12...eens zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]() Papa ? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan ? " "Wel mijn kind, het moest er eens van komen, en waarom niet vandaag ? Luister goed ! Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een cybercafé. Papa heeft in de toiletten van dat cybercafé een verbinding gemaakt met mama. Op dat moment heeft mama een paar downloads gekregen van de memorystick van papa. Toen papa klaar was met het uploaden, stelden we vast dat we geen firewall hadden gebruikt. Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten, zaten we na negen maanden met een virus !!!" ....
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als linux evenwaardig zou zijn als windows inzake gaming, gebruikte ik gaan Windows meer. @hoomer. Versta me niet verkeerd, ik ben geen Microsoft fanboy. Ik vind het fantastisch dat linux zijn weg vind naar de doorsnee gebruiker. Maar alles is niet zwart wit. Op het werk beheren wij duizenden client-pc's. Ik kan echter niet ontkennen dat microsoft hun beheer mogelijkheden toch veel eenvoudiger liggen dan die van linux. Let wel, dit is in een omgeving waar gebruikers niet zomaar installeren wat ze willen. Voor Jan pier en pol is het zoveel gemakkelijker om hun Windows om zeep te helpen dan wanneer ze linux zouden draaien. Voor wie weet wat hij doet, maakt het eigenlijk weinig verschil uit. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 7 augustus 2015 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Unreal 4 demo DX11 : 55 fps
Unreal 4 demo DX12: 85-90 fps Beiden 1600*900, Vsync Off ![]() ![]() ![]() 1542 Mhz Core en 7600 Mhz Memory |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Reden gevonden: DX11 propt alles op 1 thread, gevolg GPU op 75-80 %
DX12 verdeelt alles netjes over de 8 threads, gevolg GPU op 108 % Indrukwekkend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben toch niet echt onder de indruk van Windows 10.
Het forum hier is er alleszins niet door versneld.
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ondertussen duidelijk hoe zwaar je weegt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het forum blijft regelmatig 'hangen' heb ik al gemerkt, gewoon effe geduld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#178 | |