![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zou die grens mogen bepalen?
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Toen Hawkings zei dat filosofie dood was, was dat een steek in mijn hart. Hij zegt dat het het tijdperk van wetenschap is. Maar dienen wij over al die kennis dan niet meer na te denken?
We hebben genoeg stock om de wereld 10x onbewoonbaar te maken... En de wereld wordt steeds gekker.... Probeer dat maar eens in toekomstperspectief te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Het feit is dat er geen kaf en geen koren meer zal zijn tegen dat hij ooit eens gaat terug komen jammer....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is pas als je zeker weet wat volgt, je beseft waar het om draait en hoe armoede en rijkdom je geen geluk geven. Beide kunnen een invloed spelen, maar als mensen kunnen wij de situatie heel goed op ons aanpassen en andersom. Alles zit tussen de oren en zelfs dit vluchtelingenprobleem zal way overrated gepresenteerd worden. Zie de geesten opgeslorpt worden in ideologieën die zich uiterlijk gaan manifesteren. Die perfect voorkómen konden worden als we enkel met onszelf zouden bezig zijn . Waarom zoeken sommigen dingen op die groter dan zichzelf zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Oei iemand voelt zich aangesproken
![]() Wat is er met mijn kadertje? Ik steek dat toch niet weg? Ik ben een domme junk die faalt het leven te begrijpen, maar toch een poging tot onderneemt. En over dingen groter dan zichzelf, refereerde ik meer naar mezelf dan anderen. Maar wou dat niet zo gezegd hebben, enkel antwoord lospeuteren. En u vuile muile? Wie bent u? Laatst gewijzigd door Peche : 7 september 2015 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo doodnormaal. Citaat:
Citaat:
Laat al die moslims aan de overkant hun eigen boontjes doppen, dan hebben wij geen probleem. Ze kunnen bijvoorbeeld naar Saoedi-Arabië vluchten, moet een rijk land zijn. Het is het land van Mohammed, dus wat wil je nog meer? Citaat:
Hij is ook deze wereld en Hij is bovendien eeuwig en oneindig. Hij is God zelf. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat komt niet uit de lucht gevallen he.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zei Echnaton daarover?
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sommige mensen kopen een lot en hopen zo de hoofdprijs te winnen. Nu, mijn financiële situatie mag ook wel iets verbeteren, en ik hoop op de hulp van den Heer van boven, maar aangezien die het meestal laat afweten moet ik rekening houden met de ondergang. Vandaar dat ik nu geloof dat ook de wereld niet meer te redden is.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen dachten toen niet in symbolen. De zon was God zelf. Er zijn er zelfs die dat nu nog geloven. Wiki: Aton of Aten is de naam van de zonnegod, die de 'ketter'-koning Achnaton, voorheen Amenhotep IV tot hoofdgod van het oude Egypte probeerde te verheffen. Dat is duidelijk. Citaat:
Hij stierf dus in wezen aan zichzelf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoewel ik me echt beter heb voelen worden week na week. Fysiek dan ![]() Je moet daarvoor niet bij de Heer gaan biechten, maar U laten voeren door de heilige geest, en trachten niet te dwalen. Ik denk dan, ja nu voel ik Het! Het gaat komen, en dan komt er niets uit ![]() Dus misschien dat ik dan ook nooit zal weten wat "rijkdom" inhoud ![]() Of toch niet de eerste jaren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |