![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa is een monetaire unie en er is nog geen enkele monetaire unie die is blijven bestaan. Voor de rest is Europa zoals een symfonisch orkest waar geen enkel instrument van gelijkgestemd is en waar iedere muzikant zijn eigen melodie speelt en zijn eigen dirigent volgt. Dus ja, Europa is kloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef volledig gelijk , over de hele lijn !!!! Citaat:
dit heeft zelfs niks meer met hulp bieden te maken !!!! Dit komt zowat overeen met België GRATIS weggeven !!!! Hier heb ik niet veel meer aan toe te voegen dan dat ik geef u volledig gelijk , over de hele lijn !!!! Dit nog: Met wat voor gedachte / ideeën lopen die bedenkers rond ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foei , jefke is niet blij !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wettelijk mag je niet zelf beslissen niet aan een allochtoon te verhuren. Daarmee bedoel ik dus dat wettelijk je niet mag beslissen aan wie je verhuurt. Het is ver gekomen hier ...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is ons Europa en daar heerst vrede ... Zij verdienen ons apathisch gedrag niet ! Snap out of it. Zeiden die 300 van Sparta "ah we zijn met zo weinig, tis verloren, we geven onze vrouwen en kinderen af." ??? Fuck NO ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Volgende verkiezing krijgt een anti-Europese partij mijn stem, of ze nu (extreem)links-rechts of centrum is.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() K'wil mij niet moeien ... ,maar had ik niet gelezen onlangs ergens dat u in pensioen waart ? of in die richting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() [quote=Garry;7791160]Europa is een monetaire unie en er is nog geen enkele monetaire unie die is blijven bestaan. Voor de rest is Europa zoals een symfonisch orkest waar geen enkel instrument van gelijkgestemd is en waar iedere muzikant zijn eigen melodie speelt en zijn eigen dirigent volgt. Dus ja,
Citaat:
is naar de kloten aan het gaan ....inderdaad , |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat alle politiekers met een tweede en derde verblijf hun deuren maar openzetten. Ik kan de deuren van mijn tweede verblijf niet openzetten omdat ik geen tweede verblijf heb, ik heb maar één huisje.
Anders een idee... dat ze bij de mensen hun thuis gaan kijken hoeveel onbeslaapte slaapkamers ze hebben en stop de illegalen vreemdelingen daarin. Rond de jaren veertig is hier in België iets gelijkaardig gebeurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel uw huis open voor zo'n asielzoekers en veel kans dat ze er een onherstelbaar zootje van maken en je ze zeer moeilijk of zelfs nooit meer buiten krijgt. Veel van die gasten komen immers uit lemen hutjes met aarde als vloer. Kijk naar de puinhopen die ze aan de grens tussen Macedonië en Griekenland achterlaten, het kan hun geen hol schelen, als ze Europa maar binnen raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In oktober kunnen ze het huren voor 600 € per maand + de rekeningen van gas, elektriciteit, waterverbruik, telefoon, internet en syndic. Voor een garage komt er evt. 65 € bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Behoort hij tot de christelijke gemeenschap?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen maar dat is onbelangrijk: hij wil voor DIE prijs z'n appartement verhuren.
Hij eist correcte betaling aan het BEGIN van de maand. Zoniet: ONMIDDELLIJK de deurwaarder, vergezeld van politie & slotenmaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN