![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een dikke 2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Je kunt echt niet volgen, AJ. De turnles te zwaar deze voormiddag?
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 11 september 2015 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alcohol verdampt trouwens volledig vanaf 78 graden. Er zat dus geen hol alcohol meer in dat stoofpotje. Maar voor dat fanatiek zot moslim wijf toch voldoende aanleiding om de gazetten vol te schrijven. Ik ben dat soort van mensen beu. Zo'n mensen verdienen geen verdraagzaamheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moestafa, maar we moeten hem Staf noemen. Hij heeft heel die zeik afgezworen en ziet daardoor ook niemand van zijn familie meer. Hij was toch alleen maar welkom als hij geld gaf, zegt hij. Ik heb helemaal niets tegen de Staf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Gouverneur
|
![]() Dit is niet toevallig één van de factoren die o.a; IACSSO gebruikt om te beoordelen of een organisatie/overtuiging een sekte/gevaarlijke cultus is. Mar het wordt niet toegepast op de grote godsdiensten. Niemand kan uitleggen waarom.
Laatst gewijzigd door doremi : 11 september 2015 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus als sommigen kunnen zuipen, zijn zij geïntegreerd? In de horror islamlanden zuipt men in hun duistere achterkamertjes ook hoor.
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik ook niet begrijp, is dat er altijd naar de splinter in het oog van het Vlaams Belang wordt gewezen terwijl men de balk in het oog van de moslims niet ziet. Een beetje "eigen volk eerst" staan roepen is niets in vergelijking met bij voorbeeld de hetze die nu weer tegen een bona fide leerkracht wordt ontketend.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() Ik stel mij toch serieus vragen bij die video: welke allochtoonse Antwerpenaar, of zelfs welke Antwerpenaar spreekt van een TOUW ??
Blijkbaar is die Turkse Antwerpenaar in het Algemeen Nederlands opgevoed???? Als 5-jarige kent hij zelfs het woord wurgen, slimme jongen, zie je wel dat allochtonen onze maatschappij verrijken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1,1% alcoholpercentage, dat dan nog meteen verdampt bij het koken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Jij hebt toch echt een leesprobleem hoor... Ik heb de hysterici in deze post op dezelfde lijn geplaatst als die vrouwen. Je conclusie als zou ik ze verdedigen of goedpraten kon dus niet verder van de pot gerukt zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens een uitspraak gedaan over het verhaal van de ouders, laat staan over de video. En als je het mij vraagt: ik ben helemaal niet geneigd dat verhaal te geloven, wel integendeel. Maar dat is eigenlijk naast de kwestie, dat zal wel uit het onderzoek blijken. Ik heb alleen gezegd zo'n onderzoek - gezien de ernst van de verwondingen - wel noodzakelijk is. En dat de media er verder best niet te veel aandacht aan zou schenken om de hysterie van de moeders niet aan te wakkeren. Ik heb er overigens geen enkele moeite mee om hun gedrag te veroordelen, zoals je ook al kon lezen in de post waarop je reageerde. Je moet het alleen ook willen lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() |
![]() |
![]() |