![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 oktober 2015 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MMMMOOOODDDDzzzz
![]() Ik zei het toch dat ik mijn ouders veel shit bezorgde ![]() Ook had ik soms wel een snotneus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 oktober 2015 om 02:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementslid
|
![]() "Vroeger was alles beter".
Nee. Het was _anders_
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik herinner me dat ik als kind regelmatig getuige was in de auto van mijn vader dat onze voorligger echt zigzaggend aan het rijden was....en mijn moeder die dan wat paniekerig riep pas pas want den diene is goed zat ![]() Verder moet je niet vergeten dat de toestand van onze wegen niet vergelijkbaar is met 40 jaar geleden net als de infrastructuur.De auto's op zich zijn ook een stuk veiliger geworden op technisch gebied.OOk het verkeersreglement is stukken strenger ....De eerste snelheidscontroles zijn amper van een kleine 30 jaar geleden.Al deze elementen spelen ook hun rol in de satistieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep , en dat zal ook in de toekomst zo blijven ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger konden dronken rijders beter rijden.
Voetgangers keken toen nog voor ze overstaken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 oktober 2015 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, vroeger reden we alle dagen zat, en er gebeurde minder ongevallen dan nu.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl men in het burgerleven om door het rood te rijden - want daar ging het over, ik was met een bromfiets op mijn zestien door het rood gereden - vijfhonderd frank boete kreeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
krijg jij dan ook een jaarlijks schrijven van justitie met de vermelding hoeveel miljoen € je de Belgische staat nog moet ? ![]() ... volgende keer met een tiental erbij (in de kolom euro miljoenen)! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger betaalde ik boetes af met 50€ per maand, alhoewel ze me regelmatig brieven stuurden dat er aanzienlijk meer moest betaald worden, maar daar ben ik mee gestopt toen ik geen enkel wettelijk inkomen meer had. En vermits ik nu invalide ben laten ze me ook gerust. Dus, helaas voor de Belgische staat, er komt van mij geen rotte frank meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Arme Xeno toch maar weer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan ook terugkijken op de zottigheden achter het stuur toen ik jong was, en besef nu dat ik veel chance heb gehad: in Duitsland met een alfa-33 aan 200 km/u en kapotte remmen door een zware regenbui razen, terwijl er een opstopping stil stond op de snelweg. Ben op de pechstrook 20 auto's verder naast de file tot stilstand gekomen. Uitgestapt en in de plensende regen op de motorkap gaan liggen om te bekomen. Toen was ik genezen.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 oktober 2015 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |