![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wodan Zeus Apollo Amun Hades, Anuket, Messi, Jupiter, Saraswati, etc etc Net als u. U ontkent het bestaan van deze Goden (honderden, duizenden!) ook. Er is niet veel verschil tussen ons. Ik geloof gewoon in 1 God minder dan u. U gelooft ook in 'het niets' dan. Gewoon 'een procentje' minder dan ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bedoel je die geitenboeren die voor zichzelf een geschiedenis met bijhorend stamgodje verzonnen hebben en jij dat nog steeds voor waar aanziet? Moet je wel naïef of achterlijk zijn om dat ernstig te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Dat was Eli zijn argument trouwens ook. Ge weet wel, die extreem rechtse Hollandse Jood. Maar dat is zo defensief en negatief. Maar waar is het positief bewijs voor God? Het kan niet dat u uw geloof gewoon baseert op een semantische kunstgreep? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge gelooft dat er ergens iets in een positieve balans slaat als gij op uw knieën gaat zitten, ga dan gerust op uw knieën zitten. Als gij gelooft dat er ergens in een ver verleden iemand een paar boodschappen gekregen heeft, waarop dan verder uw systeem van geloof gebaseerd is, doe dan maar gerust verder. Maar laat ongelovigen of anders-gelovigen gerust. Laar die mensen contraceptiva gebruiken, probeer dat niet wettelijk in voordeel te draaien via een strafwet; idem dito voor samenwonen en echtscheiden; seks-beleving idem dito voor burgerlijke contracten als een burgerlijk huwelijk idem dito voor abortus en euthanasie Zeg gerust dat al die dingen fout zijn in het licht van uw interne organisatie, maar steek de mensen daarvoor niet in de gevangenis. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
https://roomsmeisje.wordpress.com/20...n-begrip-paus/ Dat Gods geboden eeuwig zijn is een holle frase. Wat jij gelooft dat Gods geboden zijn, daar hou je halsstarrig aan vast. Praatjes van misdadige oude mannen met macht, daar ben je mee bezig. Laatst gewijzigd door Piero : 8 oktober 2015 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat dergelijke daden ook maar enigszins gelegitimeerd kunnen worden op basis van Jezus' onderricht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
https://roomsmeisje.wordpress.com/20...n-begrip-paus/ ![]() De doodstraf werd ingevoerd in de stad en het land dat geclaimde werd de pauselijke monarchie: Jeruzalem, de Heilige Stad. Homoseksueel gedrag, quam faciens tam patiens (zowel actief als passief), werd voor het eerst strafbaar gesteld in 1120 tijdens het lokale Concilie van Nablus in het Koninkrijk Jeruzalem. De straf was dood door de brandstapel, maar deze straf kon ontlopen worden door berouw te tonen. Werd iemand voor de tweede maal betrapt, dan was wederom berouw mogelijk, maar volgde wel verbanning uit het koninkrijk.[14] Hierdoor veranderde sodomie tussen 1250 en 1300 van een weliswaar zondige, maar meestal geen strafbare praktijk, tot iets waar bijna overal in Europa de doodstraf op kwam te staan. BRONWorden er nog homo's verbrand in Vaticaanstad? Niets houdt die kliek van godsdienstfanaten tegen; of toch wel? Over wisselvalligheid gesproken. Laatst gewijzigd door Piero : 8 oktober 2015 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat is, naar uw maatstaven, "een bewijs voor het niet bestaan van God"? Zo kunnen we wel eeuwig bezig blijven.. Laatst gewijzigd door Wapper : 8 oktober 2015 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=143 Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 oktober 2015 om 01:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben & blijf van mening dat de holebi's de rkk hun rug toekeren ,
en een eigen rkk oprichten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Waarom verstopt uw God zich? U gelooft in hem. U hebt er ongetwijfeld over nagedacht (zoals zovelen). Geef mij het antwoord op de eeuwenoude vraag van de onzichtbare God. Ik denk dat hij zich niet verstopt. Hij bestaat gewoon niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan ook niet bewijzen dat eenhoorns niet bestaan. U ook niet. Bestaan eenhoorns daarom? U mag zelf antwoorden op deze vraag. |
|
![]() |
![]() |