![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Ik zou dat kunnen. Maar tegen alle heil gebeurt vergeet je dat ik ervoor waarschuwde.
Nogmaals: Hoe meer aandacht, hoe meer problemen. Niet ons probleem... Dat maakt u er van. Fuck Salma en ik kom echt geen aandacht tekort. Ik zal uw draden laten voor wat ZE zijn. En verheerlijk uzelf dan maar verder in uw eentonig debat dat in jaren niets verbetert heeft. Integendeel, 15 milj inwoners rijker. En waarom? Omdat mensen als u de signalen negeren en zich superieur voelen. Laatst gewijzigd door Peche : 27 oktober 2015 om 05:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet persoonlijk bedoelt, maar Ge zou beter kunnen. Salma is WA hypocriet he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fysiek geweld komt inderdaad meer voor bij mannen dan bij vrouwen, maar onder schat vrouwen niet. Zij gebruiken echter vooral psychisch geweld. Vaak zijn zij ook de aanstokers van fysiek geweld gebruikt door mannen onderling. Hiervan vind je veel voorbeelden op de sportvelden waar kinderen aan sport doen. Tijdens een voetbalwedstrijd van -10 jarigen moet je de moeders eens in actie zien en horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel fijn om zo even te lezen dat voor u vrouwen " aanzetten" tot geweld, alsof volwassen mannen zelf niet verantwoordelijk zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |