![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrouw is in een vijver gevallen.
Ze roept heel luid: help-heeeeeeelp!! Er komt een man voorbij en hij vraagt: mevrouw, kunt u niet zwemmen? De vrouw antwoordt: "Heeft u het bordje niet gezien? Daarop staat: verboden te zwemmen"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's ook geen reklame voor de vrouwen hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt een nieuwe meester in het derde leerjaar. Hij denkt; laat ik eens kijken of de kinderen in zichzelf geloven.
Hij zegt: beste kinderen, wie denkt dat hij/ zij dom is mag NU rechtstaan. Alle kinderen blijven zitten. Na 5 minuten gaat Jantje toch rechtstaan. De meester vraagt: Jantje, waarom denk jij dat je moet rechtstaan? Jantje: " Ik heb zo'n medelijden meester dat u daar heel alleen al minutenlang als enige rechtstaat". |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() loooooooooool
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jantje zit in de biechtstoel.
Hij zegt tegen meneer pastoor: Eerwaarde Vader, ik heb gezondigd. Pastoor: Wat is er gebeurd dan? Jantje: Ik heb een meisje mee naar huis genomen. Pastoor: Dat is geen zonde hoor. Jantje: Ja maar ik heb haar schoenen en haar kousen uitgetrokken. Pastoor: Dat is ook geen zonde. Jantje: Ja maar, ik heb daarna haar jurk uitgetrokken! Pastoor: Dat is nog steeds geen zonde. Jantje: En toen zijn we samen in mijn bed gaan liggen! Pastoor: En wat is er dan gebeurd? Jantje: Mijn vader is onverwachts thuisgekomen. Pastoor: DAT is pas zonde!!! Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 18 november 2020 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee mannen zitten in de hemel.
Vraagt man 1: hoe zijt gij gestorven? Man 2: Ik ben doodgevroren. Maar vertel eens; hoe zijt gij gestorven? Man 1: Ik kwam thuis en mijn vrouw lag met een andere man in bed. Ik wilde hem slaan maar hij was te vlug. Hij kon ontsnappen en omdat ik ZO kwaad was heb ik een hartaanval gekregen. Man 2: Stommerik! Had dan eens in den diepvriezer gekeken he, dan zat ik hier nu niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() I always ask my girlfriend to rate my sexual skill on a scale from 1 to 10. Since short I have a German girlfriend. She really likes anal. Last time I went anal with her, she kept yelling: Nine! Nine! Nine!
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 18 november 2020 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jefke wil een grapje met zijn moeder uithalen.
Hij roept: Mamaaaa, mamaaaaa, ik ben net naar de zolder geweest en papa hangt daar op, hij ademt niet meer! Moeder rent in paniek de trappen op. Wanneer ze terug beneden komt zegt ze: Jefke, papa hangt helemaal niet op op zolder. Waarom zei je dat nu? Jantje antwoordt: sorry mama, het was een grapje. Hij hangt op in de kelder hihihi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De juf vraagt aan Sofieke wat ze later wil worden.
Sofieke antwoordt: Ik wil héél graag fotomodel worden. De juf vraagt: ja maar Sofieke, als later blijkt dat je daar te dik of te lelijk voor bent, wat dan? Sofieke: Dan kan ik nog altijd schooljuf worden natuurlijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man leest de krant en zegt tegen zijn vrouw:
Ik lees hierjuist dat vrouwen per dag 30000 woorden spreken en mannen slechts 15000. Hoe komt dat volgens jou? Vrouw antwoordt: omdat wij alles 2 keer per dag moeten uitleggen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Ik ben altijd voorstander geweest van klassikaal onderwijs in plaats van afstandsonderwijs.
Cameron Diaz. Mooi en goeie actrice. Van poetsen en lesgeven heeft ze volgens mij niet veel kaas gegeten. En breien ook niet. Laatst gewijzigd door Rudy : 19 november 2020 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel gepromoveerd op 2 dagen tijd. Van poetsvrouw naar lerares... Wat kan het leven mooi zijn! Mss word ik binnen een week wel "mevrouw de directeur" in mijn schooltje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Nederlander komt een café binnen.
Hij bestelt 16 pintjes. De patron vraagt; meneer waarom bestelt u 16 pintjes aangezien u alleen bent? De Nederlander antwoordt: onder de 16 bier bestellen mag toch niet! |
![]() |
![]() |