![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja ik kan hem wel pruimen..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Arme Vlaamse democraten ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
your point?
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je konk een beetje dylanesk in je laatste reply, vandaar
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() De naam "België" gebruik ik toch graag als het ons in de toekomst in staat stelt om ons met de Republiek der Fascisten te distantiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al moest ze gewapenderhand herroverd worden, Brussel IS en BLIJFT een Vlaamse stad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu geen erg, laten we niet vergeten dat Brussel in slechts enkele generaties verfranst werd. Het omgekeerde kan even snel gebeuren. (De trend is al bezig in de Vlaamse Rand waar de franstaligen hun kinderen steeds meer naar Nederlandstalige scholen sturen. ) Probleem is dat Bruxelles niet zo zeer francophone is, maar wel arabe. En bij die bevolkingsgroep duurt de assimilatie ettelijke keren langer .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
frans-vlaanderen, zeeuws-vlaanderen, brussel, het is een kwestie van tijd vooral ze bij het fiere vlaandr'n ingelijfd worden ![]()
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() By the way, die Arabieren, welke taal spreken ze, als ze niet hun moedertaal spreken? Jawel, het Frans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat die "trend" betreft, aangezien wat er in Vlaanderen gebeurt, denk ik dat die "trend" niet lang zal duren...............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
Ik voel me gevleid maar ik kan jouw gedachten niet lezen, hoor! Al voor jij op dit forum verscheen heb ik meermaals gezegd dat Vlaanderen niet onafhankelijk zal worden door de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. Dat heeft enkel met logisch denken te maken. Een Vlaams-nationalistische partij zal immers nooit door het Belgisch regime worden toegelaten om de Vlaamse onafhankelijkheid te verklaren. We zullen dus nog een tijdje moeten laten aanmodderen tot de klus, uit arren moede, door de establishmentpartijen zelf geklaard wordt. En maar goed ook want ik wil niet de rest van mijn leven door de belgicisten, waar ik mee zal moeten blijven samenleven, verweten worden dat wij, de Vlaams-nationalisten, hun geliefde land onterecht hebben opgedeeld. Dat zal veel gemakkelijker aanvaard worden, en minder wrokgevoelens met zich meebrengen, als de 'democratische' partijen het doen. Wat wij wel kunnen doen, en dat zei ik al voor de laatste verkiezingen, is het Vlaams Blok zo groot maken dat de drie klassieke partijen in een eeuwige tripartie worden gedwongen zodat Belgique in snel tempo onbestuurbaar wordt, wat automatisch zal leiden tot een splitsing. Zeker in combinatie met de toestand van Belgique zoals hij evolueert. Door voor het Vlaams Blok te stemmen krijgt 'democratisch' Belgique enkel een virtueel duwtje in de rug om er komaf mee te maken. Ik blijf dus ook bij mijn eerdere voorspellingen dat de volgende federale verkiezingen de laatste zullen zijn in Belgique zoals het vandaag bestaat. Ik zie immers geen akkoorden van het oude stempel meer tot stand komen tussen Vlaamse en Franstalige partijen met op de achtergrond een Vlaams-nationalistische partij die veilig achter een cordon blijft zitten en die uit het gehakketak van zes partijen die eeuwig tot elkaar veroordeeld worden, steeds meer electorale munt slaat. Hopelijk wordt de machtsdrang van het Vlaams Blok niet wat die van alle andere partijen allang is. In een regering stappen zonder dat Belgique onverwijld gesplitst IS helpt de Vlaamse droom alleen maar naar de vaantjes. Eens Vlaanderen vrij is zijn de Walen hier toch hun macht kwijt en mag het Vlaams Blok zich voor mijn part verbranden aan de macht en een normale, middenmoot partij worden. Eén ding hoop ik echter uit de grond van mijn hart, en dat is dat het de eerste partij wordt die ooit haar woord hield in verband met de invoering van het BROV. De enige partij die het niet alleen beloofde vanuit de oppositie maar die het ook met de daad waarmaakt mocht ze ooit mee aan de macht komen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 oktober 2004 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koning is klant is de leuze, dus moeten ze maar moeite doen. En ja, vaak krijg ik medelijden met zoveel gebrabbel , dat ik wil depanneren. Gelukkig houden m'n Vlaamse reflexen me tegen. ![]() ![]() ![]() ![]() Die arabieren spreken ... arabisch. Sommigen slagen erin Francarabique te spreken ...overigens een afschuwelijk taaltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan staan ze er nog van te kijken ook dat ze als arrogant en Vlaamsonvriendelijk bestempeld worden. Zo te zien zijn de francofonen niet gek veel veranderd sinds 1830. Eens curieus hoe hard de Everytimes zouden schreeuwen dat de Vlaamse randbewoners racisten zijn als zij tegen zijn volk zouden zeggen: Spreek hier eens Frans als jullie durven!! Ik hoop dat jullie zeer snel kunnen lopen!
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 25 oktober 2004 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet vergeten dat 'jouw' Bruxelles ook nog altijd mijn Brussel is, jongske. En ik ben nog nooit moeten lopen gaan ook al spreek ik daar niets anders dan één van de twee officiële talen: het Nederlands.
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dus maar oppassen met uitlatingen zoals hierboven want moeten lopen gaan omdat je Nederlands praat in Brussel wijst op agressie wegens gebruik van één van de wettige landstalen.
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |