Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2015, 14:56   #161
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En je gaat maaar door op je hypocriete elan: Zo ontzie je de N-VA opnieuw in deze regering en zadel je de sossen op met alle schuld uit het verleden.
Die hypocrisie is het kloppend hart van rechts op dit forum. Consequent zijn, is dan ook niet besteed aan rechts, lullen in het ijle daarentegen ...
Oud 25 december 2015, 15:13   #162
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik laat beledigingen zoals "andere ballen kapen je interesse weg" aan mij voorbijgaan.

Ik begrijp maar al te goed wat je bedoeling is met deze draad, namelijk deze "'rechtse" regering bekladden omdat ze gebruik maakt van de "echte" kliklijn die linkse Crombez op de wereld hielp.
In feite is het niet eens deze rechtse regering die je viseert maar de rechtse politici van "degoutant Antwerpen".

Ik snap dat je met je "bloemlezing" wilde aantonen dat alleen links de kliklijnen aanklaagt. Fraai hé? Zélf verantwoordelijk zijn voor de kliklijnen, maar ze wel aanklagen als anderen er gebruik van maken....

Ik heb er geen behoefte aan 1 bewijs te zoeken dat "rechts" de kliklijnen van de rooien aanklaagt, of weigert te gebruiken. Waarom zou ik? Ze bestaan, en ze worden gebruikt. JIJ klaagt dat aan. Ik niet. Ik klaagde ze trouwens evenmin aan toen de linksen ze in leven riepen. Links stelde op die manier de burgers aan om de zelf veroorzaakte rotzooi aan te pakken.

Ik noem het bijzonder hypocriet om een regering die jou niet bevalt te verwijten dat ze gebruik maakt van wetten die er kwamen dankzij een regering die jouw goedkeuring wél wegdraagt. Wat had je dan gedacht? Dat de rooien eeuwig aan de macht zouden blijven? Dat de eigen ideetjes die ze tot wet maakten niet bedoeld waren om er zélf gebruik van te maken? Pleit jij er soms voor dat deze "rechtse" regering de kliklijnen afschaft waar links voor verantwoordelijk is? En daar zou je dan géén draad over opstarten om je ongenoegen te uiten?

Omdat mijn "gebrabbel" niet duidelijk genoeg was voor jou geef ik, nog maar eens, antwoord op je vraag. Ja dus, klikken is vooral een linkse aangelegenheid. En dat heb ik voldoende aangetoond.
Eerst omdat de foto waarop je deze draad baseerde van een lid van de PVDA komt. Een linkse dus.
Daarna omdat de eerste link die je postte er een naar De Morgen was. Een linkse krant.
Daarna omdat het John Crombez was die de kliklijn installeerde. Een linkse politicus.
Daarna bewees ik dat de man die bijna twee decennia directeur was van persagentschap "Belga" (tot eind dit jaar IS) werkte voor het ABVV en De Morgen. Een linkse dus.
Daarna heb ik aangetoond dat de vrouw die opriep om "misbruiken te melden" al j�*renlang werkt voor het OCMW van Antwerpen. Daar maakten de linksen decennnialang de dienst uit. De vrouw werd kort geleden herbenoemd door Patrick Janssens. Ook een linkse.

Door je uit de nesten proberen te werken met uitspraken zoals: "Antwerpen is degoutant", geef je zélf de aanzet tot een zijdelingse discussie. Hasselt is nog veel degoutanter, maar d�*�*r zwijg je liever over als vermoord. Hasselt is niet alleen degoutant omdat haar bestuur zo corrupt is als de pest, maar ook wegens de zelfmoord van een door de media gemaakte en gekraakte Hasseltse politicus die een proces wegens verkrachting ontliep.
Kortom, het waren de media, tot en met de linkse VRT, die het proces maakten van "degoutant Hasselt". Je hoeft niet te vragen hoe ver het in Hasselt gekomen is.

Je mag me 1 link geven van de draad waarin jij kritiek geeft op de degoutante gang van zaken in Hasselt. Het mag over de voor corruptie veroordeelde Willy Claes zijn, over zijn tot burgemeester benoemde dochter, over Chokri Mahassine, over de Gouverneur van Hasselt Steve Stevaert, en zelfs over (ex.) procureur Marc Rubens, de medeplichtige van burgemeester Hilde Claes.

Over de opgesomde Hasselaren is iets meer op te snorren op het internet dan over een geschorste militair of "jongeren" met dure wagens die in de gaten worden gehouden.
Wie "a" zegt over degoutant Antwerpen, mag "b" verwachten over corrupt Hasselt.
Ik vraag niet of dat je daar behoefte aan hebt; ik vraag gewoon om een link waaruit blijkt dat rechts niet is opgezet is met kliklijnen zoals ik illustreerde met de bloemlezingen uit dewereldmorgen en de klacht van de Liga voor de Mensenrechten.

Verder heb je niets bewezen.
Het initiatief voor het meldpunt kwam van de Sociale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (SIOD).
De Vlaamse liberalen eisten al enige tijd de oprichting van een meldpunt sociale fraude.
En John Crombez steunde het initiatief wel te verstaan als Staatssecretaris voor Fraudebestrijding.

En voor de 4de keer: de effectieve kliklijn is van de hand van Bart Tommelein.

Vertel eens waar ik heb verteld dat Antwerpen degoutant is.
Graag een citaat van mijnentwege, want anders blijf je toch maar zoals steeds lullen in het ijle.

Dus nogmaals; graag een link waar rechts zijn onvrede met kliklijnen illustreert. Dat de sossen vaak rechts uit de hoek komen doet niet ter zake.

Laatst gewijzigd door lupus : 25 december 2015 om 15:13.
lupus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2015, 15:18   #163
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Shoppende militair geschorst.

http://www.demorgen.be/binnenland/sh...orst-bc343cbc/

Maar als ministers dat met hun dienstwagen doen is er geen probleem.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-zenuwen.dhtml
Kom hier dagelijks Belgische en Nederlandse agenten van de politie en douane tegen die in uniform met dienstwapens in de winkels staan aan te schuiven om hun boodschappen te betalen. Er is zelfs al door de gewone klanten voorgesteld om speciale parkings en kassa's te voorzien voor de agenten, zodat ze sneller hun taken terug kunnen gaan uitvoeren.

En dan heb je nog de politici zelf, die zelfs klachten indienen omdat er geen bewakingsagenten beschikbaar worden gesteld als zij gaan winkelen of op restaurant gaan.

Waar het die PvdA-ster om te doen is, is gewoon de regering aanvallen en beweren dat de militairen een overbodige uitgaven zijn. Die mannen en vrouwen hebben zelfs de tijd om te gaan winkelen tijdens hun bewakingsopdrachten. Waarom moeten die dan rondlopen in de winkelstraten, terwijl zij daar rustig en veilig haar boodschappen wil kunnen doen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2015, 15:20   #164
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:
Omdat het Kerstmis is stap ik maar mee in je zoals verwachtte kinderachtige reactie:

Mooi cadeautje, niet ?

Laatst gewijzigd door lupus : 25 december 2015 om 15:22.
Oud 25 december 2015, 15:21   #165
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens Garry wel, "Hernri". Garry is er voorstander van om ministers persoonlijk aansprakelijk te stellen voor hun beleid. ALLE ministers, "Henri".

JIJ wil alleen de ministers van de N-VA aanklagen voor het veroorzaken van een sociaal kerkhof. Besef wel goed dat er maar 3 van de 17 ministers deel uitmaken van de federale dinges.
We moeten ergens beginnen Knuppel.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2015, 15:56   #166
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Geef je gelul maar op lupus. Je maakt je met elke post belachelijker.

Ik wéét dat de Liga voor de Mensenrechten de kliklijnen veroordeelde. Dat was in juni 2013. (Kijk maar naar de datum in je eigen link)

Het maakt geen zak uit of de liberalen de kliklijnen wilden. En wel hierom:

In de regering-Di Rupo werd Crombez staatssecretaris voor Bestrijding van de sociale en fiscale fraude. Op 11 mei werd op zijn voorstel het "Actieplan van het College voor de Strijd tegen Sociale en Fiscale Fraude" goedgekeurd door de regering. Dit actieplan fraudebestrijding 2012-2013 omvat een honderdtal pagina's en beschrijft een honderdtal actiepunten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/John_Crombez

Zoals je ziet kwam het voorstel van de kliklijnen van linkse John Crombez, benoemd tot staatssecretaris tegen sociale en fiscale fraude door linkse Di Rupo.

Citaat:
Maandag 5 oktober gaat het meldpunt sociale fraude van start. -Bart Tommelein.
Open Vld

klachten via kliklijn sociale fraude groot succes
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2015, 16:05   #167
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:
En blijkbaar vindt Nadia Sminate, Kamerlid voor de N-VA het volgende:

Citaat:
Reeds vandaag beschikt de politie over een e-portaal om klachten op een elektronische wijze in te dienen. En reeds vandaag genieten klachten en aangiften - ook anonieme - in het sociaal zekerheids- en arbeidsrecht een wettelijke basis en specifieke bescherming. Het enige wat er verandert, is dat de klachten centraal verzameld zullen worden.

"Daarom kunnen de voordelen van een uniek meldpunt voor fraude voor mij opwegen tegen de nadelen", zegt N-VA-Kamerlid Nadia Sminate. "Een centraal meldpunt moet dan wel leiden tot een professionalisering van de actuele aanpak waarbij iedere inspectiedienst een eigen modus operandi heeft voor klachten. Nu is er bij gebrek aan een uniform portaal op federaal niveau geen unieke wijze van registratie of behandeling voor klachten. Dit leidt tot een enorm verlies aan efficiëntie."
https://www.n-va.be/persbericht/soci...en-tot-klikken
Over veel weerwerk kan je hier niet echt spreken, hé ?

Laatst gewijzigd door lupus : 25 december 2015 om 16:08.
Oud 25 december 2015, 16:13   #168
lupus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Maandag 5 oktober gaat het meldpunt sociale fraude van start. -Bart Tommelein.

Open Vld

klachten via kliklijn sociale fraude groot succes
Inderdaad:
http://www.vlaanderen.be/nl/werk/wer...sociale-fraude

Citaat:
Sinds 5 oktober kunt u alle vormen van sociale fraude melden via het centrale Meldpunt voor Eerlijke Concurrentie van de SIOD. Dankzij dat centrale meldpunt moeten burgers en ondernemingen niet langer op zoek naar de dienst die bevoegd is voor hun melding. Door de gerichte vraagstelling van het online meldpunt ontvangen de inspectiediensten bovendien goed onderbouwde meldingen die een bruikbare basis vormen voor hun onderzoek.
En nu ga ik feesten !!!
Doeiiiii

Laatst gewijzigd door lupus : 25 december 2015 om 16:18.
Oud 25 december 2015, 17:38   #169
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus Bekijk bericht
Ik vraag niet of dat je daar behoefte aan hebt; ik vraag gewoon om een link waaruit blijkt dat rechts niet is opgezet is met kliklijnen zoals ik illustreerde met de bloemlezingen uit dewereldmorgen en de klacht van de Liga voor de Mensenrechten.

Verder heb je niets bewezen.
Het initiatief voor het meldpunt kwam van de Sociale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (SIOD).
De Vlaamse liberalen eisten al enige tijd de oprichting van een meldpunt sociale fraude.
En John Crombez steunde het initiatief wel te verstaan als Staatssecretaris voor Fraudebestrijding.

En voor de 4de keer: de effectieve kliklijn is van de hand van Bart Tommelein.

Vertel eens waar ik heb verteld dat Antwerpen degoutant is.
Graag een citaat van mijnentwege, want anders blijf je toch maar zoals steeds lullen in het ijle.

Dus nogmaals; graag een link waar rechts zijn onvrede met kliklijnen illustreert. Dat de sossen vaak rechts uit de hoek komen doet niet ter zake.
Kan jij wel lezen wat er staat?

Hoe je het ook draait of keert. Het actieplan tegen sociale en fiscale fraude was NIET van de hand van Tommelein maar kwam er op voorstel van linkse Crombez . De regering Di Rupo1 keurde het voorstel van staatssecretaris John Crombez goed. Dus ook Tommelein. Zonder het actieplan van de linkse staatssecretaris kon geen énkele partij sociale en fiscale fraude opsporen via een kliklijn. Noch zouden de kliklijnen die onder Di Rupo werden goedgekeurd succesvol hebben kunnen worden.

Wat Nadia Smynate daar vandaag over zegt doet geen hol terzake. Haar partij maakte geen deel uit van Di Rupo1 die de kliklijn van Crombéz goedkeurde. Dat haar partij zich de actie van Crombez ter harte neemt moet je niet Nadia's partij verwijten maar de hypocrieten die verantwoordelijk zijn voor de betreffende regelgeving, en die vandaag hun eigen kliklijn op de korrel nemen. En dat zijn NIET de blauwen en de tsjeven die het voorstel van Crombez mee goedkeurden, maar de rooien.

Citaat:
In de regering-Di Rupo werd Crombez staatssecretaris voor Bestrijding van de sociale en fiscale fraude. Op 11 mei werd op zijn voorstel het "Actieplan van het College voor de Strijd tegen Sociale en Fiscale Fraude" goedgekeurd door de regering. Dit actieplan fraudebestrijding 2012-2013 omvat een honderdtal pagina's en beschrijft een honderdtal actiepunten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/John_Crombez
Crombez "steunde" niet (alleen) dit initiatief, het was ZIJN voorstel,en dus ook zijn initiatief.

Wat de link betreft die jij blijft eisen waaruit de onvrede moet blijken van "rechts" met de kliklijn van Crombez, die link bestaat niet. Waarom zou rechts er iets op tegen hebben dat sociale en fiscale fraude wordt aangepakt? Of dat het doen en laten van werkloze jongeren met veel te dure wagens in de gaten wordt gehouden? Of dat de legertop een shoppende militair schorst? (Alhoewel dat laatste van een hele andere orde is)
Links had er niks op tegen dat fraude werd aangepakt. Links is er zelfs verantwoordelijk voor dat fraude KAN worden aangepakt. Nu links niet langer de lakens uitdeelt klaagt ze de gevolgen van haar eigen verwezenlijking aan? Wie zijn dan de hypocrieten? De rechtsen van dit forum of jij?

[b]JIJ bent namelijk degene die er een probleem van maakt dat sociale en financiële fraudeurs aangepakt kunnen worden via de kliklijn van linkse Crombez.
JIJ bent ook degene die hier een draad startte om te memmen over een shoppende militair die geschorst werd door "legertop Liesbeth Homans".

Wat je uitspraak over degoutant Antwerpen betreft:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lupus
Antwerpen wordt stilaan degoutant
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=141

Hasselt hoeft niet meer degoutant te worden.
Hasselt IS allang degoutant.

Citaat:
Dat de sossen vaak rechts uit de hoek komen doet niet ter zake.

En nu ga jij met haar en huid mijn vergeetput in, want met jouw soort is geen zinnige discussie te voeren.
Oud 25 december 2015, 17:40   #170
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
We moeten ergens beginnen Knuppel.
Uiteraard bij de N-VA.

We weten waarom, hé "Henri"?
Oud 25 december 2015, 18:01   #171
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Totaal niet professioneel bezig...
Toch vind ik een schorsing overdreven.

Een aantal weken terug zag ik er eentje met een sigaar in zijn bek patrouilleren in Antwerpen.
Hier geef ik u gelijk in.
Een soldaat doet zoiets gewoon niet. Schorsen is er wel over.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2015, 18:03   #172
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Moet die niet voor de krijgsraad komen, wegens desertie tijdens het uitzoeken van het cadeautje, tijdens het inpakken er van en het betalen ?
Of is desertie gedurende twee minuten geen desertie ?

Ernstig nu: een schorsing is wel overdreven. Een bolwassing wegens onprofessioneel gedrag is, volgens mij althans, voldoende.

.
Inderdaad
Oud 25 december 2015, 18:04   #173
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Shoppende militair geschorst.

http://www.demorgen.be/binnenland/sh...orst-bc343cbc/

Maar als ministers dat met hun dienstwagen doen is er geen probleem.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-zenuwen.dhtml
.. er is niets veranderd al die eeuwen .. incompetente fokkers zoals Jambon en Geens beslissen knusjes vanop de achterhoede om het kanonnenvlees de linies in te sturen .. om hun onkunde en lafheid te verdoezelen kunnen die politiekerkes niet anders dan dreiging niveau vijf uitvinden en maarschalken en ander tuig met goudgalons keihard te laten optreden tegen het voetvolk .. een voorbeeld stellen .. mijn gat ..

Exécution, le 3 juin 1918, près du hameau de Oostduinkerke, d'Aloïs Walput, volontaire belge du 2cd Grenadiers, âgé de 21 ans.
Jambon en co zijn waardige opvolgers van deze Belgische officieren

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 december 2015 om 18:23.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2015, 18:05   #174
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als je als leraar of wat dan ook in je vrije tijd wat coke dealt of wat mensen aframmelt of wat rommelt met minderjarigen is de kans toch groot dat je voor enige tijd zal worden geschorst naar mijn mening.
Er is een groot verschil in de daden.
Oud 25 december 2015, 18:07   #175
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Ik snap de hele commotie niet en die schorsing is al helemaal van de pot gerukt.

In het slechtste geval stond hij in die winkel terwijl er buiten iets gebeurde. En dan? Dan was hij naar buiten gespurt en had met z'n buddy een prima verrassingsaanvalletje kunnen placeren.

Die jongens mogen erop staan kijken hoe het plebs gaat shoppen, de ene straat in, de andere weer uit, weken aan een stuk en dan mogen ze nog niets meepakken voor het vrouwke met Kerstmis.

Moeten ze opperbevelhebster Prinses Filipette niet schorsen omdat hij in zijn badjas tomatensapkes met zijn dure kakteef zat te nippen in de thalasso?

België is een kafkaiaans stinkbol waar elke vorm van redelijkheid zoek is geraakt. Belachelijk gewoon ...
U begrijpt helemaal niet waar het om gaat. Is niet erg hoor.
Oud 25 december 2015, 18:18   #176
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ja, én?

Crombez was staatssecretaris onder Di Rupo1. De regering die het actieplan tegen sociale en fiscale fraude goedkeurde.

Tommelein is staatssecretaris onder Michel1. De regering die het actieplan van Crombez uitvoert.
Oud 25 december 2015, 18:18   #177
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
U begrijpt helemaal niet waar het om gaat. Is niet erg hoor.
.. u weet er blijkbaar meer van, een aantal vraagjes kunnen dus geen kwaad ..

.. weet u zeker dat er geen boterhammetjes in die zak van Rituals steken ?
.. is de zak die de zwartmuts vasthoudt wel zijn eigendom ?
.. weet u zeker dat diezelfde zwartmuts niet in repos is ?

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 december 2015 om 18:22.
Oud 25 december 2015, 18:28   #178
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, én?

Crombez was staatssecretaris onder Di Rupo1. De regering die het actieplan tegen sociale en fiscale fraude goedkeurde.

Tommelein is staatssecretaris onder Michel1. De regering die het actieplan van Crombez uitvoert.
De linkse dommekloten hebben in al hun naïeviteit vergeten dat de stasi-wetten die ze maakten evengoed een ander regime van pas zouden komen.
Ze hadden nooit durven dromen dat ze de macht ooit moesten afstaan aan een blauw-bruine tsjeven regering.
Eigen schuhld dikke bult.
Crombez heeft met zijn verklikkerswetten het pad geëffend voor de aanpak van zijn eigen soortje hangmatters en profiteurs.
Oud 25 december 2015, 18:28   #179
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. er is niets veranderd al die eeuwen .. incompetente fokkers zoals Jambon en Geens beslissen knusjes vanop de achterhoede om het kanonnenvlees de linies in te sturen .. om hun onkunde en lafheid te verdoezelen kunnen die politiekerkes niet anders dan dreiging niveau vijf uitvinden en maarschalken en ander tuig met goudgalons keihard te laten optreden tegen het voetvolk .. een voorbeeld stellen .. mijn gat ..

Exécution, le 3 juin 1918, près du hameau de Oostduinkerke, d'Aloïs Walput, volontaire belge du 2cd Grenadiers, âgé de 21 ans.
Jambon en co zijn waardige opvolgers van deze Belgische officieren
Je zit op het verkeerde forum trollemans.
Als je over de oorlog wil memmen moet je een oorlogsforum kiezen om je stinkende drollen op te deponeren. Om één of andere reden is het enige Belgische oorlogsforum al "suspended", maar er bestaan een hoop Nederlandse oorlogsfora.
Oud 25 december 2015, 18:36   #180
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Je zit op het verkeerde forum trollemans.
Als je over de oorlog wil memmen moet je een oorlogsforum kiezen om je stinkende drollen op te deponeren. Om één of andere reden is het enige Belgische oorlogsforum al "suspended", maar er bestaan een hoop Nederlandse oorlogsfora.
.. sorry , ik wou u en andere vlaemsch nazionaaltjes geen pijn berokkenen op deze mooie kerstdag .. pikt het zo erg dat Jan de Zwetten en De La Pute broodroof plegen ?

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 december 2015 om 18:39.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be