![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() wat een grap....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de enige 'vlaamse' adelaar is deze hier die het VNV aanbad. Als je het niet wil hebben dat de Nazi's erbij worden gesleurd, loop dan ook niet zo te pronken met hun symbolen/idealen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 december 2015 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat hij hoopt dat niemand zijn boude uitspraken nog kan herinneren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu de feiten : met wat betreft schotland heeft de UK één keer toezegging gedaan om rekening te houden met een referendum. Een referendum dat de nationalistjes overigens verloren hebben. Case closed dus. In catalonië draait alles rond Artur Mas, die probeert zijn politieke carrière te bestendigen. Jammer genoeg wil zijn coalitiepartner niet van zijn persoon weten en weigeren ze mee te spelen. Conclusie : ze trappelen ter plaatse. Als die sullen 'ons' de weg moeten wijzen kan ik toch maar best een gps kopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mastuurbeer verder brave jongen, opletten dat je niet blind wordt. Zolang uw ejaculatie bevredigend is moet ge uw geen zorgen maken. Toch niet te hard trekken om uw kroonjuwelen niet te beschadigen.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 31 december 2015 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de volgende verkiezingen weer veel gemekker en geen wol zeker. Van dien boer geen eieren voor mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() Droomt u maar verder van een kalifaat ....
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch denk ik dat er een bekendheidseffect zal spelen bij de volgende verkiezingen. Gelijkaardig, maar niet zo intens, maar toch meer verspreid, als destijds na het optreden van het Weverke in De Slimste. Wie zijn nu veel meer bekend ? De Put in Limburg, den Theo in Vlaams Brabant en Veilig Janneke en Antwerpen. De fond is gelegd. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 januari 2016 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn harde schijf ligt nog wat te weken.
Toch taaier dan ik had verwacht ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of weet je niet wat jouw partij beloofd heeft ? Delen ze bij jullie niet zoveel als mogelijk alles mee? Desnoods alleen mondeling op een congres, om de jounalisten te pesten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |