![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was vroeger zo, maar nu ze zich landelijk hebben kunnen ontplooien en hun organisatie uitbouwen zijn ze dat niet langer. Alhoewel de kwaliteit van nogal wat van hun politiek personeel te wensen over laat blijkt die partij daar niet onder te lijden doordat voorman Bart zijn credibiliteit zo sterk is.
Laat ons elkaar geen Liesbethje noemen... zonder de steun van haar mentor zou een figuur als Liesbeth Homans nooit verder geraakt zijn dan een gemeenteraad. En dan zou Sterke Jan nog steeds lezingen aan het geven zijn voor het VVB volkje. Die mensen danken hun financiële carrière voor 100% aan de figuur van De Wever en kunnen niet anders dan hem steunen en volgen in zijn marsrichting. Tenzij Liesbeth Homans terug zin heeft om brood te gaan verkopen in de Delhaize van haar geboorteplaats zoals vroeger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() Pandagelul; je bent hier op een forum.
Met uw lul moet je ergens in een pisbak zijn. Maar uw drugspuiten niet in die pisbak gooien hoor want dat is strafbaar. Ik blijf benieuwd hoe lang je hier weer zal uithouden. Want bij mij; mocht ik moderator zijn; vloog je buiten en kwam je niet meer terug. Definitief dus. Want jij bent de zoveelste lul die dit forum komt verzieken |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet de stalinistische scores niet waarop Bart De Wever keer op keer werd verkozen als voorzitter.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zal niet meer gebeuren. Maar soms bekruipt mij de lust om met graagte die Nicks te herhalen. Zeker als ze bewijs leveren van uitgeteerde hersenen. De moeilijkheid is wel dat ik niet weet met zekerheid wanneer die spuiters buiten zullen vliegen. Maar voor de held waarover we het hebben wist ik wel met zekerheid dat het ging of gaat gebeuren. Dus mijn excuses voor mijn onachtzaamheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De drugaffaire hielp natuurlijk ook niet mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() De RD... mmmm.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor het VB in het verleden al zo dikwijls waarschuwde is maar al te dikwijls uitgekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel duidelijk is het niet daar N-VA politici nogal eens kunnen verschillen van standpunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Je moet maar zoveel tijd om handen hebben om iedere dag een aantal nicknames te maken en hier te komen onnozeliteiten te vertellen.
Als zijn papa het wist wat de kleine allemaal doet met de papa zijn centen...."ja papa volgend jaar draai ik winst, ik beloof het u ! Kan ik nu nog wat centjes krijgen voor een nieuwe auto ?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hij wél wist was dat we gingen overspoeld worden door allerlei vreemd gespuis als we de grenzen niet sloten. Ook waarschuwde het VB jaren geleden reeds voor de radicalisering van moslims. FDW waarschuwde in het parlement voor sharia4belgium bij hun opkomst maar dat werd hooghartig weg gelachen door alle partijen. Het was een ongevaarlijk carnavalesk groepje volgens hen. En als je dan BDW onlangs in een debat op tv hoort zeggen dat N-VA de enige partij was die sharia4belgium van in het begin ernstig nam vraag je je af hoe laag die leugenaar nog kan vallen. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 januari 2016 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.clint.be/node/222496 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand zat/zit te wachten op een hoop uitleg van die enterobius vermicularis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar......dat NIET uitvoeren is dan WEER de schuld van de anderen, want: het staat NIET in het regeerakkoord ![]() "Om ervoor te zorgen dat Vlaamse pendelaars niet de dupe zijn van Waalse stakers, is er geen splitsing van de NMBS nodig. Dat zegt Bart De Wever (N-VA) vandaag in Het Laatste Nieuws. "Je kan een praktische splitsing organiseren door lijnen te ontdubbelen. Antwerpen-Charleroi en Charleroi-Antwerpen: knip die door in Brussel. Perfect mogelijk." http://www.demorgen.be/binnenland/de...stad-b893105d/ Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 5 januari 2016 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |