![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een crimineel ben je dan volgens mij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval, meer doeltreffend. Einde van het verhaal, een goede maak je daar toch nooit van en zo kost het ons alvast niet onnoemelijk veel geld.
Risico op recidivisten, nihil. Onnodige rechtspraak gezien op heterdaad betrapt en geen advocaten gezever over, " Slechte jeugd gehad en bla bla bla. Laatst gewijzigd door Garry : 12 februari 2016 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Een kinderverkrachter krijgt verlof om zgz een ‘begrafenis’ bij te wonen en kan twee lijnvluchten nemen, om naar Zandbakistan te vluchten. “A child rapist fled the UK when he was given a day off from his trial to attend a family funeral. Choudhry Hussain, 38, flew to Pakistan halfway through his sex abuse trial. He had permission to attend the funeral in Birmingham but he had lied about the dead relative and instead flew to Amsterdam, then Islamabad. http://www.liveleak.com/view?i=895_1454918402 De flikken waren wsl te druk bezig met weg te kijken om niet racistisch over te komen. De politie, uw vriend...
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig voor de meesten onder ons is mijn rooie knop niet aangesloten.
Maar U begrijpt het idee wel. Indien niet, kan ik U de Mad Max films aanbevelen.
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=eP4INdt_-fk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, gij moogt van mij perfect uw maatschappijbeeld hebben hoor, ik heb daar geen probleem mee, maar mag ik dan ook voor mij het mijne hebben, of ben jij meer waard dan ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs met die theorie ben ik het niet echt eens met u. Een revolver is ook niet gemaakt om te doden maar om mee te schieten, maar dat kan op eender wat zijn, flesjes, papieren schijfjes, noem maar op. Ja, je kunt er mee doden maar je bent niet verplicht van dat te doen. Met een keukenmes kun je ook doden en zelfs met de blote hand kun je doden. Het is dus niet het wapen dat dood maar wel het mannetje of vrouwtje die het wapen in zijn of haar bezit heeft. Ik heb ook nog een long rifle liggen maar die heeft nog nooit iemand gedood of zelfs niet gekwetst, iets wat ge van heel wat auto's niet kunt zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En dan te bedenken dat het de publieke massa is, dat (zoals) steeds ten koste van hun inkomsten en bezittingen nogmaals bewijst dat men de 'islamieten' niet kan betrouwen. Vooral wanneer het erop aankomt andermans bezittingen en waarden te eerbiedigen (vrouwen en kinderen incluis). Daar waar men inmiddels al bijna een halve eeuw dient vast te stellen dat de doelgroep stelen, liegen, bedriegen en andere vaardigheden dit alles op hun kerfstok staan hebben. Met 'Angela' op kop, tonen de lidstaten meer om meer dat moslim inburgering niet zal lukken en zelfs: mislukken omdat ze naar hier zijn gehaald met een soortgelijke geheim gehouden agenda. Door dit en andere, passen Moslims, per ongehoord hoog percentage niet bij onze westerse samenleving. De enige aanvaardbare oplossing profileert zich door moslims massaal te 'backpushen' ! - Dit zal echter nooit gebeuren, hetgeen de kans op verzet en volksopstand bevorderd.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 14 februari 2016 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
"Hoe komt het dat de leiders die ons regeren niet beter gedocumenteerd zijn en openstaan voor de socio-economische en politieke contexten van andere continenten? Hoe functioneert hun geweten?… Ik zou graag enkele politieke slogans omtrent het migratiedebat weerleggen." http://www.dewereldmorgen.be/artikel...r-op-te-vangen De enige manier om de vreemdelingeninvasie te stoppen, is een massamars op de nationale en EU-parlementen die ter plekke afrekent met de volksverraders van dienst, maar zolang de modale burger de uitslag van z'n favorite voetbalploeg belangrijker vind of blijft staren naar idiote tv-programma's, blijft het huilen met de pet op.
![]() |
![]() |
#174 |
Schepen
|
![]() .
De waarheid, niets dan mijn waarheid: ..............................Zo helpe mij God. Laatst gewijzigd door LETSPANIC : 15 februari 2016 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het valt eveneens te vrezen dat, zolang de publieke opinie het 'moslim' gevaar door de vingers zal blijven kijken en de vreemdelingen meermaals als slachtoffers dan gevaarlijke indringers zal beschouwen, valt te vrezen dat (vb. pediga) dat massamarsen niet veel baat zullen hebben. Rest= In verzet gaan ? Binnen de Franstalige rechtsen zijn er wel aan paar stemmen te horen, deze zullen wellicht slechts geïdentificeerd kunnen worden, zodra er van het 'VB' en 'NVA'* een duidelijk signaal zou komen. * tenzij ze deze kans al voorbij hebben laten gaan? Hetgeen in Nederland, Frankrijk, Polen en andere 'Eu' deelstaten gebeurt, is niets dan goed graan voor onze molens.
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
QED
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Vreemdeling
|
![]() En? Zijn er inmiddels al feiten over de Keulse Oudejaarsnacht? Nog steeds geen nieuws, he. Verwacht ook maar niet dat er nog wat komt.
https://www.facebook.com/iljaleonard...unseen-section Bij de collectieve woede over de gebeurtenissen in Keulen was er echter één probleem: het was niet bekend wat er was gebeurd. Aan de feiten die we nu toch eindelijk echt eens onder ogen moesten zien, was één ding problematisch: er waren geen feiten. Er waren aangiften gedaan en er was een onderzoek gestart. Het gebrek aan feiten en inzicht in de gebeurtenissen werd op geen enkele manier beschouwd als een belemmering om verregaande conclusies te trekken. Sterker nog, ondank de afwezigheid van feiten en inzicht werd het trekken van verregaande conclusies onder de druk van de publieke opinie verplicht gesteld. Macht is het vermogen om het gedrag van andere mensen te bepalen. Uw verontwaardiging, volkswoede, moslimhaat en agressie wordt niet door uzelf bepaald, maar door de mensen die macht over u en over de media hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, de aanrandingen/verkrachtingen in andere steden/landen hebben ook nooit plaatsgevonden. Zweden, Noorwegen...
Die meer dan 1000 minderjarige meisjes in de UK jarenlang misbruikt door Paki mohamedanen, die bij aangiftes werden weggehoond en weggestuurd om toch maar niet als racistisch gezien te worden, hebben ook nooit plaatsgevonden. De moord op dat meisje in dat AC in Zweden heeft niet plaatsgevonden, de verkrachting in de kelder van dat meisje dat de catering verzorgde in dat AC heeft niet plaatsgevonden. Aanslagen in Frankrijk Parijs, UK Londen, Spanje Madrid, New York (inside job-joden) en andere plaatsen hebben nooit plaatsgevonden. De dagdagelijkse vechtpartijen in de AC zijn verzinsels van de media omdat ze niet anders durven dan die arme oorlogsvluchtelingen in 'n slecht daglicht te plaatsen. Ik heb dat gelezen op smoelenboek. Poco linx op haar best.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |