Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2016, 00:07   #161
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat zou ook niet kunnen want onze overheid creëert wetten en vrijheidsbeperkingen met de vleet. Als ge nu een sigarettenpeuk op straat weggooit ben je al een crimineel.
Het getuigt van weinig respect en opvoeding, en technisch gezien is het sluikstorten...
Maar een crimineel ben je dan volgens mij niet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2016, 00:12   #162
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is wat er vroeg of laat gaat gebeuren. Vrouwtje verkracht door zo een bende crapuul en ventje lief die op pad gaat om wat opruimingswerk te verrichten.

https://www.youtube.com/watch?v=X1zup1Rgcrw
Mooi zo, gerechtigheid is geschied.
Oud 12 februari 2016, 00:13   #163
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Het getuigt van weinig respect en opvoeding, en technisch gezien is het sluikstorten...
Maar een crimineel ben je dan volgens mij niet.
Dank u. Ik zal het niet meer doen, want ik rook niet.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2016, 00:15   #164
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mooi zo, gerechtigheid is geschied.
In ieder geval, meer doeltreffend. Einde van het verhaal, een goede maak je daar toch nooit van en zo kost het ons alvast niet onnoemelijk veel geld.
Risico op recidivisten, nihil.

Onnodige rechtspraak gezien op heterdaad betrapt en geen advocaten gezever over, " Slechte jeugd gehad en bla bla bla.

Laatst gewijzigd door Garry : 12 februari 2016 om 00:21.
Oud 12 februari 2016, 00:19   #165
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Dat zou ook niet kunnen want onze overheid creëert wetten en vrijheidsbeperkingen met de vleet. Als ge nu een sigarettenpeuk op straat weggooit ben je al een crimineel.
De flikken laten zelfs criminelen het op hun dooie gemak afbollen.
Een kinderverkrachter krijgt verlof om zgz een ‘begrafenis’ bij te wonen en kan twee lijnvluchten nemen, om naar Zandbakistan te vluchten.

“A child rapist fled the UK when he was given a day off from his trial to attend a family funeral.
Choudhry Hussain, 38, flew to Pakistan halfway through his sex abuse trial.
He had permission to attend the funeral in Birmingham but he had lied about the dead relative and instead flew to Amsterdam, then Islamabad.

http://www.liveleak.com/view?i=895_1454918402

De flikken waren wsl te druk bezig met weg te kijken om niet racistisch over te komen.
De politie, uw vriend...
Oud 12 februari 2016, 00:19   #166
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Is er iets gebeurd?
Gelukkig voor de meesten onder ons is mijn rooie knop niet aangesloten.

Maar U begrijpt het idee wel.
Indien niet, kan ik U de Mad Max films aanbevelen.
Oud 12 februari 2016, 00:57   #167
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Gelukkig voor de meesten onder ons is mijn rooie knop niet aangesloten.

Maar U begrijpt het idee wel.
Indien niet, kan ik U de Mad Max films aanbevelen.
MAD

https://www.youtube.com/watch?v=eP4INdt_-fk
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2016, 18:44   #168
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gebeurt nu, dat gebeurde vroeger, dat zal in de toekomst nog gebeuren.
Een wereld zonder criminaliteit is een utopie.
Dat is waar, dus alle redenen om ze niet te gaan kweken maar gepast te liquideren.
Oud 12 februari 2016, 19:00   #169
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is dus het verschil tussen uw maatschappijbeeld en het mijne.
Het uwe draait om afknallen en het recht in eigen handen nemen.

Mijn maatschappijbeeld draait om rechten en vrijheid, gegarandeerd door een rechtsstaat.
Wel, gij moogt van mij perfect uw maatschappijbeeld hebben hoor, ik heb daar geen probleem mee, maar mag ik dan ook voor mij het mijne hebben, of ben jij meer waard dan ik?
Oud 12 februari 2016, 19:10   #170
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een auto is in principe niet gemaakt om te doden, een wapen wel. Ik stel alleen maar vast dat er hier enkele heldhaftige cowboys op het forum zitten die absoluut niet geschikt zijn een wapen te bezitten maar die branden om het te gebruiken. Een demonstratie in het absurde als het ware.

Men hoeft maar naar de US te gaan waar in sommige staten wapenbezit en zelfs wapendracht vrij zijn om de catastrofale gevolgen te zien van labiele kloten die nog niet recht kunnen pissen maar die mensen afschieten zoals ongedierte.
"Een auto is in principe niet gemaakt om te doden, een wapen wel."

Zelfs met die theorie ben ik het niet echt eens met u. Een revolver is ook niet gemaakt om te doden maar om mee te schieten, maar dat kan op eender wat zijn, flesjes, papieren schijfjes, noem maar op. Ja, je kunt er mee doden maar je bent niet verplicht van dat te doen. Met een keukenmes kun je ook doden en zelfs met de blote hand kun je doden. Het is dus niet het wapen dat dood maar wel het mannetje of vrouwtje die het wapen in zijn of haar bezit heeft.

Ik heb ook nog een long rifle liggen maar die heeft nog nooit iemand gedood of zelfs niet gekwetst, iets wat ge van heel wat auto's niet kunt zeggen.
Oud 14 februari 2016, 11:12   #171
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
En dan te bedenken dat het de elites (media & politiek) bijna gelukt was om het in de doofpot te houden.

Wat een tegenslag voor die arme elites.
En of . . .!

En dan te bedenken dat het de publieke massa is, dat (zoals) steeds ten koste van hun inkomsten en bezittingen nogmaals bewijst dat men de 'islamieten' niet kan betrouwen. Vooral wanneer het erop aankomt andermans bezittingen en waarden te eerbiedigen (vrouwen en kinderen incluis).

Daar waar men inmiddels al bijna een halve eeuw dient vast te stellen dat de doelgroep stelen, liegen, bedriegen en andere vaardigheden dit alles op hun kerfstok staan hebben. Met 'Angela' op kop, tonen de lidstaten meer om meer dat moslim inburgering niet zal lukken en zelfs: mislukken omdat ze naar hier zijn gehaald met een soortgelijke geheim gehouden agenda.

Door dit en andere, passen Moslims, per ongehoord hoog percentage niet bij onze westerse samenleving.

De enige aanvaardbare oplossing profileert zich door moslims massaal te 'backpushen' ! - Dit zal echter nooit gebeuren, hetgeen de kans op verzet en volksopstand bevorderd.

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2016, 21:37   #172
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
En of . . .!

En dan te bedenken dat het de publieke massa is, dat (zoals) steeds ten koste van hun inkomsten en bezittingen nogmaals bewijst dat men de 'islamieten' niet kan betrouwen. Vooral wanneer het erop aankomt andermans bezittingen en waarden te eerbiedigen (vrouwen en kinderen incluis).

Daar waar men inmiddels al bijna een halve eeuw dient vast te stellen dat de doelgroep stelen, liegen, bedriegen en andere vaardigheden dit alles op hun kerfstok staan hebben. Met 'Angela' op kop, tonen de lidstaten meer om meer dat moslim inburgering niet zal lukken en zelfs: mislukken omdat ze naar hier zijn gehaald met een soortgelijke geheim gehouden agenda.

Door dit en andere, passen Moslims, per ongehoord hoog percentage niet bij onze westerse samenleving.

De enige aanvaardbare oplossing profileert zich door moslims massaal te 'backpushen' ! - Dit zal echter nooit gebeuren, hetgeen de kans op verzet en volksopstand bevorderd.
Vandaar dat ook voornamelijk alleen door Eurocraten getracht wordt hun daden te minimaliseren en ons te doen geloven dat deze invasie ons voordeel gaat opleveren; meer werk gelegenheid voor de bouwpromotoren, meer bijdragen voor de pensioenen ( want die bende analfabeten die gaan werken voor onze pensioenen hé, allee, dat willen ze ons toch doen geloven), enz. Alle leugens van de wereld zijn ze bereid om rond te strooien als ze maar hun vet betaalde eurocraten-loon mogen blijven trekken.

Laatst gewijzigd door Garry : 14 februari 2016 om 21:39.
Oud 14 februari 2016, 23:08   #173
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Vandaar dat ook voornamelijk alleen door Eurocraten getracht wordt hun daden te minimaliseren en ons te doen geloven dat deze invasie ons voordeel gaat opleveren; meer werk gelegenheid voor de bouwpromotoren, meer bijdragen voor de pensioenen ( want die bende analfabeten die gaan werken voor onze pensioenen hé, allee, dat willen ze ons toch doen geloven), enz. Alle leugens van de wereld zijn ze bereid om rond te strooien als ze maar hun vet betaalde eurocraten-loon mogen blijven trekken.
Idd, de EU is de vleesgeworden leugen, maar zolang die perverten aan de macht zijn, zullen ze hun agenda blijven doordrukken:

"Hoe komt het dat de leiders die ons regeren niet beter gedocumenteerd zijn en openstaan voor de socio-economische en politieke contexten van andere continenten? Hoe functioneert hun geweten?…
Ik zou graag enkele politieke slogans omtrent het migratiedebat weerleggen."

http://www.dewereldmorgen.be/artikel...r-op-te-vangen

De enige manier om de vreemdelingeninvasie te stoppen, is een massamars op de nationale en EU-parlementen die ter plekke afrekent met de volksverraders van dienst, maar zolang de modale burger de uitslag van z'n favorite voetbalploeg belangrijker vind of blijft staren naar idiote tv-programma's, blijft het huilen met de pet op.
Oud 15 februari 2016, 15:31   #174
LETSPANIC
Schepen

Standaard

.

Laatst gewijzigd door LETSPANIC : 15 februari 2016 om 15:36.
Oud 15 februari 2016, 15:37   #175
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Idd,

De enige manier om de vreemdelingeninvasie te stoppen, is een massamars op de nationale en EU-parlementen die ter plekke afrekent met de volksverraders van dienst. Zolang de modale burger de uitslag van z'n favoriete voetbalploeg belangrijker vind of blijft staren naar idiote tv-programma's, blijft het huilen met de pet op.
Yes!: 'Drugs, Sex and R&R'. Zolang er niet direct aan ons egoïstisch persoontje geraakt word, is er geen vuiltje aan de lucht. Dit onoverbrugbaar fenomeen, drijft ons vlugger dan gedacht de moskeeën in.

Het valt eveneens te vrezen dat, zolang de publieke opinie het 'moslim' gevaar door de vingers zal blijven kijken en de vreemdelingen meermaals als slachtoffers dan gevaarlijke indringers zal beschouwen, valt te vrezen dat (vb. pediga) dat massamarsen niet veel baat zullen hebben.

Rest= In verzet gaan ? Binnen de Franstalige rechtsen zijn er wel aan paar stemmen te horen, deze zullen wellicht slechts geïdentificeerd kunnen worden, zodra er van het 'VB' en 'NVA'* een duidelijk signaal zou komen.
* tenzij ze deze kans al voorbij hebben laten gaan?

Hetgeen in Nederland, Frankrijk, Polen en andere 'Eu' deelstaten gebeurt, is niets dan goed graan voor onze molens.

Oud 17 februari 2016, 09:13   #176
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar heb ik ergens gesproken over doden? Je kunt uw belager ook uitschakelen zonder te doden hé. En in het geval van dat bloedbad te Parijs zou ik nog wel eens willen zien dat een rechter iemand zou veroordelen wanneer die de overvallers terugschietend zou hebben kunnen uitschakelen en daardoor een hoop mensen gered zou hebben. Al eens gehoord van de publieke opinie? Die rechter zijn uitspraak zal hooguit voorwaardelijk zijn.

Uw pleidooi (op zak wegens het oogmerk om te doden) haal ik op een rechtbank probleemloos onderuit hoor.

Aan mijn sleutelbos hangen, winter en zomer, ook steeds verschillende maten ontluchtingssleuteltjes voor de radiators van de centrale verwarming te ontluchten. Nochtans wanneer ik die bij heb op een avondmarkt is dat helemaal niet met de bedoeling van daar radiators te gaan ontluchten.

Heel in begin van mijn loopbaan heb ik een tijdje bij de Belgische posterijen gewerkt en in functie daarvan werd ik op een keer op pad gestuurd om geld weg te brengen van de post Groenplaats naar Geel per trein. Hiervoor kreeg ik zonder meer een geladen pistool mee. Moraal van het verhaal;

Wanneer het is om geld van de staat te verdedigen maakt men er geen probleem van dat ik met een pistool aan mijn lijf rond loop, wanneer het om mijzelf te verdedigen is, wel!!!!
Het geeft alleen aan hoe weinig je er dus werkelijk van weet.

QED
Oud 18 februari 2016, 00:00   #177
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Het geeft alleen aan hoe weinig je er dus werkelijk van weet.

QED
Wat? Wat geeft dat aan? Is dat al dat ge erop kunt zeggen? Argumenten????

Wat ik aanhaalde is realiteit die niet te ontkennen valt.
Oud 21 februari 2016, 01:14   #178
Mylai
Vreemdeling

Mylai's schermafbeelding

Standaard

En? Zijn er inmiddels al feiten over de Keulse Oudejaarsnacht? Nog steeds geen nieuws, he. Verwacht ook maar niet dat er nog wat komt.

https://www.facebook.com/iljaleonard...unseen-section

Bij de collectieve woede over de gebeurtenissen in Keulen was er echter één probleem: het was niet bekend wat er was gebeurd. Aan de feiten die we nu toch eindelijk echt eens onder ogen moesten zien, was één ding problematisch: er waren geen feiten. Er waren aangiften gedaan en er was een onderzoek gestart.

Het gebrek aan feiten en inzicht in de gebeurtenissen werd op geen enkele manier beschouwd als een belemmering om verregaande conclusies te trekken. Sterker nog, ondank de afwezigheid van feiten en inzicht werd het trekken van verregaande conclusies onder de druk van de publieke opinie verplicht gesteld.

Macht is het vermogen om het gedrag van andere mensen te bepalen. Uw verontwaardiging, volkswoede, moslimhaat en agressie wordt niet door uzelf bepaald, maar door de mensen die macht over u en over de media hebben.
Mylai is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2016, 04:31   #179
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk, de aanrandingen/verkrachtingen in andere steden/landen hebben ook nooit plaatsgevonden. Zweden, Noorwegen...
Die meer dan 1000 minderjarige meisjes in de UK jarenlang misbruikt door Paki mohamedanen, die bij aangiftes werden weggehoond en weggestuurd om toch maar niet als racistisch gezien te worden, hebben ook nooit plaatsgevonden.
De moord op dat meisje in dat AC in Zweden heeft niet plaatsgevonden, de verkrachting in de kelder van dat meisje dat de catering verzorgde in dat AC heeft niet plaatsgevonden.
Aanslagen in Frankrijk Parijs, UK Londen, Spanje Madrid, New York (inside job-joden) en andere plaatsen hebben nooit plaatsgevonden.
De dagdagelijkse vechtpartijen in de AC zijn verzinsels van de media omdat ze niet anders durven dan die arme oorlogsvluchtelingen in 'n slecht daglicht te plaatsen.

Ik heb dat gelezen op smoelenboek.

Poco linx op haar best.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2016, 07:42   #180
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Natuurlijk, de aanrandingen/verkrachtingen in andere steden/landen hebben ook nooit plaatsgevonden. Zweden, Noorwegen...
Die meer dan 1000 minderjarige meisjes in de UK jarenlang misbruikt door Paki mohamedanen, die bij aangiftes werden weggehoond en weggestuurd om toch maar niet als racistisch gezien te worden, hebben ook nooit plaatsgevonden.
De moord op dat meisje in dat AC in Zweden heeft niet plaatsgevonden, de verkrachting in de kelder van dat meisje dat de catering verzorgde in dat AC heeft niet plaatsgevonden.
Aanslagen in Frankrijk Parijs, UK Londen, Spanje Madrid, New York (inside job-joden) en andere plaatsen hebben nooit plaatsgevonden.
De dagdagelijkse vechtpartijen in de AC zijn verzinsels van de media omdat ze niet anders durven dan die arme oorlogsvluchtelingen in 'n slecht daglicht te plaatsen.
Voor wie er niks mee inzit om de bevolking van West-Europa te vervangen door analfabeten, is het maar een kleintje om de waarheid te vervangen door propaganda.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be