![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Eerlijk blijven,de staatsschuld dateert een beetje van voor '70,bijna helemaal van de periode '70 tot '90 en een stuk van na 2008.
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Elke spraakkunstregel heeft uitzonderingen. Anders was het geen regel. Heb dat destijds reeds duidelijk gemaakt aan Waalse vrienden op camping. Zij wisten zich geen weg wanneer het vruchten op Vlaamse bomen betrof. Ik heb hen toen maar uitgelegd dat het morgenhumeur van onze taalkwakzalvers bepaalde of het het ene jaar perenbomen, kriekenbomen en notenbomen waren. Maar dat kon natuurlijk sommige jaren anders worden en perebomen naast kriekebomen worden. Ik had wel moeite met hun vraag over de appelboom. Ik heb dan maar gezegd dat er in Vlaanderen maar één appel aan die boom groeide. Dat de rest er dus bijtijds afvroor. In het Nederlands spreken ze wel liever over uitzonderingen dan over appels. (of appelen) Maar probeer een Waal dat eens wijs te maken. Een van de dagen ga ik mijn patats planten. Het wordt de moment. Laatst gewijzigd door werkman : 13 maart 2016 om 21:09. |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nu begrijp ik waarom ik telkens buikpijn had als ik op hun feestjes wijn mocht meedrinken. Zij wilden mij dus vergiftigen? Goed om weten. Bedankt voor de inlichting. En ik die dacht dat ze mij waardeerden omdat ik in Wallonië hun taal probeerde te spreken. Wat ik trouwens maar normaal vond. Maar ik geef wel toe twee gezichten te hebben. In Vlaanderen reageer ik totaal anders. Tevreden met de uitleg Everytime? Ik maak er geen drama van. Dus dat doe je best ook niet. Laat je dus niet ophitsen. Ik weet dat de gemoederen hier weeral gespannen zijn. Dus zet U en drink een koel pintje. En voor peuterke die mijn banden wil kapot snijden mag het een choco zijn. Ook liefst koel. Want die is ook alweer over zijn toeren. Laatst gewijzigd door werkman : 13 maart 2016 om 22:46. |
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Europees Commissaris
|
Ja, ik had er ook familie. Ik heb er zelfs van geërfd. En ik verbleef ook jarenlang op een camping aan het meer van Robertville. En het was er te pruimen met mijn Waalse vrienden. Maar......ze waren wel anders dan dezen die meestal de taal van Voltaire spreken in de randgemeenten van Brussel. Maar ik denk niet dat dit echte Walen zijn. Echte Walen zijn gans anders. Die ik ken toch. Met Napoleonistische aanhangers heb ik nooit goede relaties gehad. Maar ik kies mijn vrienden zelf. En mijn vrienden mogen mijzelf kiezen. Doen ze dat niet dan is dat hun probleem. Maar je kreeg toch al antwoord van schanulleke. Moeilijk ventje nietwaar? Zomaar antwoorden en lullen in anderen hun plaats. Maar soms is dat wel aangenaam. Dan hoef ik zelf niet meer te lullen. Laatst gewijzigd door werkman : 13 maart 2016 om 23:50. |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Europees Commissaris
|
Man man man, krijgen jullie daar letterlijk Kool-Aid op bijeenkomsten voor partijleden?
|
|
|
#172 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#173 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar duurzame full-time jobs die bijdragen tot de sociale zekerheid smelten als sneeuw voor de zon! |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#175 |
|
Minister-President
|
Leve de vakbond!
|
|
|
#176 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat er op die partijvergaderingen en ledenvergaderingen veel geluld wordt betekent nog niet dat men dit forum ook moet onder lullen. Als de ene beweert dat er geen drempel is en de andere niet durft of wil naar beneden dalen op die drempel dan is het niet aangenaam om naar die starre discussies te luisteren. En te blijven luisteren. Even geduld nog. Straks komt hier weer "Schanulleke" optreden. Zijn act is zo goed dat het lullen van anderen zelfs niet meer opvalt. En morgen weet weer niemand meer wie tegen wie aan het ruzie maken was. Want om de drek te mijden die "Schanulleke" overal deponeert maken velen graag een omweg en geraken bijgevolg het rechte spoor kwijt. Doet hij om die reden zich voor als N-VA'er? Succes ermee dan. Goed bezig. |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als de Leider spreekt, hangen ze de militanten zoals schoof aan het juiste infuus zodat die daarna "de blijde boodschap" kunnen na lippen. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De jobs in de privé die structureel zijn, full-time en een goede levensstandaard garanderen smelten als sneeuw voor de zon. Dat er minder ambtenarenjobs bijkomen is gelogen want wat is de invulling vh begrip "ambtenaar"? |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De jobs in de privé die structureel zijn, full-time en een goede levensstandaard garanderen smelten als sneeuw voor de zon. Dat er minder ambtenarenjobs bijkomen is gelogen want wat is de invulling vh begrip "ambtenaar"? In België krijgen 2 miljoen mensen hun INKOMEN uit de schatkist! Dat aantal blijft toenemen. Vergeet ook niet de kostprijs vd gepensioneerde ambtnaar mee te tellen in uw "besparingen - minder ambtenaren-)! Laatst gewijzigd door demonen : 14 maart 2016 om 10:32. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Europees Commissaris
|
Hij is verrezen! Alleluja!
De N-VA gaat weer goede punten scoren. Schanulleke gaat daarvoor zorgen. Wel spijtig dat hij mij niet begrijpt. Het gaat weer mooi weer worden vandaag. De zon schijnt op dit forum. Laatst gewijzigd door werkman : 14 maart 2016 om 10:41. |
|
|
|