![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, een "gelovige" die een ander "onbewezen stellingen" verwijt; moet er nog zand zijn.
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discriminatie in het onderwijs ? Wablieft. ![]() Hun kinderen krijgen begot extra omkadering, die onze kinderen niet krijgen en die wij toch betalen. Wat nog? ![]() Ik moest bijna kotsen. Dat nonkel Achmet wat minder kweekt met tante Fatima, dat zou misschien helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Een forummer verweet de islam homofoob te zijn, terwijl die forummer zelf in het verleden over homosexuele relaties heeft verklaard dat ze minderwaardig zijn aan heterosexuele. Dat deze forummer de letterlijke interpretatie van het OT aanhangt is geen toeval. Nu dat ge hier toch zijt, laten we niet vergeten wat gij hier al hebt verklaard. Onder andere dit op een draad 'waarom Vlaamse vrouwen moslim worden' : http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=38 djoebidoebidoe : Voila sie, ik dacht het wel! U gaat die bekeerlingen nog verdedigen, toch liever een extra moslim er bij ipv een atheist, nietwaar? Jan van den Berghe : Natuurlijk, dat spreekt vanzelf. Ik heb liever vrome moslims dan mensen die bijvoorbeeld abortus goedpraten. En niet vergeten: uwe grootste hit: Jan van den Berghe : Al meermaals heb ik het op dit forum gesteld: de leegheid van het Westen (en het failliet van de christelijke Kerken in westelijk en noordelijk Europa) duwt mensen in die richting. Het succes van de islam, het is onze eigen schuld! Nee, wacht, het is de schuld van de atheïsten. ![]() Dus ik stel u een nieuwe vraag: Is de Islam cultuur evenwaardig aan een atheïstische cultuur? Laatst gewijzigd door geertvdb : 23 april 2016 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En neen, ook niet op de Hogerschool Karel de Grote, daar hebben ze een vak "levensbeschouwing" geïntroduceerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 april 2016 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. bof .. heel wat van mijn leraren waren hardcore kaloot .. ik heb mij daar nooit een fok van aangetrokken .. het omgekeerde daarentegen ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik bleef daar nog steeds achter staan, daar abortus een groot moreel kwaad is. Alleen maakt u de verkeerde draai in uw redenering door het in algemeenheden te plaatsen. Ik reik immers iedereen de hand die abortus op eenzelfde wijze benadert, ongeacht welke levensbeschouwing die nu ook moge koesteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede tien jaar geleden werd in bepaalde Limburgse scholen wel islamitische godsdienst gegeven, al dan niet naast het vak katholieke godsdienst. Uiteindelijk heeft men echter voor een uitdoofbeleid van dit dubbel systeem gekozen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
De vraag was: toch liever een extra moslim er bij ipv een atheist, nietwaar? Uw antwoord was: Dat spreekt vanzelf, en dan maakt ge de denkfout dat ge denkt dat elke atheist voor abortus is. .... Dus ik stel u opnieuw de vraag: Is de Islam cultuur evenwaardig aan een atheïstische cultuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ben jij om moreel kwaad te bepalen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reden lijkt me al voldoende uitgelegd te zijn, nl. uw onjuiste veronderstelling over wat gelovigen (meervoud!) anderen zouden verwijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht Ja, ik bleef daar nog steeds achter staan, daar abortus een groot moreel kwaad is.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. die hardkore kaloten leraren van mij waren anders bijlange niet zachtzinnig in het aanpakken van een andere of een afwezige geloofsovertuiging .. dus kontrairemant aan het gangbare idee .. jawel men kan het wel degelijk vergelijken ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 april 2016 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=31 Dezelfde draad, dezelfde pagina, dezelfde vraag: djoebidoebidoe Voila sie, ik dacht het wel! U gaat die bekeerlingen nog verdedigen, toch liever een extra moslim er bij ipv een atheist, nietwaar? AnarchoChristophe Zeveraar, dat zegt hij nergens. Het zijn overigens die atheïsten die de groei van de islam bespoedigen. Als niets zin heeft, kan alles zin geven. Het is allemaal de schuld van de atheisten! Terwijl het enige wat een atheist doet, is NIET geloven in het bovennatuurlijke. Maar blijkbaar veroorzaken atheïsten daardoor onheil .... Dus ik stel u opnieuw de vraag: Is de Islam cultuur evenwaardig aan een atheïstische cultuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |