![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar in alle eerlijkheid, hoe groot is de kans dat het efficiënt gebruikt wordt? Dat ze nog maar überhaupt de kans krijgt het te pakken? Veel efficiënter is gepaste kledij! ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 31 mei 2016 om 03:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We worden overspoeld en dienen daar actie tegen te nemen. Te beginnen met ze te ontwapenen en heel die terroristische tak uit te roeien. En de amokmakers en sympathisanten ervan te verwijderen. Tegelijk vluchtelingen die hier over de schreef gaan METEEN naar Erdogan sturen. Laatst gewijzigd door Peche : 31 mei 2016 om 03:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Door mijn ogen is ze nog even mooi als 18 jaar geleden.
Maar nu ze volgroeid en haar mooie vormen volledig tot recht gekomen zijn is ze er enkel meer sexy op geworden. My sexyness. Wij gaan alleszins wel weg uit de grote stad in de komende toekomst. De grootsteden zijn verloren en heeft ons niets meer te bieden, buiten een hoop stress en ellende. Als gezellig winkelen al niet meer kan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je ziet toch hopelijk zelf wel het verschil tussen progressieve, gefeminiseerde landen (Zweden, Nederland) en meer patriarchale, traditionele landen (Hongarije, Polen) in hun houding ten opzichte van migranten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We dienen in Europa rekening te houden met alle factoren en daarin een midden zoeken. Er dient een nieuw bestuur te komen dat eigenlijk de migratie ontmoedigt en aanspoort tot integratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen zijn vergeten om als kostwinnaar of beschermer op te treden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Religies die vrouwen niet als gelijkwaardige behandelen zijn hier niet welkom. Over integratie is ook geen sprake als ze verder in apartheid leven en onze bevolking overwoekeren in aantal. Hoeveel moslima vrouwen trouwden met een westerling zonder daarbij haar familie te verliezen? De politici dienen zich bewust te worden van de juiste problemen en stoppen met extra problemen op de bevolking af te duwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooroordeel, veralgemening. Gezondheid, liefde, kinderen die het goed doen, dat is belangrijk voor een vrouw! Verder zijn mannen niet veel grotere carrière beesten dan vrouwen? Uw zinnetje is echt gestoeld op niets. *...dat haar man ze veel geld moet geven na een scheiding* Ik kreeg 2 jaar lang geen alimentatie, mijn ex had er een truukje op gevonden. De alimentatie was overigens enkel bestemd voor mijn kinderen die nog naar school gingen. Voor mezelf zou ik geen centiem gewild hebben en ik ben zeker dat er nog gescheiden vrouwen zijn die er zo over denken. *Je verliest als huisvrouw met kinderen sowieso 6 jaar van je tijd in carrieremogelijkheden en hoger op de ladder te geraken.* Dat is niet altijd een nadeel. Net omdat ik jaren kwijt was na de bevallingen, kwam ik in een heel andere en veel boeiender werkomgeving terecht. Anders was ik waarschijnlijk op 65ste nog bezig geweest met polissen klasseren. Vrouwen willen gelijk zijn aan mannen, gelijk behandeld worden als mannen, gelijke kansen krijgen als mannen. Gunt u dat de vrouwen niet? Waarom eigenlijk niet?
![]() |
![]() |
#179 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
The nanny state. Burgers als kleuters behandelen die niks zelf kunnen en dus ook niks mogen. Dat is de summum van de moderne, tolerante, links-progressieve samenleving. Waar of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen zijn dat stilletjes aan beu en willen klare taal.... Ze gaan daarom ook zo weer kiezen voor een cocktail tussen religieuze waanzin en democratie zodat de bevolking weeral in het duister tast. ![]() |
|
![]() |
![]() |