![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je daar dan een reeks citaten van posten?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Ja laten we Peche zijn tegenstrijdigheden in de verf zetten en vergeten dat ons de oorlog verklaard is.
Laten we de radicale ideologie buiten schot laten en onze tegenpartij op zijn woorden proberen pakken. Tot de bom op het EK afgaat. Wat gaat ge dan zeggen? |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Ik geef een bal om mensenlevens en ons vrije Europa.
Misschien bent U beter af in K&K Paulus? Hier speelt ge met de big boys. |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() En die verkrachtte meisjes? Dat gaan we ook negeren?
Dat ligt ook niet aan de ideologie waarmee ze opgevoed zijn? |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik hou het er op dat ge uw kloten zo noemt
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Neen, ik ben eigenlijk klein geschapen. Daarom dat ik zo toegewijd voorspel geef.
|
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft niet noodzakelijk 't EK te zijn paniekzaaier.
Dat kan om 't even waar & wanneer zijn, dat kan ook niet gebeuren en/of verijdeld worden. Maar wat er dan gezegd gaat worden? "Islam is vrede"..."Heeft totaal niets met islam te maken" en De kleurkrijtjes, bloemetjes, kaarsjes & aanverwanten liggen al klaar. Jij kan maar best gaan meezingen 🎼🎵🎶Imagine all the people whooohooohoohoohooo🎶🎵🎼 en knuffelen, dan verdwijnen je overdreven angsten, en de boze terroristen misschien ook. 😊
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is beter op binnen te blijven, angst te hebben, op internet je frustraties te uiten en de volgende keer te stemmen voor een partij waarvan je weet dat die toch niets kunnen er aan doen, maar het je wel beloven! Veel beter!
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn roze wolk is verdreven voor een zwart wolkske. Islam is alles behalve vrede. Het zet aan tot rassenhaat en wij hebben een anti racisme wet. Het zal tijd worden dat alles eens in het juiste perspectief glijdt. Neem nu bv. de godsdienstvrijheid, islam is daar niet conform mee.... Maar welke partij zet dat in haar agenda? ZElfs VB is maar schone schijn. Wij hebben een Europa nodig dat rekening houdt met de grensstaten en niet met het potje van de EU leiders; Laatst gewijzigd door Peche : 4 juni 2016 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ruimte tot leven hebben en niet op elkaar geplakt zitten met stinkzakken die hele tijd gommalah roepen |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Speel maar rustig verder nu, je bent in goed gezelschap en aan elkaar gewaagd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Ik heb mij aangepast aan de Belgische wetten, tijd dat de uitzonderingen verdwijnen.
Voor mij was er ook geen tint grijs te vinden. Paint it black! |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gemiddelde Vlaming die zoiets wil gaat in een villawijk wonen. Misschien ben je geen stadsmens, zijn het geen allochtonen die lawaai maken, het zullen dan wel autochtonen zijn, gegarandeerd. En dan, in die villawijk, zullen er ook kinderen lopen te jengelen hoor.
|
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was een goeike hé
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Kerel, ge gaat over de essentie heen.
We are outnumbered!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ge zijt in de minderheid op de tram met een volk dat mijlenver van uw tradities leven. Dat zij lawaai maken stoort mij niet, dat ik OVERAL geconfronteerd wordt met Arabisch wel |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik er aan doen dat jij nog in die stad woont?
De meeste Vlamingen zijn er weggetrokken, niet om de allochtonen, maar om in die villawijk te wonen. En terecht. Zij hebben die woningen en appartementen verkocht of verhuurd aan de vreemdelingen hoor, die hebben dat niet gestolen, behalve die sociale blokken zo
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 4 juni 2016 om 14:44. |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Er is geen evenwicht meer Paulus.
We hadden ons meer Nederlands moeten gedragen en minder Frans. Bekijk het integratiebeleid van Nederland eens. Daar is ook radicalisme, maar veel minder als hier. Hier is het een broeihaard voor radicalisme omdat men de ideologie laat tieren en subsidiëert. Men integreert mensen die opgevoed krijgen dat een vrouw minderwaardig is. En dat God boven alles staat. God leeft hier niet meer Paulus. Geen Jawhe en geen Allah. |
![]() |