Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2016, 13:07   #161
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Hopelijk zien we nu ook "je suis gay" T shirts uit solidariteit.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 13:13   #162
Guinevere
Banneling

Standaard

Een terroristische aanslag zoals er tegenwoordig 13 in een dozijn zijn in de wereld.

Om nog maar te zwijgen van de terreur die Westerse regeringen legaal menen te mogen doen...
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 13:19   #163
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Een terroristische aanslag zoals er tegenwoordig 13 in een dozijn zijn in de wereld.

Om nog maar te zwijgen van de terreur die Westerse regeringen legaal menen te mogen doen...
ik wens je een half dozijn gay kinderen toe Guinevere !

correctie : neen, toch niet, dat zou ik hen niet willen aandoen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 13:21   #164
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik wens je een half dozijn gay kinderen toe Guinevere !

correctie : neen, toch niet, dat zou ik hen niet willen aandoen.
²
Oud 13 juni 2016, 13:21   #165
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht

Een uiterst interessante en informatieve mededeling !

Dit maakt een groot aantal discuties overbodig en betekent een hoop tijdswinst.

Wat moest bewezen worden !
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 13:25   #166
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Een uiterst interessante en informatieve mededeling !

Dit maakt een groot aantal discuties overbodig en betekent een hoop tijdswinst.

Wat moest bewezen worden !
Dat ze een gay hatende Salafiste is?

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 13:57   #167
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
En elke actie daaromtrent als normaliteit beschouwt.

Een doorsnee moslim(a) dus.

Laatst gewijzigd door Anselmo : 13 juni 2016 om 14:02.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 14:11   #168
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
En elke actie daaromtrent als normaliteit beschouwt.

Een doorsnee moslim(a) dus.
Zij lijdt onder het feit dat haar IS-vriendjes in de pan worden gehakt. Heb toch een beetje medelijden met haar.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 juni 2016 om 14:11.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 14:12   #169
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

We leven nu van aanslag tot aanslag door de islam nazis, hoeveel bloed moet er nog vloeien eer men door heeft dat niet over enkelingen gaat maar over een gevaarlijke politiek gerichte religie.
Oud 13 juni 2016, 14:40   #170
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
We leven nu van aanslag tot aanslag door de islam nazis, hoeveel bloed moet er nog vloeien eer men door heeft dat niet over enkelingen gaat maar over een gevaarlijke politiek gerichte religie.
Zeer juist. Maar de islam is nog vele malen gevaarlijker dan het nazisme. Want deze achterlijke en barbaarse indoctrinatie is nog eens fijntjes in een 'religie' gegoten, waar zij zich achter kunnen verschuilen.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 juni 2016 om 14:42.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 15:35   #171
Wautd
Parlementslid

Wautd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
waar we binnen een paar jaar ook een WK voetbal gaan houden ... wellicht zonder gay voetballers ????
Het zou wel prachtig zijn mochten er tijdens dat WK enkele voetballers uit de kast komen.

Citaat:
Ach, salafascisten haten bijna álles
Oud 13 juni 2016, 15:39   #172
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Dader was een gestoorde racist:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buite...iedereen.dhtml
Oud 13 juni 2016, 16:07   #173
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Niets aan verloren. Zijn niet het type van volk waar ik graag mee in contact kom. Maar ik zal een kaars laten branden, een bloempje ergens neer leggen en een minuut stilte houden. Voila mijn geweten is weer zuiver en ik heb mijn medeleven meer dan voldoende betuigd

Dat is inderdaad een prachtige dag voor Trump.

dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 16:31   #174
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Staat dat als een paar boven water? Want ik kan me voorstellen dat men maar al te graag de aandacht af wil leiden van de hatespeeches die door imams (en andere abrahamische fundamentalisten) tegen homosexuals gegeven worden in de VS en in Europa zelf.
Papa is een Taliban-aanhanger en vindt dat zijn zoon niet had mogen moorden. Hij moest god de homo's laten straffen hebben...

Diezelfde klootzak was er als de kippen bij om te stellen dat de daad van zijn gebroed niks met de islam te maken had. Zoonlief was boos omdat hij enkele homo's had zien kussen op straat.

Toen al was duidelijk dat papa barbaar eigenlijk dit ook als een vreselijke schanddaad zag, maar omdat hij de islam uit de wind moest zetten (altijd prioriteit natuurljk) voegde hij er nog vlug aan toe dat die er niks mee te maken had en dat hij het met zijn uitspraak niet wou goedkeuren.

Die vent zou met zijn hele gezin stante pede het land uitgeflikkerd moeten worden.

Kan hij bij zijn geliefde Taliban gaan zemelen over homo's.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 16:34   #175
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik heb er 1000 in voorraad. Kopen ?
Ook de kaarsen- en bloemenverkopers gaan weer gouden tijden tegemoet, evenals de speechschrijvers, that this nothing with the islam to do has.
Ja, we zullen het inderdaad weer meemaken, de kaarsjes en theelichtjes, de bloemetjes, de knuffelbeertjes, het gezoen en geknuffel van de sympathisanten onderling. Voor mij doen ze maar hoor, maar met zoiets breng je de vijftig neergemaaide sukkelaars niet terug en moet je er evenmin op rekenen dat je met al die stereotype gebaren ook maar een greintje empathie zult opwekken bij de schuimbekkende islamitische haatbaarden. Islamitisch geradicaliseerden zijn meedogenloze bastaards en het enige wat kan gedaan worden is ze in hun broednesten even meedogenloos aanpakken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 16:35   #176
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja; ik heb een bloedhekel aan spruitjes altijd als ik een spruitje zie krijg ik moordneigingen. Dat spruitje kan ik wel levend villen en opeten met spek en wat patatten.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 16:44   #177
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als u uw redenering even toepast op Parijs of Brussel, wie komt er dan niet goed uit?

Als een terrorist een wapen wil, zal hij dat schijnbaar hoe dan ook weten te bemachtigen. Om het even of het om een ruime of strikte wapenwet gaat.
Het is waar wat u schrijft. Maar geef toe dat de lakse Amerikaanse wetgeving (of beter het gebrek er aan) het potentiële moordenaars nog veel gemakkelijker maakt. In Europa gebeurt het grotendeels "onder de toonbank". De trafiek van handvuurwapens is een internationale en gecamoufleerde markt, net zoals die van de drugs.
Oud 13 juni 2016, 16:49   #178
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ja, we zullen het inderdaad weer meemaken, de kaarsjes en theelichtjes, de bloemetjes, de knuffelbeertjes, het gezoen en geknuffel van de sympathisanten onderling. Voor mij doen ze maar hoor, maar met zoiets breng je de vijftig neergemaaide sukkelaars niet terug en moet je er evenmin op rekenen dat je met al die stereotype gebaren ook maar een greintje empathie zult opwekken bij de schuimbekkende islamitische haatbaarden. Islamitisch geradicaliseerden zijn meedogenloze bastaards en het enige wat kan gedaan worden is ze in hun broednesten even meedogenloos aanpakken.
Idd, het bloementoneel is dan ook het enige antwoord dat de poco's in huis hebben.
Dat knuffel-excuus is telkens troef bij zo'n haatdaden, gezien ze het dunnetjes in hun broek doen, om hun onderscheidingsvermogen naar de islam an sich te richten, terwijl reeds -tig sociologische onderzoeken de vinger op de ideologische wonde hebben gelegd.
Alleen al daarvoor gun ik elke haatbaard 's ochtends 'n poco op z'n boterham.
Oud 13 juni 2016, 16:51   #179
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zij lijdt onder het feit dat haar IS-vriendjes in de pan worden gehakt. Heb toch een beetje medelijden met haar.
Boe-hoe
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 17:00   #180
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De grootste fout was en is nog steeds het onvoorwaardelijk steunen van de staat Israël.
Afghanistan heeft met Israël niets te maken. Zelfs de huidige problematiek in Irak en Syrië niet. Het gaat doodgewoon om een moordende politiek-religieuze strijd die in de eerste plaats draait rond 1.het islamitische spagaat tussen sunni's en sjiieten (vooral in Irak, syrië en Jemen), 2. sunni-islamitisch fanatisme tegen andere religies (Christenen, Jezidi's), 3. waanzinnige sunnitische nostalgie naar toestanden uit de 7e eeuw (het ISIS kalifaat), 4. ethnisch-regionaal geïnspireerd streven naar autonomie (Koerden), 5. wrok tegen monarchieën zoals die in Saudi-Arabië, Koweit, de Golf-emiraten...
In Afghanistan is het een strijd die wellicht reeds eeuwen duurt en in de eerste plaats gaat tussen stammen (de Pasjtoen tegen de rest) en voor een stuk ook tussen sunni's en sjiieten (de Hazara).

Laatst gewijzigd door quercus : 13 juni 2016 om 17:02.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be