![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Die 2de zin begrijp ik niet echt. Turkije zal altijd een belangrijk of machtig land blijven (religie, geschiedenis, cultuur en geografische ligging). Maar goed dat Erdogan de corruptie en ondemocratische invloeden in het land aanpakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe islamieten het altijd onvoorwaardelijk opnemen voor dictators.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 juli 2016 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , ik kan dit enkel beeldig verklaren:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Gouverneur
|
![]() Seculier Turkije is dood.
Ik kan het nu persoonlijk bevestigen (ik was toevallig in Tilburg en plots verzamelde een Turkse menigte in het centrum (zonder demonstratie vergunning) en begon te scanderen en te lullen in het Turks... maar dan plots klonk het iets heel bekends: "Allah Akbar!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Turkse defensie-industrie is de laatste 2 decennia uitgegroeid tot een aanzienlijke internationale speler.
Van infanterie-geweren tot gevechtsvoertuigen,zowat alles kan in Turkije besteld worden.En in grotere systemen (schepen,vliegtuigen) is de Turkse inbreng (een inbreng die deze van toeleverancier overstijgt naar mede-ontwerper) aan het stijgen. Paradepaardje is natuurlijk de inbreng in het F-35 project.(in iedere F-35 zitten meerdere-,en soms aanzienlijk-,Turkse componenten ). Uiteraard begint er nu onrust en onzekerheid te groeien in de defensie-industrie.Zal dit nog een "betrouwbare" partner zijn? Wenkbrauwen werden al gefronst recent toen Turkije aanvaardde de F-16's van de Pakistaanse luchtmacht te updaten.(ik weet niet of dat dan conform een "block nr" zal zijn)...De grens tussen "update en onderhoud" en technologie-overdracht naar een natie onderhevig aan santies is,in het geval van Pakistan,wel heel erg vaag geworden.Bovendien is alles wat de Pakistaanse strijdkrachten binnen gaat binnen de kortste keren ongetwijfeld geheel bekend aan de Chinezen... ![]() Die zgn "staatsgreep" dreigt Turkije weer af te snijden van de stand van zaken op militair-technisch gebied.Een beetje een rare zaak voor een NATO-land... |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 24 juli 2016 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, islamieten nemen het op voor hun goede leiders. Veel twisten en verdeeld zijn is het werk van de duivel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() Islamieten kunnen niet zonder dictators of de dwingelandij van de islam. Hun leven heeft geen zin meer zonder dictators. Wanneer zij in vrijheid kunnen leven zoals in het Westen, slaan hun stoppen door. Dat is intussen al overduidelijk geworden.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 26 juli 2016 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://bibleprobe.com/muhammad.htm Een ander perspectief op uw religie dan U geleerd werd. Laatst gewijzigd door Peche : 26 juli 2016 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |