![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zo even poco doen brengt trouwens een immense relax. https://www.youtube.com/watch?v=gvgSJ1-eTcc https://www.youtube.com/watch?v=r82DW8ncnHA Waar is mijn Grote Zonnebril? Laatst gewijzigd door zonbron : 23 juli 2016 om 07:02. |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Kan mij gene zak schelen feitelijk of ik veel lezer heb of niet ....ik moet mijn eieren ergens kwijt geraken...
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oh ja ... en de rechter hand van Merkel stelt dat de vluchtelingen de kans op terrorisme niet doet toenemen. Kan je nagaan, een stroom van 1.5 miljoen mensen in 2015 en we zijn halfweg 2016 en meneer weet al dat er geen verhoogde terreur is hierdoor. Een drieste mijlpaal in hypocrisie, propaganda en desinformatie door de christendemocratie. Om van te kotsen. Dat was ook zou bij Wurzburg. Het zou slechts gaan om een ongeval, een lone wolf ... tot de overheid flagrant in hun hemd wordt gezet door een filmpje van IS. Merkel reageerde zelfs niet op het voorval. Ook nu benadrukt men expliciet dat het niet gaat om een vluchteling en spreekt men van louter een Duitser. De man is nochtans afkomstig uit Iran en is 2 jaar geleden naar hier gekomen, wat hem evengoed een asielzoeker, migrant of vluchteling maakt.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 23 juli 2016 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iraniër dus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt precies iets van 2 a 3 keer per week, dan eens op de luchthaven , dan eens in de metro, dan eens in de Mc Do of in een winkelcentrum enz.....
|
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Je kan er met je hoofd niet bij he. Dochter/zoon/partner gaat winkelen.
Dochter/zoon/partner komt niet meer thuis. |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er sei Iranier!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al wat ik mezelf nog kan wijsmaken tegen deze waanzin: it's only a ride. Vraag me vooral af, waar is de Europese verontwaardiging? Men slaat bureaus van politici kapot als ze wat langer moeten werken, maar Merkel kan doodleuk in bestuur blijven en niemand van het volk gaat daar deftig tegen in. We blijven steken in woorden, maar 't is tijd voor actie. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meyrem Almaci bijvoorbeeld. In alles en nog wat een groot bakkes maar als het er op aankomt om een standpunt in te nemen in de Turkse kwestie is ze te laf. Zeer teleurstellend mens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, de politiek zit vast in een complexe infrastructuur waarin een hiërarchie is ontstaan waar enkel de meelopers hun posje kunnen pakken.
Kijk hoe de NVA evolueerde van onafhankelijkheid naar meer BE. VB sluiten ze uit dus gaat nooit aan de macht komen. Tijd dat het volk de democratie consequent begint toe te passen. Eendracht maakt macht. |
![]() |
![]() |
#176 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Adrian M : 23 juli 2016 om 08:22. |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Adrian M : 23 juli 2016 om 08:22. |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Een Duits/Iranier (18). Volgens de Duitse politie woonde hij al lange tijd in Munchen U.S. intelligence officials, speaking on condition of anonymity, said initial reports from their German counterparts indicated no apparent link between the shooter and Islamic State or other militant groups. http://www.reuters.com/article/us-ge...-idUSKCN1021YZ |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb toch één argument dat sommigen hier toch niet hebben. Als ik roep dan stem ik tenminste toch niet daarna op partijen waarbij het op voorhand vaststaat dat er toch niets tegen ondernomen zal worden. Ik weet het, het is weinig maar het is toch iets. ![]() |
|
![]() |