![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar is de "influential muslim scholar" dan toch niet zo influential.
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Dus opdat ge moslims het land zou kunnen uitzetten moet de staat gaan bepalen wie wel en geen moslim is? Gedurende de Verlichting werd er een mooi principe ontwikkeld: de scheiding tussen kerk en staat. Die kerk staat voor religie, inclusief de islam dus. Dat is toch een van de principes die we net willen beschermen tegen de barbaren uit het Midden-Oosten, niet?
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door telkens weer toegevingen te doen aan islam, uitzonderingsmaatregelen op bestaande wetgevingen voor islam, er steeds meer invoeren, tot ze op 'n dag in de meerderheid zijn en jij in de minderheid, ga jij dan nog steeds kunnen genieten van je vrijheid/individuele vrijheid ... ?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We subsidiëren al sinds het ontstaan van België de kerken. Van mij mag dat morgen ophouden. Voor alle religies uiteraard, inbegrepen de islam. Van u ook? Laatst gewijzigd door dalibor : 27 juli 2016 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De respectieve relligies krijgen dan ook hun onteigende gronden en panden terug waarvoor deze subsidies een compensatie waren.
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om welke reden zou je die vraag stellen alsof je daaraan twijfelt. Religie als hobby indelen, daar pleit ik reeds eeuwig voor. Zonder subsidie, zonder uitzonderingsmaatregelen, zonder speciale status. Per slot van rekening is 't enkel maar 'n hobby.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist us juist.
|
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men daar problemen mee heeft, gelieve zich tot Napoleon te richten. Wij zijn niet gebonden door afspraken van eeuwen geleden.
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Karel Martel hierboven maakt al een uitzondering die de Staat miljarden zou kosten. Die aanvaardt het dus niet. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=nSR3xWMc63U
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]()
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enfin sommigen.. als alle salafisten die 3% van alle moslims uitmaken, dus een slordige 50.000.000 zielen de knop aanzetten zullen de Seine, Rijn, Maas, Thames etc.. dieprood kleuren. IslamoFascisme moet verboden worden, en al zijn mogelijke vertakkingen. Punt. |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik iets gezegd over het land uitzetten? Ik heb enkel gesteld dat iemand die de Koran volgt en Mo als idool beschouwt, ook achter een groot deel van de ideeën van IS staat. Ik heb niets gezegd over de gevolgen die aan deze vaststelling moeten worden gekoppeld. |
|
![]() |
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() Islam kan je niet met christendom vergelijken. Christendom anno 2016 is niet gewelddadig. Islam wel. Stoppen met de katholieke eredienst te subsidiëren omdat we islam weg willen is zoals kinderen en bejaarden controleren in Zaventem om te verhullen dat we etnic profilingsgewijs Araben willen controleren.
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Achterlijke overtuiging'... Mohammed moordde ongelovigen uit en in de Koran wordt hiertoe ook opgeroepen. Als men de Koran onderschrijft en de daden van Mohammed wil volgen, is men een gevaarlijke extremist. In welk opzicht is de Koran minder extreem dan bijvoorbeeld Mein Kampf? Kunnen we ook spreken van gematigde nazi's? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 27 juli 2016 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan zou ik graag toch even terugkomen op de post waarmee onze discussie begon: Citaat:
|
||
![]() |