![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom bestaat de inhoud van mijn post uit calimeropraatjes?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kreeg tranen in mijn ogen van het lachen... ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw; gooi die dubbelniktrol op uwe neger.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze hadden beter een advokaat het woord laten doen en deze de journalist belachelijk laten maken. ![]() Ik ken een goede, fillet americain maakte die van die journalist |
|
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nog het strafste. Het was geen journalist, maar een medestander die dat interview deed. Een promofilmpje.
|
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja...wat een samenleving bindt, zijn gedeelde normen en waarden. Dat wil niet zeggen dat je dan binnen die samenleving geen personen, of zelfs subgroepen vindt die die normen en waarden ook niet echt willen delen, die zijn er van neonazi tot opus dei, maar de grootte van die subgroepen zijn marginaal in relatie tot de totale bevolking van autochtonen.
Hoe zit dit dan met moslims in onze samenleving? Jammer om vast te stellen maar daar deelt de meerderheid onze normen en waarden niet. Wat hen bindt is traditie en religieuze normen en waarden die vaak haaks staan op Westerse. Wanneer tussen grote groepen in de samenleving, zoals moslims en autochtonen er geen bindmiddel is, verandert naast mekaar leven in spanningen wanneer terreur, economische crisis, tekorten op arbeid en woningmarkt de balans uit evenwicht brengt. Die splijtzwam is door vooral linkse politici altijd ontkent. Bovendien waren er steeds twee maten en gewichten, wanneer moslims blijk geven van haat tegenover deze samenleving is dat of godsdienstvrijheid of de schuld van de samenleving, maar wanneer een autochtoon even laakbaar gedrag stelt, is hij een racist, discriminator, die gecontroleerd, geknot en ter orde geroepen moet worden. Dat twee maten en gewichten, wat jarenlang het politieke beleid vormde van minderheden moest niet kritisch bekeken worden, maar vooral beschermd heeft geleid tot onvrede bij nu een meerderheid van autochtonen. Onvrede omdat niemand er werk van maakte dat de normen en waarden van deze samenleving het uitgangspunt zijn, ongeacht religie of kleur. Onvrede om de overlast in wijken, moeders en zussen of vriendinnen die lastig gevallen worden, het pikken en stelen, de agressie en superioriteit van sommige moslims in " aandachtswijken" waardoor anderen het gevoel hadden in hun vrijheid beknot te worden. Onvrede omdat de meerderheid van moslims gewoon wegkijkt voor die samenlevingsproblemen, volgens hun normen en waarden beoordeel je immers iemand toch maar enkel voor wangedrag binnen eigen subgroep? Voeg daarbij het vaak ontbreken van gemeenschappelijke taal, de constante import van weer een eerste generatie via huwelijks migratie, en dus de steeds grotere afbrokkeling van het bindweefsel in de samenleving, waarbij steeds grotere groepen gewoon niets meer delen, behalve irritatie naar mekaar toe. Wanneer er toch altijd zoveel begrip is voor de haat tegen de samenleving vanuit moslims, dan nu ook voor de haat vanuit autochtonen naar moslims toe. Waarmee ik wel duidelijk wil zijn, de commentaren op de dood van die jongen vond ik walgelijk. Maar dat betekent nog niet dat die woede, haat en misprijzen komen door racisme. Het gedrag en ook uitspraken van veel moslims wordt niet meer gepikt, dat zet aan tot haat, daar nu nog blind voor zijn zal die Vlaamse woede enkel nog doen toenemen. |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was dan een slecht promotiefilmpje. Sommige mensen moeten beseffen dat ze de gave van het woord niet hebben. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...racisten.dhtml
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen zijn er niet die andere mensen mestkevers noemen, de islamitische plannen voor de joden, het net staat vol. Mits training moet een streefcijfer van tienduizend PV's per dag gemakkelijk gehaald worden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 augustus 2016 om 13:14. |
||
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 4 augustus 2016 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() "zwartwerk", is dat geen oxymoron?
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |