![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit was geen rechtspleging. Dit was MISBRUIK van ons rechtsstysteem om islamitische achterlijkheden geïnstitutionalilseerd te krijgen. De rechter had het MISBRUIK sneller door dan jij Turkje ![]() [font=Verdana]Allah is een varken wiens excrementen door moslim-geitenneukers de wereld ingedragen worden en het geprefereerd voeier zijn van multikullies.[/font][font=Verdana] [/font][font=Verdana](In navolging van Theo Van Gogh)[/font] |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: je bent en blijft mijn grootste fan hoor, don't worry.
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer dat de sujetten van uw aanbieding daar nog niet aan toe. ![]() [font=Verdana]Allah is een varken wiens excrementen door moslim-geitenneukers de wereld ingedragen worden en het geprefereerd voeier zijn van multikullies.[/font][font=Verdana] [/font][font=Verdana](In navolging van Theo Van Gogh)[/font] |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle Vlamingen zijn varkensneukers (In navolging van Sint Theo Van Gogh) Een gat is een gat zegde de boer en hij kroop op zijn varken: deze oude vlaamse spreuk bewijst wel dat het waar is! (anders: vrijheid van meningsuiting, weet je wel) |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Laat je je weer van je beste kant zien strontspoel?
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Verdana]Allah is een varken wiens excrementen door moslim-geitenneukers de wereld ingedragen worden en het geprefereerd voeier zijn van multikullies.[/font][font=Verdana] [/font][font=Verdana](In navolging van Theo Van Gogh)[/font] [font=Verdana][/font] [font=Verdana]Smakelijk ! 8) [/font] |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zwakzinnige extremisten vindt men in veel landen: was Thimothy Mc Veigh Islamiet ![]() ![]() Worden baskische terreuraanslagen door Islamieten gepleegd? ![]() Alle Vlamingen zijn varkensneukers (In navolging van Sint Theo Van Gogh) Een gat is een gat zegde de boer en hij kroop op zijn varken: deze oude vlaamse spreuk bewijst wel dat het waar is! (anders: vrijheid van meningsuiting, weet je wel) |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Een hoofdgerecht kan je vinden in de topic "vaarwel theo"!) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
plegen Ierse allochtonen kneecappings in moslimlanden, plegen baskische allochtonen aanslagen in moslimlanden, plegen Amerikaanse abortuszwakzinnigen aanslagen in moslimlanden in naam van de Christelijke godheid? |
|
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#177 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=filosoof]Het is niet aan de rechterlijke macht om te oordelen of een wet "populair" is en moet toegepast worden(anders zouden nog maar weinig verkeersovertredingen gesanctionneerd worden en neigen we bovendien naar het amerikaanse systeem van de verkozen rechters)
Het is zeker niet de rol van de rechterlijke macht, wetten "de facto" uit het SWB en zéker niet uit de GW te lichten: daarover beslist de wetgevende macht. Vreemd. Ik heb ooit eens gelezen dat er drie bronnen van recht zijn:wetten,tractaten en [size=3]jurisprudentie[/size]. Dat laatste komt er dus op neer dat een rechter soeverein (be)(ver)oordeeld,en dus wetten en hun toepassing niet alleen kan maar zelfs moet toetsen aan de realiteit en dus kan en mag nuanceren. Indien deze nuancering een bepaald niveau bereikt,kan een rechter zelfs besluiten dat de wet niet van toepassing is...... Ben ik fout in mijn lezing van dit principe? Nog zo 'n principe van de rechtstaat: scheiding der machten. Inderdaad: de rechtstaat heeft problemen. Herlees mijn tekst: ik vertouw de rechtspleging liever niet toe aan wat jij en ik zwakzinnige extremisten noemen, (ook niet dat recht geprivatizeerd zou worden), maar dat het gebeurt is een indicatie dat de rechtstaat mogelijk faalt Ik vat samen wat jij zelf schreef: "Het past in de modieuze tendens de rechtspraak te privatiseren." Leg me nu toch eens één ding uit filo: Waarom blijf je het opnemen voor mensen die dingen doen die vanuit eender welke invalshoek totaal fout zijn????? Akkoord dat jij niet wil dat fascisten de moord op TVG recupereren. Maar hoe kom je erbij dat begrip tonen voor moslim fundi's,of zelfs maar enige vorm van nuancering invoegen,een positieve bijdrage zou leveren aan de bestrijding van extreem rechts?????????????????????????????? Wat is er nodig om je te doen begrijpen dat je,door op deze mannier extreem rechts bestrijden,je hen niet alleen munitie caliber .50 maar ook nog een een roterend Gatling kanon in handen geeft??????????? Je bent de enige op dit forum die er ooit eens in geslaagd is me van mening te doen veranderen,en ik heb de gootste bewondering voor je inzet en je intellect.Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat je de evidentie niet kan inzien? (Ik ga er dus weldegelijk vanuit dat je het wilt)?????? QUOTE]
#178 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij natuurlijk schrijft: Citaat:
Alle Vlamingen zijn varkensneukers (In navolging van Sint Theo Van Gogh) Een gat is een gat zegde de boer en hij kroop op zijn varken: deze oude vlaamse spreuk bewijst wel dat het waar is! (anders: vrijheid van meningsuiting, weet je wel) |
||
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#180 | |