Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2016, 10:22   #161
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Het komt van faire rien en dan vertaald in het antwerps/spaans
Eigenlijk is het "farniente" en komt het uit het Italiaans...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 10:26   #162
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U kent duidelijk niets van wiskunde
Niet van de Galois theorie, nee, enkel maar simpele (vector)analyse, integraal- en differentiaalvergelijkingen en dat soort dingen.

Maar ik werk veel met juristen samen en verder dan optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen komen die niet.
En dat is al vaak een grote uitdaging, laat het gezegd zijn.

Uw wiskundige spielerei is dus zin- en nutteloos.
Maar nu serieus : kan je een bal halen en omrollen op commando?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 10:39   #163
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het komt van faire rien en dan vertaald in het antwerps/spaans
Far niente is Italiaans.

In het Spaans zouden we iets met 'nada' moeten hebben.

Zoals altijd heeft het er naast gelegen, maar is het net niet.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 11:07   #164
Another Jack
Banneling

Standaard

De Galois theorie en alle wiskundige mumbo jumbo die er wordt bij gesleurd, moeten dienen om het frauderend gesjoemel te maskeren....

Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 augustus 2016 om 11:15.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 11:20   #165
bedrijven docter
Minister

bedrijven docter's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Maar ik werk veel met juristen samen en verder dan optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen komen die niet.
En dat is al vaak een grote uitdaging, laat het gezegd zijn.
Daarom dat ik kan 850 euro per persoon vragen.

ik heb nochtans advocaten ontmoet op mijn voordrachten die aardig meegingen in mijn verhaal en Elfri past het zeer zwaar toe op zijn website (geen Galois theorie maar wel boolean logica)
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 29 augustus 2016, 11:26   #166
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarom dat ik kan 850 euro per persoon vragen.

ik heb nochtans advocaten ontmoet op mijn voordrachten die aardig meegingen in mijn verhaal en Elfri past het zeer zwaar toe op zijn website (geen Galois theorie maar wel boolean logica)
Elfri De Teve toch niet ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 11:41   #167
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De Galois theorie en alle wiskundige mumbo jumbo die er wordt bij gesleurd, moeten dienen om het frauderend gesjoemel te maskeren....
Om bij simpele KMO eigenaars de indruk te wekken dat hij een genie is die hun problemen gaat oplossen en zichzelf gaat terug verdienen.

Van Rossem deed het hem voor

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 12:43   #168
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Om bij simpele KMO eigenaars de indruk te wekken dat hij een genie is die hun problemen gaat oplossen en zichzelf gaat terug verdienen.

Ik doe normaal geen simpele KMO Dat fabriek was geen simpel bedrijf maar een uit de kluiten gewassen KMO met 320 man.
Elke sterfhuisconstructie gebeurt in een brainstorm en de bijgeroepen deskundigen zullen direkt door hebben dat ik sta te lullen of niet.
Ze moeten immers het bijzonder verslag mee onder tekenen .
Van de wiskunde zien zij niet veel ,zij zien alleen de opbouw juridisch en keuren dit goed of niet.

Oud 29 augustus 2016, 13:08   #169
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:

95¨procent van mijn verdienste is in het 5e jaar na de sterfhuisconstructie, ze moet dus wel gelukt zijn anders verdien ik zoals U en iedereen hier op dit forum.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  GESPREIDE BETALINGEN.jpg‎
Bekeken: 39
Grootte:  57,9 KB
ID: 103632  

Oud 29 augustus 2016, 14:05   #170
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
[b]Daarom dat ik kan 850 euro per persoon vragen.
Voor een advocaat zijn dat toch maar kleine onkosten, maar meestal gaan ze wel naar nuttige sessies. Schenk je veel drank tijdens zo'n uitleg? Het kan bijna niet anders.

Citaat:
Elfri en zwaar dat is als ying en yang.
En het enige wat Elfri kent van wiskunde is hoe ge een factuur opmaakt.
Weiningen nemen hem serieus, hij is een beetje de juridische versie van Hot Marijke : Veel wind maken, weinig leveren.
Eigenlijk een perfecte parter in crime voor jou.

https://www.youtube.com/watch?v=jBXrMK_9QX0

Laatst gewijzigd door parcifal : 29 augustus 2016 om 14:10.
Oud 29 augustus 2016, 14:42   #171
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
PERFLEX is Antwerps denk ik , wat is er daar mis mee ?

We zijn behoorlijk off topic aan het geraken ,ben voor dezelfde reden 2 belangrijke draden kwijtgeraakt in Senioren net.

Het ging normaal over abstracte wiskunde toegepast in recht in deze draad,ik denk dat we zeeeeeeeer ver van huis zijn.........
Wil mij verontschuldigen : ik was er mij niet van bewust dat u voordrachten geeft in een lokaal dialect, en dat uw doelgroep derhalve zo klein is, al strookt één en ander totaal niet met hetgeen u beweert in post 147 (“Ik laat wel voor de veiligheid mijn teksten verbeteren"). Nou ja.

Maar ter zake.

Ik heb absoluut niet de gewoonte om deel te nemen aan de gespreksdraden in de onderste regionen van dit forum, maar de titel van deze draad "Abstracte Opbouw Van Constructies In Recht" trok mijn aandacht en deed mij vermoeden dat het een ernstige discussie betrof. Bij nader toezien blijkt dat ik mij grondig heb vergist.

Ik weet niet in hoever u meent wat u hier allemaal voorhoudt of daarentegen gewoon de clown wil uithangen, en ik weet niet of u er zich van bewust bent dat het opstarten van deze draad en de van-de-pot-gerukte lulkoek die u er tot dusver hebt aan bijgedragen, zeer typisch is voor kleine oplichters die weliswaar geen ene bal snappen van de universele economische wetmatigheden en van de wereld der “rijken” waarin ze beweren te leven, maar die toch hebben begrepen dat het de vermeende slimmerik uithangen en vooral het etaleren van vermeende middels makkelijk verdiend geld vergaarde rijkdom altijd wel enkele dommekloten kan verleiden tot het afstaan van een paar zuurverdiende centen.

Welnu, mijnheer, ik wil de pret niet drukken, maar vermits ik hier ben heb ik een eenvoudig vraagje voor u, kwestie van enige duidelijkheid te creëren omtrent uw geloofwaardigheid en omtrent de vraag of u benevens grootspraak en in pseudo-wiskunde verpakte gebakken lucht iets nuttigs of interessants te bieden hebt, bijvoorbeeld.

In de Harde Wereld der Werkelijkheid, in casu in de ware zakenwereld, wordt de geloofwaardigheid van eenieder niet afgemeten aan enkele foto’s van luie onledigheid aan één of ander strand, maar aan nuttiger factoren zoals het persoonlijk vermogen en derhalve de kredietwaardigheid.

Benevens een zonnebril, versleten schoenen, uitermate onsmaakvolle pooierskleding en een paar strandsloffen hebt u hier alsnog geen enkel “bewijs” geleverd van zelfs maar een pril begin van persoonlijk vermogen. Ook de plaats waar u woont blijkt een appartementje te zijn in een al wat ouder sociaal woningblok : met alle respect, mijnheer, maar zelfs als u daar eigenaar van zou zijn (quod non) is dat eerder een teken van gebrek aan werkelijk vermogen.

Wees evenwel gerust, ik zal u niet vragen om onmiskenbare aanwijzigen die een degelijk persoonlijk vermogen kunnen doen vermoeden. Laten we het eenvoudigweg houden bij een als het goed is slechts middels één enkel papiertje en dus véél makkelijker aan te tonen geloofwaardigheidsfactor : de kredietwaardigheid.

Ik heb al gemerkt dat u er kennelijk geen bezwaar tegen hebt om zelfs zeer persoonlijke documenten voor te brengen, zoals bijvoorbeeld “een copie van uw bankrekening” (cfr. post 140), dus ik mag aannemen dat u evenmin bezwaar zult hebben tegen het hier zeer gezwind voorleggen van een copy van een zeer recent door een in Europa erkende bankinstelling afgeleverde bankgarantie op uw naam.

Het door de bankinstelling gegarandeerd bedrag heeft in deze niet al te veel belang : ik neem aan dat enkele tientallen miljoenen euro’s of US dollars toch wel een minimum is, maar zelfs als u meent dat een kredietwaardigheid van slechts enkele honderdduizenden euro’s al op “rijkdom” wijst, is het voor mij ook al goed.

Spreken we aldus af, mijnheer ? Om aan uw voorgehouden door nietsdoen verworven welstand en vooral aan uw geloofwaardigheid te doen vermoeden zult u hier kortelings voornoemd bewijs van kredietwaardigheid voorleggen. Daarentegen zult u bij gebreke eraan – alvast voor mij – doorgaan voor een farceur en een mislukte clown.

Ik wens u verder een aangename vrije namiddag toe.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 29 augustus 2016 om 14:50.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 16:32   #172
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Welnu, mijnheer, ik wil de pret niet drukken, maar vermits ik hier ben heb ik een eenvoudig vraagje voor u, kwestie van enige duidelijkheid te creëren omtrent uw geloofwaardigheid en omtrent de vraag of u benevens grootspraak en in pseudo-wiskunde verpakte gebakken lucht iets nuttigs of interessants te bieden hebt, bijvoorbeeld.
Hey, wel een beetje meespelen hé?
We gaan kijken hoever hij het doordrijft in extremis, dit is koetjes en kalfjes he.
Oud 29 augustus 2016, 19:50   #173
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Hey, wel een beetje meespelen hé?
We gaan kijken hoever hij het doordrijft in extremis, dit is koetjes en kalfjes he.
GOOGLE : fraude in KNOKKE

en dan vind je de 6.800.000 euro die ze op mijn bankrekening vonden in de panama constructies

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 augustus 2016 om 19:53.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 20:03   #174
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Die foto van gespreide betalingen ... geweldig.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 20:07   #175
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
GOOGLE : fraude in KNOKKE

en dan vind je de 6.800.000 euro die ze op mijn bankrekening vonden in de panama constructies
Zoveel euros en in dat appartementje wonen?

Make that the cat wise

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 20:08   #176
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Kijk, ik ben bereid om je een kans te geven. Ik ben ook geen simpele. Dus:

Kan je in eigen woorden uitleggen wat een Galoisveld is en hoe je er eentje vormt vertrekkend van een veelterm?
Was een zeer venijnige vraag en bewijst dat je wel iets van GALOIS THEORIE kent . Zelfs GALOIS wist daarop direkt geen antwoord in zijn originele papers. Hij had de avond voor zijn dood het CONCEPT op papier gezet maar ook geschreven dat de computational oplossing dus het daadwerkelijk probleem van het berekenen van de Galois groep geen sinecure was en zou een opgave zijn voor toekomstige generaties.
Als autodidact heb ik dus begonnen met de studie van de originele papers van Galois (60 blz in totaal) de nadruk lag daar in het concept ,de extensie niet op de berekening van de Galois resolvent.
Nu is dit alles geen probleem meer met maple en mathematica ,geef welke veelterm in het programma en de roots rollen eruit ,maar het concept is majestueus 'een base field verruimen met diverse nieuwe entiteiten' lees de wet verruimen met nieuwe uitspraken.
Dat was hetgeen ik heb ontdekt in 1986 -1988 dankzij de professor wiskunde in Antwerpen die mij leerde dat morphismen ook kunnen toegepast worden op elke verzameling, dus ook op recht.
Met de eerste toepassing van wat hij mij leerde had ik meer verdiend danhij in 10 jaar.

Oud 29 augustus 2016, 20:11   #177
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:

Make that the cat wise
Wij hebben er 3
Berchem
Knokke
Costa adeje
Oud 29 augustus 2016, 20:15   #178
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Wil mij verontschuldigen : ik was er mij niet van bewust dat u voordrachten geeft in een lokaal dialect, en dat uw doelgroep derhalve zo klein is, al strookt één en ander totaal niet met hetgeen u beweert in post 147 (“Ik laat wel voor de veiligheid mijn teksten verbeteren"). Nou ja.

Maar ter zake.

Ik heb absoluut niet de gewoonte om deel te nemen aan de gespreksdraden in de onderste regionen van dit forum, maar de titel van deze draad "Abstracte Opbouw Van Constructies In Recht" trok mijn aandacht en deed mij vermoeden dat het een ernstige discussie betrof. Bij nader toezien blijkt dat ik mij grondig heb vergist.

.
U vergist zich volledig , U hebt net de top van de top ontdekt ,google sterfhuisconsulent.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  combinatorics pvde.jpg‎
Bekeken: 45
Grootte:  55,2 KB
ID: 103638  

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 augustus 2016 om 20:18.
Oud 29 augustus 2016, 20:16   #179
Carmagnole
Banneling

Standaard

Aan welke voorwaarden dient een juridische structuur te voldoen om isomorf te zijn met een Galois-structuur van eender welke gedaante?
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 20:21   #180
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:

Make that the cat wise
IK WOON NIET OP DIT APPARTEMENT IK ZIT IN MIJN 2 ANDERE

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 augustus 2016 om 20:22.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be