![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige, het recht op een tolk maakt deel uit van de rechten van verdediging, hé. Of wil je dat ook afschaffen of inperken?
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar de toevoeging, die jij blijkbaar niet wil lezen, moest dat "kaderen". Ik herhaal de toevoeging: Citaat:
Wat onder andere het onderwerp van de draad is. Tussen twee Chinese haakjes: wat gebeurt met een crimineel die verklaart enkel een lokaal dialect in zijn ontwikkelingsland te spreken, en waarvoor men geen tolk vindt ? De onschendbaarheid toekennen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gaat over meningen in een forum. Schelden hoort daar niet bij.
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in voorlopige hechtenis totdat de verdachte voldoende Nederlands geleerd heeft om zijn proces in het Nederlands te kunnen volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jan, een ernstige link daarvoor. Plies. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() Domme vraag
Stel,ik ben advocaat van de duivel Ik kan bewijzen dat er systematisch bepaalde getuigen niet ondervraagd werden in het onderzoek Deze systematische schifting kan de objectiviteit beïnvloeden, want bij de uitslag van het onderzoek is niet 100 percent van de getuigenissen verhoord Kan ik als advocaat van de duivel procedure fouten inroepen?
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen link, maar nog veel waardevoller: de werken van Duby en Pernaud. Twee mediëvisten die, vooral Pernaud, veel over de vrouw en haar rechtpositie in de middeleeuwen hebben geschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 8 september 2016 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks de N-VA om zo'n voorstel in te dienen, hé. Ik heb zelfs vermeld wat de politieke prijs hiervan is: een paar miljoenen euro's bij voor Justitie. Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat ik duidelijk verwittig dat het miljoenen gaat kosten.
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren was de herdenking van de aanslag in Zaventem. Grote afwezige was het adjectief islamitisch.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 maart 2022 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen een vertaalmachine geven zoals de Muama enence?
![]() Of dat de oplossing zal zijn??? ![]() ![]() Of dat echt zo goed werkt, géén idee van daar niet in bezit. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 maart 2022 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben de groenen, de NGO's, de door extreem links geïnfiltreerde Belgische overheden en de Michels de terroristische aanslagen in Parijs en Brussel veroorzaakt door voor het brein erachter langs diplomatische weg eerst strafvermindering en vervolgens vrijlating te verkrijgen tegen de waarschuwingen van de VS en een deel van de Europese en eigen veiligheidsdiensten in ? De zoektocht naar de waarheid wordt belemmerd. De zaak Atar zit in de doofpot.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 26 maart 2022 om 08:36. |
![]() |
![]() |