![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De 2 extrensies van de base field waar ik mij op steun en vermeld staan in de akte waarmee we terug bezit nemen van het pand vermelden RED integranda en niet RE integranda zonder deze arresten zou geen enkele deurwaarder het riskeren om terug het slot open te breken en terug bezit te nemen van het pand.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 september 2016 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De huisbaas kan het pand niet verkopen wegens bezitstoornis en kan het ook niet uitbaten en ontvangt bovendien gedurende de hele procedure geen huur meer . DODELIJK !
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 september 2016 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister
|
![]() hier zie je hoe ik iemand mathematisch afmaak
http://www.seniorennet.be/forum/view...522285#4522285 juridisch is nu net hetzelfde met jullie gebeurd omdat jullie de REDINTEGRANDA niet kennen laat staan verstaan.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 september 2016 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vooraleer u denkt andermaal het warm water uitgevonden te hebben : u hebt ergens iets gelezen, maar u snapt kennelijk niet wat het betekent. Hetgeen oorspronkelijk in het Latijn als “condictio ex canone redintegranda” werd omschreven, noemt men nu (alvast in mijn land) la réintégrande of l’action en réintégration. Dat is dus allemaal hetzelfde, alleen is het eerste uiteraard de meer ouderwetse omschrijving. Voor uw informatie : ook in België kent iedereen die rechten heeft gestudeerd de réintégrande, en uw bewering dat één of andere advocaat er nog nooit van gehoord heeft raakt dus kant noch wal. Overigens is de handelswijze die u nogal gebrekkig omschrijft in uw post 154 in wezen geen action en réintégration, maar het zou ons te ver leiden om daar in detail op in te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Art. 1370. Sommige verbintenissen ontstaan zonder dat er enige overeenkomst is, noch van de zijde van degene die zich verbindt, noch van de zijde van degene tegenover wie hij verbonden is. De ene ontstaan uit kracht van de wet alleen; de andere vinden hun oorsprong in de eigen daad van degene die verbonden is. De eerste zijn de verbintenissen die buiten de wil om ontstaan, zoals verbintenissen tussen naburige eigenaars, (...). <W 2001-04-29/39, art. 40, 008; Inwerkingtreding : 01-08-2001> De verbintenissen die hun oorsprong vinden in de eigen daad van degene die verbonden is, ontstaan ofwel uit oneigenlijke contracten, ofwel uit misdrijven of oneigenlijke misdrijven; zij maken het onderwerp uit van deze titel. Art. 1370. Sommige verbintenissen ontstaan zonder dat er enige overeenkomst is, noch van de zijde van degene die zich verbindt, noch van de zijde van degene tegenover wie hij verbonden is. De ene ontstaan uit kracht van de wet alleen; de andere vinden hun oorsprong in de eigen daad van degene die verbonden is. De eerste zijn de verbintenissen die buiten de wil om ontstaan, zoals verbintenissen tussen naburige eigenaars, (...). <W 2001-04-29/39, art. 40, 008; Inwerkingtreding : 01-08-2001> De verbintenissen die hun oorsprong vinden in de eigen daad van degene die verbonden is, ontstaan ofwel uit oneigenlijke contracten, ofwel uit misdrijven of oneigenlijke misdrijven; zij maken het onderwerp uit van deze titel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
COMMUTATOR MATRIX art 1749 BW art 27 handelshuurwet art1370 Ger W Base field is normal sub set. (allemaal 1 tjes) Extension De 2 voornoemde arresten zet dat in een deurwaarder exploot in de juiste juridische bewoording en je bent terug binnen ,alleen je art 1370 Ger W laat je niet toe de REDintegranda te doen . TIS JUST ! http://www.seniorennet.be/forum/view...512&highlight=
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 30 september 2016 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() JUST ! TIS JUST
Redding van restaurant shopping center wijnegem ,gans juridisch forum lachte mij uit TWAS JUST BLEEK. Draad van fabriek ,vereffening bij wet , there was no such thing ! ,TASHUNGA in geen velden niet meer te bekennen ,hij laat zich niet meer zien net zoals al de overige juristen TWAS JUST BLEEK (fabriek gered) Draad van ingenieur Eric op senioren net , Vergif is gaan lopen en afgemaakt TWAS JUST BLEEK; en nu weer de REDINTEGRANDA die is ook JUST TIS JUST. Zijn jullie masochisten ??
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige, veel blablablabla om te vertellen dat je het pand gekraakt hebt. Je hebt trouwens op geen enkel moment gebruik gemaakt van de redintegranda, door alle juristen bekend als bezitsvordering. Je gebruikt het woord omdat het goed klinkt, maar je begrijpt duidelijk niet waarover het gaat. Allez, niks nieuws onder de zon dus, je blijft een pseudo-mooie prater die gebakken lucht verkoopt, en zichzelf moet overtuigen dat hij een genie is. Zoals alle die oplichters die ik al ben tegengekomen.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 30 september 2016 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De eigenaar zat muurvast door de wederintrede per deurwaarder gebaseerd op het retentie recht ,want daar komt het in werkelijk op neer ,wij deden retentie en de eigenaar ontving geen bal huur meer ,kon niet verkopen noch uitbaten ! wat zou U gedaan hebben als advocaat ? Ik geraak duidelijk niet uit de bulding hier met al die ongelovige thomassen en Alsu kan niet komen getuigen hier want ze geraakt niet geregistreerd net als al mijn overige klanten die de boel willen komen op stelten zetten hier. Zie maar eens de reactie en de steun die ik van hen krijg op mijn facebook pagina.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 30 september 2016 om 07:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]()
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() Viv wilt zaken en vrienden gescheiden houden ,het is anders niet te doen
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Waarom durft niemand die jij zou geholpen hebben, jou openbaar aan te prijzen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister
|
![]() in badpak waar ?
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De HC wilt het het niet doen (was de sterfhuisconstructie waarbij Eric aanwezig was ) en de fabriek schuwt alle media hierover Al de andere sterfhuisconstructies zijn van de jaren 1988-1997 dus die zien er het nut niet van in . Ik zal eens polsen bij Ilse Op de beeck of zij het wilt doen ,maar het grootste probleem is dat deze mensen niet kunnen registreren hier op dit forum anders had je allang allemaal een draai om je oren gehad van hen. In plaats van te spammen en te zwammen ziet met de beheerder dat nieuwe leden kunnen registreren ?maar ik denk dat met de commotie rond sterfhuisconstructies en zeker met de mailing die er gaat komen als mijn mathematical draad af is zonder spam en gezever ,dat we dikwels 504 hier gaan hebben.
![]() |