Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2016, 21:42   #161
bedrijven docter
Minister

bedrijven docter's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Nu heeft hij de reïntegranda (met zijn kenmerkende net-niet stijl redintegranda genoemd) opgediept. Concepten met een ingewikkelde naam maken deel uit van de act.
Cass fr 19 july 1904 D.P. 1906; I;9 en cass 29 september 1972 J T 1973 BLZ 289

De 2 extrensies van de base field waar ik mij op steun en vermeld staan in de akte waarmee we terug bezit nemen van het pand vermelden RED integranda en niet RE integranda

zonder deze arresten zou geen enkele deurwaarder het riskeren om terug het slot open te breken en terug bezit te nemen van het pand.

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 september 2016 om 21:45.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2016, 21:44   #162
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Lol.

En voor een bedrag van xxx xxx euro worden er normaal procedures van jaren gevoerd, niet zo bij Paul.
NEEN lees de voorgaande arresten en je weet als advocaat hoe laat het is.

De huisbaas kan het pand niet verkopen wegens bezitstoornis en kan het ook niet uitbaten en ontvangt bovendien gedurende de hele procedure geen huur meer . DODELIJK !

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 september 2016 om 21:47.
Oud 29 september 2016, 21:53   #163
bedrijven docter
Minister

Standaard

hier zie je hoe ik iemand mathematisch afmaak

http://www.seniorennet.be/forum/view...522285#4522285

juridisch is nu net hetzelfde met jullie gebeurd omdat jullie de REDINTEGRANDA niet kennen laat staan verstaan.

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 29 september 2016 om 21:54.
Oud 29 september 2016, 22:43   #164
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Cass fr 19 july 1904 D.P. 1906; I;9 en cass 29 september 1972 J T 1973 BLZ 289

De 2 extrensies van de base field waar ik mij op steun en vermeld staan in de akte waarmee we terug bezit nemen van het pand vermelden RED integranda en niet RE integranda

zonder deze arresten zou geen enkele deurwaarder het riskeren om terug het slot open te breken en terug bezit te nemen van het pand.
Mmmja…

Vooraleer u denkt andermaal het warm water uitgevonden te hebben : u hebt ergens iets gelezen, maar u snapt kennelijk niet wat het betekent.

Hetgeen oorspronkelijk in het Latijn als “condictio ex canone redintegranda” werd omschreven, noemt men nu (alvast in mijn land) la réintégrande of l’action en réintégration. Dat is dus allemaal hetzelfde, alleen is het eerste uiteraard de meer ouderwetse omschrijving.

Voor uw informatie : ook in België kent iedereen die rechten heeft gestudeerd de réintégrande, en uw bewering dat één of andere advocaat er nog nooit van gehoord heeft raakt dus kant noch wal. Overigens is de handelswijze die u nogal gebrekkig omschrijft in uw post 154 in wezen geen action en réintégration, maar het zou ons te ver leiden om daar in detail op in te gaan.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2016, 23:27   #165
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

juridisch is nu net hetzelfde met jullie gebeurd omdat jullie de REDINTEGRANDA niet kennen laat staan verstaan.

Art. 1370. Sommige verbintenissen ontstaan zonder dat er enige overeenkomst is, noch van de zijde van degene die zich verbindt, noch van de zijde van degene tegenover wie hij verbonden is.
De ene ontstaan uit kracht van de wet alleen; de andere vinden hun oorsprong in de eigen daad van degene die verbonden is.
De eerste zijn de verbintenissen die buiten de wil om ontstaan, zoals verbintenissen tussen naburige eigenaars, (...). <W 2001-04-29/39, art. 40, 008; Inwerkingtreding : 01-08-2001>
De verbintenissen die hun oorsprong vinden in de eigen daad van degene die verbonden is, ontstaan ofwel uit oneigenlijke contracten, ofwel uit misdrijven of oneigenlijke misdrijven; zij maken het onderwerp uit van deze titel. Art. 1370. Sommige verbintenissen ontstaan zonder dat er enige overeenkomst is, noch van de zijde van degene die zich verbindt, noch van de zijde van degene tegenover wie hij verbonden is.
De ene ontstaan uit kracht van de wet alleen; de andere vinden hun oorsprong in de eigen daad van degene die verbonden is.
De eerste zijn de verbintenissen die buiten de wil om ontstaan, zoals verbintenissen tussen naburige eigenaars, (...). <W 2001-04-29/39, art. 40, 008; Inwerkingtreding : 01-08-2001>
De verbintenissen die hun oorsprong vinden in de eigen daad van degene die verbonden is, ontstaan ofwel uit oneigenlijke contracten, ofwel uit misdrijven of oneigenlijke misdrijven; zij maken het onderwerp uit van deze titel.

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2016, 01:12   #166
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht

Art. 1370. Sommige verbintenissen ontstaan zonder dat er enige overeenkomst is, noch van de zijde van degene die zich verbindt, noch van de zijde van degene tegenover wie hij verbonden is.
De verbintenissen die hun oorsprong vinden in de eigen daad van degene die verbonden is, ontstaan ofwel uit oneigenlijke contracten, ofwel uit misdrijven of oneigenlijke misdrijven; zij maken het onderwerp uit van deze titel. Art. 1370. Sommige verbintenissen ontstaan zonder dat er enige overeenkomst is, noch van de zijde van degene die zich verbindt, noch van de zijde van degene tegenover wie hij verbonden is.
De verbintenissen die hun oorsprong vinden in de eigen daad van degene die verbonden is, ontstaan ofwel uit oneigenlijke contracten, ofwel uit misdrijven of oneigenlijke misdrijven; zij maken het onderwerp uit van deze titel.

DAT IS DE BASE FIELD maar zonder de extensie van die 2 arresten sta je nergens ,zet jouw tekst (art 1370) maar in een deurwaarder exploot en je vind geen enkel deurwaarder die terug binnen treed.

COMMUTATOR MATRIX
art 1749 BW
art 27 handelshuurwet
art1370 Ger W

Base field is normal sub set. (allemaal 1 tjes)

Extension
De 2 voornoemde arresten

zet dat in een deurwaarder exploot in de juiste juridische bewoording en je bent terug binnen ,alleen je art 1370 Ger W laat je niet toe de REDintegranda te doen .

TIS JUST !

http://www.seniorennet.be/forum/view...512&highlight=

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 30 september 2016 om 01:15.
Oud 30 september 2016, 01:22   #167
bedrijven docter
Minister

Standaard tis just

JUST ! TIS JUST

Redding van restaurant shopping center wijnegem ,gans juridisch forum lachte mij uit TWAS JUST BLEEK.

Draad van fabriek ,vereffening bij wet , there was no such thing ! ,TASHUNGA in geen velden niet meer te bekennen ,hij laat zich niet meer zien net zoals al de overige juristen TWAS JUST BLEEK (fabriek gered)

Draad van ingenieur Eric op senioren net , Vergif is gaan lopen en afgemaakt TWAS JUST BLEEK;

en nu weer de REDINTEGRANDA die is ook JUST TIS JUST.

Zijn jullie masochisten ??
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 30 september 2016, 06:40   #168
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn klient ontving XXX.XXXeuro bovendien is haar zaak gered ,reken uit wat ik daar aan verdien en vergelijk het met je loon in de wetenschap dat ik er 4 uren voor heb moeten werken gespreid over 3 dagen.

Perpetue mobili

de klient zijn advocaat begreep dat ik weer en gat in de wet had ontdekt ,zijn vonnis was uitgedoofd hij had de uitdrijving gedaan en kon ze geen 2e keer doen ,niemand houd echter rekening dat ik terug binnen kom met een deurwaarder zodat de arme advocaat terug van voor mag beginnen (fout in de wet) ,hij begrijpt en ik heb hem dat ook zeer duidelijk gemaakt dat als hij me 10 maal uitdrijft ik op grond van die fout in de wet toch de elfde maal terug binnen kom.
Zou U tegen mij willen beginnen of kies je een elegante oplossing zoals die zeer slimme advocaat gedaan heeft, om het verhaal nog meer veaudeville te maken die advocaat had dat al eens meegemaakt met mij 14 jaar geleden en heeft er een zeer pijnlijke en kostelijke herinnering aan overgehouden.
Ik geef volmondig toe dat het weer eens een fout is in de wet die ik ontdelt heb ,maar houd U vast dit is nu juist mijn specialiteit ,op grond van wiskunde die ik toepas zie ik klaar en duidelijk alle fouten in de wet en doe ik zaken die iedereen onmogelijk acht .
Met deze dat was dan fout nr........................ LAAT ONS EEN PRIEMGETAL NEMEN OM HET GEZELLIG TE HOUDEN.

PAUL
Ik verdien meer dan voldoende hoor, choeke, mét garantie dat ik tot mijn dood zo betaald zal worden.

Voor het overige, veel blablablabla om te vertellen dat je het pand gekraakt hebt. Je hebt trouwens op geen enkel moment gebruik gemaakt van de redintegranda, door alle juristen bekend als bezitsvordering. Je gebruikt het woord omdat het goed klinkt, maar je begrijpt duidelijk niet waarover het gaat.

Allez, niks nieuws onder de zon dus, je blijft een pseudo-mooie prater die gebakken lucht verkoopt, en zichzelf moet overtuigen dat hij een genie is. Zoals alle die oplichters die ik al ben tegengekomen.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 30 september 2016 om 06:42.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2016, 07:17   #169
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik verdien meer dan voldoende hoor, choeke, mét garantie dat ik tot mijn dood zo betaald zal worden.

Voor het overige, veel blablablabla om te vertellen dat je het pand gekraakt hebt. Je hebt trouwens op geen enkel moment gebruik gemaakt van de redintegranda, door alle juristen bekend als bezitsvordering. Je gebruikt het woord omdat het goed klinkt, maar je begrijpt duidelijk niet waarover het gaat.

Allez, niks nieuws onder de zon dus, je blijft een pseudo-mooie prater die gebakken lucht verkoopt, en zichzelf moet overtuigen dat hij een genie is. Zoals alle die oplichters die ik al ben tegengekomen.
Als ik niet zou weten wat een bezitsvordering is ,hoe kom ik dan aan die 2 arresten want dat gaat over de bewuste bezitsvordering en als ik deze niet had toegepast per deurwaarder dan had ik het pand inderdaad gekraakt en dan was er aan Alsu nooit 5 jaar huur uitbetaald maar was zij vervolgd geweest voor kraken van een pand met alle gevolgen van dien.
De eigenaar zat muurvast door de wederintrede per deurwaarder gebaseerd op het retentie recht ,want daar komt het in werkelijk op neer ,wij deden retentie en de eigenaar ontving geen bal huur meer ,kon niet verkopen noch uitbaten ! wat zou U gedaan hebben als advocaat ?
Ik geraak duidelijk niet uit de bulding hier met al die ongelovige thomassen en Alsu kan niet komen getuigen hier want ze geraakt niet geregistreerd net als al mijn overige klanten die de boel willen komen op stelten zetten hier.
Zie maar eens de reactie en de steun die ik van hen krijg op mijn facebook pagina.

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 30 september 2016 om 07:17.
Oud 30 september 2016, 08:24   #170
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En je had blijkbaar ook wat zelfbevestiging nodig?

Citaat:
ERIC VAN DER VEN

BerichtGeplaatst: Do 29 Sep 2016, 21:11 Onderwerp: DE FRUSTRATIES VAN EEN INGENIEUR Reageer met quote

Zoals al gezegd is abstracte wiskunde niet mijn ding, maar als ingenieur kan ik wel uit het lijstje van de monois afleiden dat de handtekening van Het Vergif zeker niet gaat over de natuurlijke getallen, tenzij iemand kan bewijzen dat dit lijstje onjuist is, is dus aangetoond door Paul van der Es dat Het Vergif zelfs zijn eigen handtekening niet begrijpt en hij durfde dan Paul van der Es een charlaten te noemen ? Hmm...
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2016, 09:16   #171
bedrijven docter
Minister

Standaard

Alsu en co

http://www.anassa.be/
Oud 30 september 2016, 09:20   #172
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Wil zij geen facebookvriendje van jou zijn?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2016, 09:23   #173
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wil zij geen facebookvriendje van jou zijn?
Viv wilt zaken en vrienden gescheiden houden ,het is anders niet te doen
Oud 30 september 2016, 09:30   #174
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Viv wilt zaken en vrienden gescheiden houden ,het is anders niet te doen
Maar Viv vindt het wel OK dat je foto's van haar in badpak op fora post?
Oud 30 september 2016, 09:32   #175
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou U tegen mij willen beginnen of kies je een elegante oplossing zoals die zeer slimme advocaat gedaan heeft, om het verhaal nog meer veaudeville te maken die advocaat had dat al eens meegemaakt met mij 14 jaar geleden en heeft er een zeer pijnlijke en kostelijke herinnering aan overgehouden.
Ik geef volmondig toe dat het weer eens een fout is in de wet die ik ontdelt heb ,maar houd U vast dit is nu juist mijn specialiteit ,op grond van wiskunde die ik toepas zie ik klaar en duidelijk alle fouten in de wet en doe ik zaken die iedereen onmogelijk acht .
Met deze dat was dan fout nr........................ LAAT ONS EEN PRIEMGETAL NEMEN OM HET GEZELLIG TE HOUDEN.

PAUL
Over ontdellen gesproken, hoe gaat het met Viv? Kijkt ze al uit naar de vakantie?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2016, 09:33   #176
Another Jack
Banneling

Standaard

Waarom durft niemand die jij zou geholpen hebben, jou openbaar aan te prijzen?
Oud 30 september 2016, 09:40   #177
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Maar Viv vindt het wel OK dat je foto's van haar in badpak op fora post?
in badpak waar ?
Oud 30 september 2016, 09:44   #178
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
in badpak waar ?
Doet er niet toe.
Vindt Viv het leuk dat jij vakantiekiekjes op het net post?
Oud 30 september 2016, 09:45   #179
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze vraag is bovendien veel relevanter om uw louche praktijken in de verf te zetten...
Oud 30 september 2016, 09:47   #180
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Heb de vraag gesteld aan Alsu ,de restaurant houder in wijnegem en is voorzien voor de zaak in knokke
De HC wilt het het niet doen (was de sterfhuisconstructie waarbij Eric aanwezig was ) en de fabriek schuwt alle media hierover
Al de andere sterfhuisconstructies zijn van de jaren 1988-1997 dus die zien er het nut niet van in .
Ik zal eens polsen bij Ilse Op de beeck of zij het wilt doen ,maar het grootste probleem is dat deze mensen niet kunnen registreren hier op dit forum anders had je allang allemaal een draai om je oren gehad van hen.

In plaats van te spammen en te zwammen ziet met de beheerder dat nieuwe leden kunnen registreren ?maar ik denk dat met de commotie rond sterfhuisconstructies en zeker met de mailing die er gaat komen als mijn mathematical draad af is zonder spam en gezever ,dat we dikwels 504 hier gaan hebben.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be