![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Yennefer of Triss Henri1 ?
Triokes gaan niet. Helaas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Rara wat staat er op mijn tv kast?
Mensen die hier online kassen op xbox? |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oehoe!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() De dop van november gehad. En voila, een xbox.
Dat hij zijn kerstmaal niet meer kan betalen straks is bijzaak ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Den dop van november staat daar pas volgende week op.
Ik heb mijn ps3 met spellekes verkocht en bijgelegd. Kosten gedrukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Ik heb mij xbox te vroeg gekocht. In 2017 komt DEZELFDE xbox uit maar dan met 4K gaming en optie om VR te spelen.
Waarom maken ze een S in 2016 om in 2017 weer een andere uit te brengen? Xbox is dus beter dan Playstation in 2017. De pro kan niet mee, want de nieuwe xbox is full UHD, ook de games. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan maar afgeven op pc gamers omdat zij altijd zouden moeten upgraden. Volgend jaar ben jij weer een nieuwe console aan het kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Telltale games bekoren mij echt. EDIT: trouwens ik heb nooit afgegeven op pc gamers. Ik heb gezegd dat ik 1000 euro voor een pc veel vind. Dat ik liever plug en play heb. Laatst gewijzigd door Peche : 7 december 2016 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk voordeel heeft een console dan nog ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() x-box,een gewoontedier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga sowieso die nieuwe xbox niet meteen kopen hoor. Daar zal meer dan een jaar overgaan. Ik heb Steam, cool dat mijn gekochte games daarop blijven staan. Verschil tussen console en game pc is de prijs he. 300 euro versus 1000 euro is een groot verschil he Die meerwaardes zijn persoonlijk gebonden aan de consument. Maar nu wil ik ook wel een game pc die VR compatible is, bestaat dat al? Ik spreek over VR zoals met playstation he. Met die stokken dat gedetecteerd worden door zo'n camera'tje. En achteruit kijken is echt achteruit kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat bestaat al langer dan de PS VR. De PS VR is eigenlijk zelfs pretty low res en low refresh rate ivg met PC VR. En de tracking op een vive is pakken beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() Voelt er iemand iets voor een Wii U?
Als console zal hij minder goed zijn, maar ik hou heel veel van Mario en Zelda games. En de oude games van N64 zijn via een download speelbaar op Wii U Ik moet zeggen dat die strategische oorlogsgames van PS4 en Xbox me geen fluit interesseren. Ben op zoek naar nostalgie
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Mini Nes Classic for you it is.
60 euro en 30 ultra classic games. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik moet ook zeggen dat ik vanaf de eerste xbox console in 2001 mee in dat wereldje werd getrokken... Destijds kwam Halo CE uit.... Voor mij nog altijd een der beste FP shooters ooit gemaakt qua gameplay én verhaallijn.... Die speel ik nog geregeld op mijn xbox360 terug in legendary.... Zowel in de origineel uitgebrachte versie als in de grafisch opgepoetste versie van 10 jaar later.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() dbbl
Laatst gewijzigd door Peche : 5 januari 2017 om 05:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Amai, Halo 2 is inderdaad knap hermaakt.
Alleen jammer dat multiplayer niet zoals vroeger is. Ik weet nog dat je in Halo 2 zo'n MP sectie had waar je met ene headshot en uw battlerifle iemand kon killen. Dat is weg. Ik stond vroeger altijd in de top 3 met Halo 2. De 5 is ook niet min, maar ligt al lang aan de kant. Ik ben in het wereldje van Steep gezogen. Beste snowboard game ooit. Nu heb ik me laten wijsmaken dat er VR op Xbox one komt. De occulus rift. Maar die kost 800 euro. Voor dat geld heb ik een PS4 pro met move en VR. Doch vind ik de online ervaring op xbox one veel intensiever als op PS4. De parties en wat je allemaal kan delen is veel uitgebreider bij xbox one. Ook kunt ge games recorden en screenshots maken om dan met uw vrienden via het prikbord te delen. Ik ben blij xbox gekozen te hebben, maar ik mis VR. |
![]() |
![]() |