![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ook de mensen die vanuit de Steinerfilosofie onderwijs willen organiseren. Zij staan echt op hun onafhankelijkheid. De Steinerkoepel was trouwens de enige die zich, met succes, verzette tegen de eindtermen die de overheid meende te moeten opleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij mag een VZW vrijwilligers- en kilometervergoedingen betalen aan de vrijwilligers. Voor 2016 is de vrijwilligersvergoeding vastgelegd op: maximumbedrag per dag: 32,71 euro maximumbedrag per jaar: 1308,38 euro De kilometervergoeding is vastgelegd op: Periode:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij die van het Spoor hebben een eigen ziekenkas en een gratis hospitalisatieverzekering. Wij moeten nog altijd een gedeelte van de hospitalisatieverzekering zelf betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, als men de zaken gelijk wil trekken, dan is het normaal dat van vanuit het onderwijs op deze zaken wijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is normaal dat men vanuit de privé wijst naar het luilekkerleven van de leerkrachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De ene zal wat meer kunnen leren dan de andere zeker? En als ik het heb over dat les geven dan heb ik het niet over een school maar wel over dit forum. En dat vergeet de Jan. Geen enkele topic verdient hier een behandeling of uitdieping zoals het hoort. Meestal voert de Jan ons mee naar verre oorden. Van de geschiedenisles dus naar aardrijkskunde. ![]() En waarover gaat het hier voren weer? Over besparingen en hoe ze verwezenlijken? Ik dacht toch dat dit de vraag van Schoof was. Nee dus. Niet over besparingen dus. Maar wel over het verschil tussen lesgevers en bedienden in de privé. Opnieuw. Ik dacht dat dit geëindigd was daarstraks? En ook dat wist ik weeral niet. Ik heb nog veel te leren dus. Voor dat ik alles onder de knie heb zal de dementie mij wel inhalen. Ik hoop het zelfs. In volle bewustzijn aftakeling en dood meemaken schijnt niet zo aangenaam te zijn. Willen blijven en moeten gaan nog minder. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel zo aan dat het lerarentekort dat er nu al is en de komende jaren volgens de nota van Crevits steeds groter wordt, binnenkort opgelost zal worden. Er zal immers een massale instroom komen vanuit de private sector. Wie wil immers niet veel geld verdienen en tegelijkertijd een luilekkerleven leiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Afgesloten????????????? Of gaan we door tot St. Juttemis? ![]() Jan; weet bijtijds te vertellen welk ouderlingentehuis je op het oog hebt. Weet ik meteen waar ik zeker niet mag terecht komen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 december 2016 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Consultants, Vertegenwoordigers, technici, (dienstwagens) Ik zou graag zien dat men een opdeling maakt. Sommigen hebben de wagen echt nodig voor hun job. Sommigen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is namelijk iedereen met een bediende-contract. Dus iedereen in de privé die niet zelfstandig is en geen arbeiderscontract heeft. In de bouw bijvoorbeeld: ongeveer iedereen behalve de metsendiender en zijn kameraden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mag hetzelfde net zijn en christus mag overal hangen maar de C moet eruit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Get REAL MAN. en jan voor je antwoordt: ja die rijden met breaks, of type golf-wagens. Dus dat zijn allemaal kader functies voor Jan of anders moeten ze geen wagen hebben van het werk Terug naar het onderwijs: wanneer gaan we voor 20% elearning ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 28 december 2016 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan vandaag dit in het nieuws...
Dit is jullie kans, solliciteren heren en dames. http://www.standaard.be/cnt/dmf20161227_02647471 |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een camionette vol materiaal en ladders op de port-bagage. Hij moet er een beetje op betalen omdat hij die mee naar huis mag nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ingenieurs en werfleiders zijn bedienden. De definitie van bediende is u blijkbaar vreemd. Zoek het anders maar eens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk ze moeten nog een half uur woonwerkverkeer doen en vijf minuten verbeteren, en eens kijken wat ze het jaar tevoren les gegeven hebben nog eens vlug lezen voor ze de cursus weer aframmelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk ze moeten nog een half uur woonwerkverkeer doen en vijf minuten verbeteren, en eens kijken wat ze het jaar tevoren les gegeven hebben nog eens vlug lezen voor ze de cursus weer aframmelen
|
![]() |
![]() |