![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En niemand spreekt er schande over. Angst, dat is het. Angst is de heersende religie in dit land.
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beginnend met de moskee van de radicale islam te sluiten. Dat zijn ze dus quasi allemaal. Hervorm het nodige, niet meer de Vlaming. Wij hebben ons genoeg moeten aanpassen op die barbaren, het omgekeerde moet waar zijn. Laatst gewijzigd door Peche : 10 februari 2017 om 04:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tradio's durven niet. Tijd hen onder de kiesdrempel te flikkeren en voorgoed buiten te stampen uit ons bestuur. Ze zijn niet eens waardig in de coalitie te zitten. Weg ermee. Ik durf wel en ik EIS actie of verzet is legitiem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom kiest U de cultuur van een pedofiel terwijl U de mogelijkheid hebt in vrijheid te leven in een verlichte maatschappij? Waarom verhuizen jullie niet gewoon in plaats van landen naar jullie goeddunken aan te passen? Ik zou geen moslim in Europa of Amerika willen zijn. De toekomst ziet er heel slecht uit voor jullie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moogt ge uwe vent ook wat petsen verkopen als hij het onshariatisch te ver drijft? En we zullen wel allemaal slaven van God zijn maar die heeft heus geen helpers nodig denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem? Er bestaat toch godsdienstvrijheid in dit land. Dan mogen mensen toch samenkomen? Als ze nog geen Koninkrijkzaal hebben, komen Getuigen van Jehova vaak ook samen in huizen. Ik ken traditioneel-katholieke priesters die op vraag van groepjes bij een bepaalde inwoners de mis komen lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook moet ik gaan stemmen om blanco aan te vinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de plaats daarvan kan het opluchten om sterk uit de hoek te komen op het klavier.
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Pussies
![]() Ik heb vorige week nog een hele groep allochtonen een bende boeren genoemd en ik was in mijn eentje. Die lieten een oud madammeke niet afstappen en versperde haar doorgang. Peche to the rescue. Fatsoeneren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Miet iedereen durft van deur tot deur te gaan om onzin te verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bestaat niet. Alleen moet u zich eens afvragen hoe het komt dat de Getuigen u leren dat je niet mag deelnemen aan politiek. Is dat niet tegenstrijdig aan onze democratische samenleving waar de politieke participatie van iedere burger een belangrijk goed is? Als u de houding van de Getuigen goedpraat, waarom zou een vrome moslim niet zijn leven mogen leiden overeenkomstig zijn godsdienst (natuurlijk, binnen de lijnen van onze wetgeving)? Wat de vrijheid is van de Getuigen, is ook de vrijheid van de moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen reden tot een gevecht. Het is aan de overheid de orde te bewaren en desnoods met geweld in te grijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niets onwettelijk aan het afraden van politiek betrokken te zijn. Ook mijn dierbaren vragen dat van mij. Tegelijk gaat dit hier over de radicale islam en niet over JG. Imams prediken waarden die verworven vrouwen rechten te niet doen. Ook mogen bepaalde vrouwen niet werken zonder toestemming van hun man. Gelovigen krijgen richtlijnen hoe ze moeten stenigen en hoe ze hun kinderen moeten slagen. Dat kan je toch niet afmeten aan wat JG doen? Honestly? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Europees Commissaris
|
![]() Je ziet geen redenen tot geweld? Kom zeg, wanneer dan wel?