Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2017, 12:02   #161
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind dat we weinig in de pers te horen krijgen over de dader, zijn handelswijze (waar bijl gehaald, hoe naar het huis gegaan ...) en zijn motieven.

.
- in een bijlenwinkel
- te voet zeker?

Je doet uitschijnen alsof De Wever ergens diep in de bossen woont.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 12:15   #162
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dat we weinig in de pers te horen krijgen over de dader, zijn handelswijze (waar bijl gehaald, hoe naar het huis gegaan ...) en zijn motieven.

.
Het is nochtans al op tv geweest:

https://www.youtube.com/watch?v=NxO3BEy5w3I

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 maart 2017 om 12:15.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 12:20   #163
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

.
Het schijnt dat het bijl uit de Hubo komt.
Ze zijn nog aan het uitzoeken hoe' hij het betaald heeft, Cash, Bankcontact of ecocheques.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 12:22   #164
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Het schijnt dat het bijl uit de Hubo komt.
Ze zijn nog aan het uitzoeken hoe' hij het betaald heeft, Cash, Bankcontact of ecocheques.
Als het met ecocheques betaald is, dan wordt de baas van de dader waarschijnlijk aangeklaagd wegens medeplichtig.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 12:22   #165
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
zou Filip De winter en co ook gaan skiën voor de moment ?
Die gaat liever naar Griekenland met Anke. Om hun vriendjes van Gouden Dageraad een bezoekje te brengen.

Het nuttige met het aangename vermengen. En zo kan Anke ook een mooi kleurtje krijgen. Maar niet te bruin uiteraard.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 3 maart 2017 om 12:23.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 12:43   #166
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik weet niet of hij een skier is. Ik weet ook niet of hij deze week vakantie heeft. Ik noteer alleen dat jij stelt dat Vlaams belangers nooit gaan skien.
Ik denk dat die allemaal méér bezig zijn met hun werk ... zo komen ze toch altijd in het nieuws ... zorgen hebben om onze maatschappelijke problematiek enzo er willen iets aan doen ... noem een kat een kat. Luxe oorden opzoeken terwijl het land vergaat in de schijt is nu ook weer gene vetten...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 12:48   #167
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik denk dat die allemaal méér bezig zijn met hun werk ... zo komen ze toch altijd in het nieuws ... zorgen hebben om onze maatschappelijke problematiek enzo er willen iets aan doen ... noem een kat een kat. Luxe oorden opzoeken terwijl het land vergaat in de schijt is nu ook weer gene vetten...
Paar jaar geleden stond er eens een gewapende man aan de deur van Dewinter. Pech voor het heerschap, want Dewinter was toen op vakantie. Maar hey, geloof jij gerust wat je wil geloven hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 13:59   #168
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Waarschijnlijk een grassroots N-VA militant die misnoegd is over de communautaire stilstand.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 15:48   #169
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De eerste was echt republikein. De ander is een salonrepublikein.
Op het woord salon met een politieke partij erachter hebben de sossen al jaren lang een patent... Leg je er gewoon bij neer ipv hier de achterlijke te komen uithangen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 15:53   #170
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
O nee het Aldi argument ...nu ben ik echt onder de indruk. Zo een argumentatie dat je aanbrengt...verbluffend...al even "hoog" als uw kennis van politiek.
Op het ogenblik komt er uit de mond van Dadeemelee niet anders dan van die onnozele sossenpraat... calimero spelen, Aldi-republikeinen...
en groot dat ze zich voelen... 'zie eens mama, ik ben toch de beste, niet???'
Beter terugsturen naar de kleuterschool, waar ze thuishoren...
Oud 3 maart 2017, 15:56   #171
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Nee, Knuppel maar ik zou zeker niet zeggen dat het gezin van Bart De Wever bedreigd werd met een bijl. Alleen in uw kopke.
Blijkbaar was de moeder van BDW wel daar; maar als moeder van BDW is dat zeker quantité négligeable...
En dat volk wil ons hun zogezegde politiek correcte kultuur door de strot duwen, terwijl zijzelf zich in de stront van die politiek correcte kultuur wentelen...
Stinken dat dat doet...
Oud 3 maart 2017, 16:02   #172
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Op het ogenblik komt er uit de mond van Dadeemelee niet anders dan van die onnozele sossenpraat... calimero spelen, Aldi-republikeinen...
en groot dat ze zich voelen... 'zie eens mama, ik ben toch de beste, niet???'
Beter terugsturen naar de kleuterschool, waar ze thuishoren...
Gij zijt zelf met dat republikeinengrapje afgekomen hé Marie. Tot nu toe ken ik 2 échte republikeinen: de communist Lahaut en de kweeniewat Jean Pierre Van Rossem.
Ik heb geen enkele NVA'er 'Leve de Republiek' horen roepen bij de eedaflegging van Albert noch bij die van Flip.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 16:03   #173
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat leek me toch wel een erg belangrijk gegeven. Ook stond er niets in over een raam. Uit voorlopige gegevens bleek de opgepakte man dronken te zijn en bovendien nog een junkie. Hij mag al van geluk spreken dat hij het bijl in het raam heeft kunnen gooien. Praat ik het nu nog goed. Neen, Knuppel ik keur dat evengoed af. Men mag uiteraard uitgaan van het ergste, maar dat als waarheid verkondigen, daar pas ik voor. Bovendien maak ik me meer zorgen over de moeder van BDW. Wat moet dat mens doorstaan hebben? Nog iets aan toe te voegen?
Hewel, het ergste is dan toch gebeurd; nl. er was wel iemand thuis en die persoon moet een enorm nare ervaring meegemaakt hebben en dat in een land waar men tot voor enkele jaren zelfs s'avonds veilig over straat kon wandelen...
Nu dus niet meer...
Oud 3 maart 2017, 16:07   #174
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij verwart blijkbaar de groene getikte met Wilders. Die dacht nl. dat het een moslim was. Het zal ook wel zijn reden gehad hebben zeker?
Veroordelen volstaat, niet moord en brand schreeuwen op commando, Knuppel, met een wel erg misleidende titel. Laat daar geen misverstand over bestaan.
U heeft het hier over het verschil in de media tussen de behandeling van de NVa'er Bracke en tussen de niet behandeling van alle andere graaiers???
Inderdaad er mogen geen misverstanden uitgeklaard worden; ze moeten vooral blijven bestaan...
Oud 3 maart 2017, 16:11   #175
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Een bijl... ik snap 'm: eraf met die handen van de graaier!
Jij weet ook niet wanneer je beter je mond zou houden of maak je hier misschien reclame voor het 7de eeuwse moslimextremisme waar handen afhakken de gewoonste zaak van de wereld was...
Wat doe jij in dit land???
Oud 3 maart 2017, 16:17   #176
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dit is toch geen verrassing te noemen. BDW heeft al jaren constant bescherming nodig. Het is toch vreemd dat mensen uit het kamp der "onverdraagzamen" altijd bescherming nodig hebben tegen mensen uit het kamp der "verdraagzamen".
2
Oud 3 maart 2017, 16:21   #177
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Antwerpen is veiliger dan ooit.
Ha, het is dan een Brusselaar die niet kan verdragen dat zijn stad als het toppunt van onveiligheid gekend is en dat er over Antwerpen dat, procentueel gezien met evenveel vreemdelingen moet leven, niet gesproken wordt...
Oud 3 maart 2017, 16:23   #178
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Blijkbaar was de moeder van BDW wel daar; maar als moeder van BDW is dat zeker quantité négligeable...
En dat volk wil ons hun zogezegde politiek correcte kultuur door de strot duwen, terwijl zijzelf zich in de stront van die politiek correcte kultuur wentelen...
Stinken dat dat doet...
Ik was waarschijnlijk de eerste die dat had opgemerkt, Marie.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 16:28   #179
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

[quote=marie daenen;8395164]Jij weet ook niet wanneer je beter je mond zou houden of maak je hier misschien reclame voor het 7de eeuwse moslimextremisme waar handen afhakken de gewoonste zaak van de wereld was...
Citaat:
Wat doe jij in dit land???[/
QUOTE]

Ons vierkante uitlachen .. en met ons voeten spelen... dat doen ze ..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2017, 16:37   #180
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.
Even gewacht om te kijken wat er allemaal in onze media gezegd werd.
Het is een feit dat er de voorbije 24u zeer afstandelijk en neutraal werd over geschreven.
Meestal moest men wel gericht zoeken op de internetsites om iets te vinden.
Men kreeg daarbij wel de indruk, dat het betreffende artikel , ongeacht in welke krant, verdacht grote gelijkenissen met elkaar vertoonde en dus in feite van elkaar woordelijk gekopieerd.
Met deze werkwijze kan men vrede nemen als er in andere gevallen gelijkaardig zou gereageerd worden.

Velen herinneren zich nog de "aanslag" bij journalist Peter Verlinden.

Een week lang heeft men er zich in onze media tot "in den treure" over opgewonden.
Exclusieve interviews in Knack, De Morgen, ect en uiteraard persoonlijk verschijnen op TV in Ter Zake en De Afspraak.
Het land stond in rep en roer.
En dit omdat een onverlaat het woord "neger" met krijt op de garagedeur had geklad.
Een verwijzing naar ziin Rwandese vrouw.

Zelfs de kinderen werden erbij (met foto) betrokken.

Een schril contrast met de nuchtere aanpak in verband met het "bijlincident"

Ter opfrissing enkele links voor wie het interesseert.

http://triesttabor.blogspot.be/2014/...vel-peter.html

http://www.gva.be/cnt/aid1594395/vrt...chrift-negers- http://www.knack.be/nieuws/belgie/ne...l21zJ8op-gevel
http://www.infowebsite.be/vrt-journa...-antwerpen.htm
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be