![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees verschillende kranten, ik vind die cijfers er niet in terug. Donckier ging deze week te keer tegen de regering omdat bij het spoor het water aan de lippen staat. Er is geen geld meer voor investeringen luidt het. Is hij vergeten hoeveel geld er naar het station van Bergen gegaan is? 30.000 euro per reiziger!!!!!! Laatst gewijzigd door reservespeler : 11 maart 2017 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Panda weet dat evengoed als jij en ik, maar in dit geval komt het hem goed uit.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 maart 2017 om 07:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HBVL, nieuwsblad, HLN dat is pulp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het niet over Marie maar over juristen die denigrerend reageren op forummers die zich informeren via de kranten.
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kwaliteitspers lijkt me nochtans een goede start. Wie in detail wil gaan moet zelf wat moeite doen en de link volgen die ik eerder in dit draadje gaf. Via de nationale bank of de eurostat cijfers is er gigantisch veel informatie opvraagbaar. Voor wie de interesse heeft om even de moeite te doen om het op te zoeken dan toch. Ik merk op dat noch reservespeler noch jijzelf (behalve wat kritiek) aangeeft waar jullie dan wel je mosterd gaan halen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DM is echt een kwaliteitskrant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, vooral de bijdragen van klepzeikers als De Ceulaer en Camps.
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan, was Valère Descherp daar niet, incognito? En die andere schotelvod, well cognito:Yves Desmet.
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zijt nochtans domweg de meest belangrijke krant voor politiekers van alle strekkingen vergeten: De Fabeltjeskrant !
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Panda, IK ben niet degene die kritiek gaf op "verkeerde" info door journalisten en "kwaliteitskranten". IK keek niet denigrerend neer op mensen die hun info uit de kranten halen ipv van het arrest van het Europees Hof van Justitie uit te pluizen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 maart 2017 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht anders dat BDW vrij dikwijls gilde dat hij nooit of te nimmer met de PS wilde samenwerken?
Weer verkeerd gedacht ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na DS en De Tijd zijn zij inderdaad de enige die dat predikaat verdienen. Zij het dat DS in enkele jaren terug serieus uitgelopen is op de andere twee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nog zo, maar demonen heeft dat anders begrepen.
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |