![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een sluier is geen symbool, het is een zeer praktisch instrument om de seksuele aantrekkelijkheid van een vrouw in meer of mindere mate te verbergen. Elke cultuur legt bij wet een minimum aan zedigheid op. Een hoofddoekverbod zou van ons een cultuur maken die ook een maximum aan zedigheid oplegt, en dat is toch een idee waarvan je aanvoelt dat het fout zit. _______________________________ Toen ik nog puber was spuide ik graag rechtse ideeen, enkel omdat mijn leraar links was. Misschien zouden we de hoofddoek moeten verplichten. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2901 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Franstalig voel ik me alvast dichter bij de Fransen dan bij de Vlamingen. En nee, dat heeft niet alleen iets te maken met de taal. Ik heb nooit zo'n sterk en virulent nationalisme gezien als in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En nooit aan de macht probeert te komen omdat het te vermoeiend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 |
Gouverneur
|
![]() DE zet vanuit de moslimgemeenschappen zou zijn om het hoofddoek af te leggen.
Dit signaal dat staat voor een modernisering van de Islam zou zowel de moslimfundamentalisten als de tegenstanders van het hoofddoek in hun blootje zetten. Het is Jezus die zijn andere wang aanbiedt. Het is duidelijke taal voor hier zijn we hier blijven we. Dit betekent vrede. En wie weet knippen de orthodoxe joden hun lokken niet. In Indonesië en Maleisië dragen de moslims ook geen hoofddoek dus echt verplicht zal het wel niet zijn. Dit kan het begin zijn van een echt geloof, niet een door machtsgeilaards gebruikt geloof. De verschillen die niet meer benadrukt worden, het zich niet in kampen laten verdelen. Dit is toch geen toegeving maar een aanval, schieten met bloemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() [quote=schaduw]
Citaat:
Ik heb daar echter mijn grootste twijfels over. Zo'n beetje als onze koning-ridder die als beloning voor het bloed van onnoemelijk vele Vlamingen meer autonomie beloofde, Martens die riep "geef ons wapens", een bindend referendum tijdens de koningskwestie waar net het tegenovergestelde werd gedaan, Wallonië dat zou praten over de volgende staatshervorming als Guynokkio het Waalse onderwijs zou subsidieren, of Bourgois die niet in de regering zou stappen als BHV niet zou zijn gesplitst. Ik ben er van overtuigd dat je het verhaaltje kent van de schorpioen en de kikker. Daarom mijn ondubbelzinnige oproep. Er moet gepraat worden over een al dan niet verbieden van de islam in België zoals het nazisme of het anti-zionisme (terecht) is verboden. Laat er geen misverstand over bestaan dat ik steeds zal weigeren de islam zoals hij zich tot nu toe aanbied op het wereldscène als een godsdienst te beschouwen. De islam is niet meer en niet minder dan een perfide achterlijke uit een inferioriteitscomplex ontstane imperialistische cryptofascistische politieke strekking. Het feit dat er ook nazi's zijn die niet hebben gemoord of wiens midaad er slechts in bestaat zich op te geilen aan het onnoemeljke lijden van miljoenen sukkelaars in Naziduitsland (zoals een Triangel bijvoorbeeld) ontlast het Nazisme niet van zijn verpletterende verantwoordelijkheid.
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedereen dost zich uit hoe hij wil, religieus symbool of niet. Wat wél onverenigbaar is met de westerse waarden is uw ranzige mening. Er zijn er voor minder veroordeeld 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We hebben al 30 jaar kunnen zien alwaar constructief zijn en correct denken en braaf zijn allemaal toe leidt. Als we niet oppassen worden we gewoon onder de voet gelopen. Denk je dat ik op een oorlog zit te wachten? Maar liever ik die 'm uitvecht, dan mijn kinderen binnen 20jaar. Neen ik heb niet echt zin om kapotgeschoten te worden... maar daarom zeg ik, laat ons het probleem nu en vooral goed oplossen. Zachte heelmeesters, stinkende wonden. En de stank is hoe langer hoe minder te verdragen, de laatste tijd.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
In geen enkel geval wil ik de islamieten het voordeel van te twijfel geven. Jij mag jouw kinderen, onbeschermd en kwetsbaar als ze zijn tegenover deze moordende en achterlijke barbaren, overleveren aan een dergelijk regime. Ik niet. Noem dit maar radicaal rechtse verantwoordelijkheidszin. Citaat:
Tja, wat kan ik daarop zeggen? ![]() Citaat:
![]() Met zulke uitlatingen kon je je nog populair maken in de jaren '68 tot '80... Ondertussen echter laat de moslimrealiteit ons weinig ruimte tot platpopulistisch antiek-links gezwets. Citaat:
Volledig akkoord. Voor imperialistische en maatschappelijk gevaarljke strekkingen echter kunnen we niet vigilant genoeg zijn. De ziekelijk permissieve maatschappij die het gevolg is van ons socio-liberaal denken echter is, hoe rijk ze ook mag zijn, absoluut niet bestand tegen een ideologische erosie van de islamitische vijfde kolonne. Citaat:
Neen hoor. Zoals ook ik reeds zegde: een schorpioen blijft een schorpioen ook al zweert ze de duurste eden omdat het scorpioen zijn nu simpelweg inherent is aan haar natuur. Citaat:
Jij bent waarschijnlijk nog niet lang op dit forum hé. Het is U vergeven. Maar let maar eens op als je een pragmatische aanpak voorstelt voor algemene maatschappelijke problemen. We zullen eens zien hoe snel Dolf van onder het stof wordt opgedoken. Lees bijvoorbeeld de posts van Triangeltje maar eens (ttz the piano)
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 november 2004 om 19:55. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er stond eens een schorpioen aan de kant van een meer, hij wilde graag naar de overkant maar hij kon uiteraard niet zwemmen. Toen zag hij een kikker die hij naar zich toe riep. Toen de kikker bij de schorpioen was vroeg de schorpioen of de kikker hem naar de overkant wilde brengen. “Ik zou het graag voor je willen doen maar ik ben bang dat je me steekt en dan ben ik dood”, gaf de kikker als antwoord. De schorpioen lachte eens en zei tegen de kikker: ”Als jij mij op je rug naar de overkant zou brengen en ik zou je steken ga je inderdaad dood maar dan zou ik toch ook sterven want ik kan niet zwemmen”. Het antwoord van de schorpioen overtuigde de kikker waarna hij de schorpioen op zijn rug naar de overkant bracht. Halverwege stak echter de schorpioen de kikker met zijn dodelijke angel. Vlak voor de kikker stierf vroeg hij de schorpioen waarom hij gestoken had omdat de schorpioen nu toch zou sterven? “Ik weet het”antwoordde de schorpioen “maar ik moest toch mijn natuur volgen”.
![]() |
#176 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik schaam me bijna om Belg te zijn ... en dit WEGENS WAT IN VLAANDEREN GEBEURT. In het buitenland is het steeds beter te zeggen dat jij "niet te maken met het Noorden" hebt. Niet verbazend dat steeds meer (democratische) Vlamingen naar Wallonië komen wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#178 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door schaduw : 12 november 2004 om 01:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In het buitenland weet amper iemand dat er in België iets bestaat als comunotaire problemen. Welk Europees land kampt niet met een vreemdelingen en extreem-rechts probleem ? PS Wat die Vlamingen die naar Wallonië emigreren als beweegredenen zullen opgeven zal wel niet het democratische gehalte van een van de landsdelen zijn. Laatst gewijzigd door schaduw : 12 november 2004 om 02:08. |
|
![]() |
![]() |