![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Goed geprobeerd! (alhoewel...) Mij gaat het over het aantal nachtelijke paaswakes zoals door JvdB gepropageerd als belangrijk christelijk fenomeen. Heb j'em, of moet er een tekeninkje bij? |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zal Marc Dutroux graag horen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een sfeerbeeld die foto's <-- door Sarcasmus!
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juni 2017 om 07:54. |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat hier niet over de christenen in zijn totaliteit, maar over het sektarische clubje van Pius X adepten waar JVDB het graag over heeft. Dat zijn inderdaad 3 man en 1 paardenkop.
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Expert in deze materie JVDB stelt het anders hoor :
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Lees anders nog eens zijn oorspronkelijke post. En let op het vetgedrukte. |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vraag me toch af of god dat graag heeft, dat ze hem zo zitten te bezingen in 't midden van de nacht.
Maar ja, de kaloten zullen het wel vernomen hebben zeker ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Minister-President
|
Pffff wat een zwaktebod.
Pedofilie is ten eerste geen ideologie. En het is gewoon wettelijk toegestaan om daar posities over in te nemen. Dus dat voorbeeld slaat al als een tang op een varken. Er zijn wel wetten tegen 'seksisme' en 'racisme', waar ik dus 100% tegen ben. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Minister-President
|
Ik lees daar nergens dat 'praktiserende christenen' wordt gelijk gesteld aan SSPX.
Laatst gewijzigd door mvd : 15 juni 2017 om 10:01. |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Europees Commissaris
|
Feit is dat de moslims in Europa met iedere geboorte en met ieder huwelijk en met iedere familiehereniging een alsmaar grotere rol spelen. Zie maar de statistieken van de geboorten alleen en je zal versteld staan. De vermenigvuldiging gaat niet lineair maar exponentieel. Tegen dat we 20 jaar ouder zijn is zeker de helft van de bevolking al moslim . Vermits het koningshuis wil blijven bestaan zullen ze zich, net als wij daar moeten aan aanpassen. Terugdraaien kunnen we die situatie niet meer, daar hebben we 40 jaar te lang mee gewacht dus kan ik maar één raad geven. Leer met de moslims leven of ge gaat voor de rest van uw dagen ongelukkig zijn. Zelf vind ik het verschrikkelijk dat ik dit moet schrijven maar we moeten de realiteit van de toekomstige moslimoverheersing onder (lede) ogen zien.
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#175 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#176 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. aangezien die vlomschen republiek niet bestaat en nooit zal bestaan, staat het u vrij te denken wat u maar wil over de president ervan .. ik denk dat zij het wel gedaan zou hebben .. en nu gij ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 juni 2017 om 19:07. |
|
|
|
|
|
#177 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#178 |
|
Banneling
|
Hier de financiële kraan dichten ... voor dat volk .
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|