![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms vergis ik me inderdaad. Noteer -ik zei het al meer dan eens- dat ik slechts een halfgod ben. En dat speelt me af en toe parten. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 november 2017 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over kruiperij gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook niet hoor. Maar het heeft weinig belang. De broer van mijn vader was wel in het verzet. En mijn vader heeft wel ondergedoken geleefd. Hij mocht vluchten voor de Duitsers omdat een jeep van dezen; waarin een Duitse soldaat werd vermoord; bij ons werd aangetroffen op het open erf daags na de moord. Mijn vader werd dus een hoofdverdachte. Die slimme Duitsers hadden zelf niet door dat een moordenaar nooit dergelijke stommiteit zou doen door zulkdanig voertuig op zijn eigen erf te plaatsen. Dus ik heb iets tegen de Duitsers. Meer zelfs dan Panda. Ik heb ook iets tegen de collaborateurs. Want wat mijn vader overkwam was waarschijnlijk te danken aan het werk van zijn broer. Die ook mijn peter was. Maar die konden ze niet vinden. Dat ik desondanks lid werd van de VU op jeugdige leeftijd heeft gans andere redenen die ik U zal besparen. Eigen ervaringen dus. Het is nu reeds erg genoeg voor wat het gezaag en leugens van Panda betreft. Ik spreek liever over het heden. Wat voorbij is blijft voorbij en komt niet terug. De oorlogen leren ons lessen. Maar blijven leven met die smurrie maakt alleen maar ziek. Wat mij vooral heeft geraakt is het feit dat diezelfde oorlog werd gebruikt om de Vlaming te verdelen en verknechten. Ik zal dus ooit wel een echte Vlaming geweest zijn zeker? Maar trôp is teveel. Kapotte ruiten houden de wind niet meer buiten. Ik heb gehandeld volgens mijn conclusies en niet volgens die van anderen. Voila. Nu ken je mijn oorlogsverhalen. Meer heb niet toe te voegen. En mocht het niet zo zijn dan beroep ik mij op mijn recht op privacy. De hele maatschappij wordt verloederd door teveel van dat recht. Maar dat is ook weer een persoonlijke mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik blijf altijd beleefd op voorwaarde dat men geen rotzooi van het forum maakt. Wie serieus iets vraagt krijgt antwoord. Maar als dit forum naar de kl...n geholpen wordt door wereldoorlog II dan hangt dit mijn voeten uit. Spreek over de hedendaagse politiek en wees vooral alert want er zitten mensen op dit forum die zich gans anders voordoen dan ze werkelijk zijn. Maar ook dat is een persoonlijke mening die ik bij mekaar scharrelde door het epileren van sommige bijdragen. Of anders zijn het stomme kloten die zelf niet beseffen dat men geen muizen vangt met vitriool. Met een onterechte banier zwaaien kan iedereen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van uw niveau van discussiëren hoeft blijkbaar ook niemand te vrezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onroerend, om te zien hoe de Messias zijn appartementen kan bouwen op zijn trouwste volgelingen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met 14 miljard afkomen uit de Panama Papers afkomen en niet eens kunnen zeggen waar ze dat cijfer vond...
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poets hij wel zijn tanden elke dag? Het zou kunnen dat het gros van de bevolking dat gedoe naar waarde zal beoordelen. Juist een beetje spijtig dat de NVA niet elke dag met één of ander schandaal van de oppositie komt aandraven dat ze "ontdekt" hebben... Er waren er al zoveel en het kan dus niet anders dat dat nog maar het topje van de ijsberg was, en dat al diegenen die erbij betrokken waren nu ineens engeltjes zijn geworden die niets meer verkeerd doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orders van het partijbureau ivm dit schandaal: begin op internetfora over wat anders.
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt BDW de huilebalk uit? Of is hij gewoon moe van al dat achterbaks gezeik van groene en rode misbaksels die dromen van ooit weer verder te kunnen doen zoals vroeger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw post # 127: Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 november 2017 om 16:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze beginnen zelfs genoeg van elkaar te krijgen zoals iemand opmerkte in een tv-debat op een Franstalige zender, ttz de Walen moeten ook al niet meer weten van Bruxelles, velen reageren daar nu zoals de Vlamingen hier doen! Misschien moet BDW zijn stunt met valse bankbriefjes nog eens overdoen voor al diegenen die het nog niet gesnapt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk "schandaal" is er dan aan de hand?
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets zinnigers, uit 2017, te vertellen? En de Franstaligen waren allemaal heilige boontjes, zoals Degrelle enz Maar wat heeft dat met deze discussie te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Henrike, Dalitrol en Het Ontspoorde Oosten kunnen hun pret niet op.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris