![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds is het inderdaad goed mogelijk dat er in Antwerpen een grote coalitie komt om De Wever van de sjerp te houden. Wellicht is daar zelfs al een voorakkoord over. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 1 september 2018 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ontwaken zou BDW enigszins bitter smaken. Misschien zal hij dan begrijpen dat "met Belgie" geen optie meer is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op haar affiche staat : "Ik kies voor u" wil dat zeggen dat je zelf niet meer mag kiezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We wachten en wachten en wachten samen met Vladimir en Estragon op ...
![]() Ik vraag mij nog steeds af hoe dat mens met haar lengte politiecommissaris is kunnen worden of daar moet verandering in gekomen zijn in die regel. Stel ik mij de vraag waarom iedereen BDW weg wil uit Antwerpen? Ik denk dat als je die Beels, groenen en roden de macht laat nemen in Antwerpen dat je véél mensen naar andere oorden gaat zien verhuizen. (dat is nu al aan de gang) Wat zal er dan nog overschieten van Antwerpen buiten niets, niets, niets. Misschien zijn er sommigen kwaad dat BDW zo ten tijde 2012 vrij hard van leer trok tegen de drughandel binnen Antwerpen? Zou dat nu ook een rol kunnen spelen? ![]() Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 september 2018 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met VB dan mogelijk op de wip zal er snel een excuus gevonden zijn om alle gedane beloftes over boord te kieperen en voor de postjes te kiezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is de Forza Flandria nog het enige alternatief voor Bart ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het komen dat Kherbache de lijst niet trekt ?
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom wil eigenlijk iedereen juist in Antwerpen de 'baas' komen spelen, laat dat een hamvraag zijn?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In De Morgen staat er een artikel over: in het kort komt het erop neer dat men bij de Spa wat betreft immigratie gewoon wil wat alle andere partijen willen.
Er is wel de clan Vandelanotte die dat duidelijk wil zeggen en de clan Kherbache die dat omfloerst wil zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spa is tegen gedwongen repatriëring van illegalen Spa is tegen push backs aan de EU buitengrenzen Spa is tegen de gedwongen identificatie van illegalen Spa stelt het welzijn van illegalen boven het welzijn van de eigen bevolking |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/politiek/hoe...atie-b3299129/ Er staat oa: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TREBRON : 2 september 2018 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden; ze draaien hun rode jas binnenste buiten, achterste voren, en onderste boven nu ze de electorale gevolgen van een kwart eeuw ononderbroken rood beleid dragen.
![]() |
#180 |
Parlementslid
|
![]() Voor SP-A denk ik dat Karim Bachar veel stemmen gaat halen. Uithangbord voor het Antwerpse/Belgische zaalvoetbal, nu ook naast het veld.
|
![]() |
![]() |