![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer hetzelfde patroon bij u: anderen moeten maar de klus klaren. Ondertussen blijft u werk(e)loos (in meerdere betekenissen van het woord) aan de kant staan. Ik heb het al gezegd: heel uw discours klinkt zo hol als een leeg wijnvat. Al die oproepen van u zijn blijkbaar steeds voor anderen bestemd, maar zelfs blijft u veilig op uw eiland van zelfcomfort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar vergeet u een paar duizend jaar christendom in Europa. Ik wist trouwens niet dat het katholicisme voor Vaticanum II "de grootste promotor was van multicul, open grenzen en diversiteit". Kunt u dat ergens mee aantonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zie het niet als anti-Europees. De School van Salamanca, Normandisch-Arabisch-Byzantijnse cultuur, de Jezuïetenmissies in China, … Dat zijn grootse Europese verwezenlijkingen.
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, … Veel haal ik er zelf ook niet terug uit. Doei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Tavek : 1 mei 2018 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De ontwikkeling van onze steden tot islamitische en vreemdelingenenclaves? De ontwikkeling van de autochtone mannelijke bevolking tot verwijfde etalagepoppen die onder de zonnebank gaan? De ontwikkeling van de autochtone vrouwelijke bevolking tot duckface camwhores en hebzuchtige monsters in maatpakken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bij nader inzien is het mij duidelijk gemaakt dat ik me steeds laat vangen om meer en meer privé-informatie weg te geven op dit forum. Mijn diploma's, mijn relaties, mijn woonplek, … Veel haal ik er zelf ook niet terug uit. Doei. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook juist, er ligt een snelweg in de buurt. Alleen, die ligt in tegenovergestelde richting als de windturbines. Dus die dagen dat de wind goed zat, en we dus nauwelijks last hadden van de snelweg, krijgen we nu het windmolengeluid op ons dak en vice versa... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het in straattaal te zetten; "be independent; bitch."
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen zijn er geen paddenstoelwolken boven Doel gerapporteerd.
We kunnen daarentegenover nog steeds genieten van de affakkelvlammen der petrochemie. De Schelde geeft geen zacht blauwe of groene gloed onder het lichte regenboogeffect van de plekken olie die op het wateroppervlak drijven. En kunnen we met z'n allen rustig verder "internetten" omdat we nog geen blackouts hebben gehad.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 mei 2018 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Burger
|
![]() Als we in een wereld van "morele decadentie" leven, zijn die zogenaamde etalagepoppen en camwhores niet de norm?
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Burger
|
![]() Tegen windmolens strijden heeft geen zin.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Burger
|
![]() Het kwade, dat is alles wat ons verdeelt. Racisme, seksisme, kwezelarij, religie, ...
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(klinkt het ook niet erger als er wat extra uitroeptekens bij staan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Wij zijn verdeeld omdat er biologische en culturele verschillen zijn tussen mensen.
Dat is een natuurlijk gegeven en het gevolg van duizenden jaren evolutie. Daar is niks 'kwaad' aan. Je moet dat gewoon accepteren en respecteren. Pogingen om die verschillen te onderdrukken leiden alleen maar tot ellende. Vechten tegen de natuur en denken dat je kunt winnen is een utopie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees hier weer een oproep tot handelen, maar doet u er eigenlijk zelf iets mee? Of blijft u weer aan de kant staan zovele bij al die andere oproepen van u?
|
![]() |
![]() |