|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  11 augustus 2018, 11:10 | #161 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 mei 2015 Locatie: Vlaams-Brabant 
				 |   Nochtans is er een reden voor: beter zaad! https://nl.metrotime.be/2018/08/10/m...en-beter-zaad/  Trouwens verleden jaar was dit het away-shirt van Anderlecht  | 
|   |   | 
|  18 augustus 2018, 10:17 | #162 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 juli 2004 
				 |   Hoe zou het toch komen maar zonet,in een zeker groot DHZ-winkel begon ondergetekende nu ook te letten op roze broekjes bij mannen...(ik weet het.....ik weet het.....  ) Het zijn er toch wel VEEL.... Waarschijnlijk heeft een kledij-inkoper er per abuis 12 miljoen in het roze besteld in Bangladesh en ZULLEN Europese mannen nu de komende 3 jaar roze broekjes dragen..... 
				__________________ Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet | 
|   |   | 
|  18 augustus 2018, 11:06 | #163 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 mei 2015 Locatie: Vlaams-Brabant 
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  19 augustus 2018, 06:51 | #164 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 juli 2004 
				 |   Stel je maar eens voor...... Met wat collega's op een nazomer-terras de week afsluiten en dan komt daar een roze-bebroekte roker bijzitten........  
				__________________ Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet | 
|   |   | 
|  19 augustus 2018, 08:04 | #165 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |   Citaat: 
 Het gaat er maar om dat ik niet passief wil 'meegenieten' van zijn/haar nicotine verslaving.  
				__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2018 om 08:04. | |
|   |   |