![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik reed er een tijdje geleden nog eens voorbij, Boomsesteenweg-Kiel, en ik braakte bijna op de grond in mijn wagen hoe het er daar op huidig ogenblik uit ziet. De Abdijstraat is helemaal een ramp geworden. Dara durven de meeste mensen nog niet meer doorwandelen. Ik ben van origine ook van het Kiel of kwam ik uit 'Den Deugeniet' ![]() Vroeger was het daar echt gezellig op het Kiel, dat is op huidig ogenblik niet meer waar.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 september 2018 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V en Peeters beginnen te stinken als een schurftige natte hond.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...8021/#comments Laatst gewijzigd door zonbron : 11 september 2018 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen blijkt het fake nieuws te zijn. Die auto is helemaal niet van die man en hij is enkel de chauffeur.
https://www.gva.be/cnt/dmf20180910_0...r-die-zangeres. Weeral fake news in mekaar gestoken door de rechtse rakkers en de rechtse msm ![]() Citaat:
![]() Een schande, weer een beloftevol leven verwoest door de rechtse msm! Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 september 2018 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkt nu dat het screenen van tolken die bij justitie en de politie aan de slag gaan een bevoegdheid van de FOD justitie is. En laat de minister van justitie nu toevallig CD&Ver Koen Geens zijn...
Er zou ook een foto circuleren van Geens met de Albanese heroïne groothandelaar. Helaas heb ik die nog niet kunnen vinden |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar gaat het naartoe tegenwoordig ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 september 2018 om 09:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dadee, jij dacht dat die echtgenote een interview ging geven waarin ze het allemaal wist en dat ging bevestigen ??? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 11 september 2018 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu wachten dat de Peeters clan als wraak op het framen van hun kandidaat wat drugs of wapens plant bij een kandidaat van de NVA. Of een nieuwe Dries ontdekt. De Belgische politiek op weg naar nieuwe dieptepunten? Alhoewel...bende van Nijvel, Dutroux, staatsveiligheid...toch nog een andere categorie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...heid~abaf7c9f/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peeters na arrestatie CD&V-kandidaat: “Profetische woorden van De Wever”
Citaat:
(kan dubbel zijn)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#176 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij is niet gegarandeerd schuldig omdat hij in die wagen zat, maar het pleit hem ook niet vrij omdat hij niet de eigenaar is van de wagen.
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is hij niet de eigenaar van de wagen.
Wie gebruikt er nu zijn eigen wagen om dope te smokkelen? Als je onderweg moet gaan lopen dan staat de politie u bij u thuis op te wachten... Als het zijn eigen wagen geweest was, dan geloofde ik hem dat hij van niets wist. Hij was alleen maar chauffeur... ![]() Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 september 2018 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik concludeer dus dat Dadeemelee 3kg heroine minder smokkelen erg vindt wat aangebrande memes van al dan niet dronken studentjes ... |
|
![]() |
![]() |