![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb net vandaag gelezen in de gazet van 't stad dat Kris ongeveer rond is met zijn studie van de verkiezingsuitslagen van hemzelf in A'pen.
Hij heeft vandaag, na rijp beraad, de realiteit van zijn kansen ingeschat om het tot burgemeester te brengen. Knap van die gast!
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een spoor van verwoesting te hebben getrokken in de Antwerpse CD&V wordt hij reeds genoemd om eventueel de Europese lijst van de CD&V voor volgend jaar te helpen torpederen...
![]()
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 20 november 2018 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...cd-v~a886ec94/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peeters gaat trekken voor Europa. Na zijn zever en leugens over het migratiepact gisteren hoort hij eerder in de gevangenis thuis. Ik kan niet begrijpen hoe iemand overweegt daar op te stemmen.
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Ivan De Vadder wilde Peeters zelfs niet naar Europa. De Crem die zag dat wel zitten. Maar Beke zag dat niet zitten. Beke heeft liever een open-grenzen marionette als Peeters dan een rationelere De Crem in Europa. Paterke Beke, de Nussbaumvereerder wil de grenzen zo wijd mogelijk open. Hij zou ze beter nog eens herlezen want zelfs Nussbaum waarschuwt voor de gevaren van de islam.
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 22 november 2018 om 06:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politieke analbafeten overwegen dat niet.
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met lachen schep je geen bakken poen.
We zullen zien of Peeters er in slaagt om de tsjeefse schande van jaren met zijn nieuwste stunt kan goedmaken.
![]() |
#171 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
of waroom post je beeldjes met zwarten en ne witte man?
![]() |
![]() |
#172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is een grote schande.
De burger heeft in Antwerpen feitelijk gezegd : "wij moeten die Kris Peeters niet.". En wat gebeurt er dan? Dan proberen ze diezelfde Kris Peeters op een andere manier ons op te dringen. Hij gaat naar Europa, en gaat daar ineens de lijst trekken. De kans dat hij niet verkozen is, is dus quasi 0. Maar mocht het toch zo zijn, dan zoeken ze wel weer een andere manier om "op democratische wijze" die Kris Peeters op te solferen. Het is als een kind dat zijn bord aardappelen laat staan, en diezelfde aardappelen verwerkt ziet tot puree de volgende dag, hij moet ze nog altijd niet, en de volgende dag serveert moeder frieten, want hij moet en zal aardappelen eten, iets anders krijgt hij niet...
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politici die niet graaien? Ja, het kan ... ![]() Vrij vliegen onbeteugeld ![]() Ik kan het niet meer aanzien… het geklungel wereldwijd dan krijg ik ineens zoveel spijt door al dat bedrog en oorlog bovendien ik kan er niet meer tegen… een wereld vol nutteloos geweld graaipolitiek ontstaan voor geld we hebben lang genoeg gezwegen ik wil weg van deze wrede wereld… geef me alsjeblieft een paar vleugels dan kan ik vrij vliegen onbeteugeld op zoek naar een niet corrupte wereld! BRON
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 november 2018 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is populisme dat de anti-politiek voedt. ik hoorde niemand, geen politicus en geen journalist de afgelopen dagen schrijven dat het dit exhuberant gegraai is dat de anti-politiek voedt of de kloof met de burger vergroot. Laatst gewijzigd door Anna List : 22 november 2018 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede vraag! Waarom hebben die mensen rondom Wouter Beke geen roetvegen? Het is toch 2018 verdorie!
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 22 november 2018 om 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar...meer dan 125.000 HLN.be-lezers reageerden op de poll over de hoogte van de Belgische uitstapvergoedingen voor politici. 77 procent vindt het systeem waardoor het kleine en peperdure Belgique de hoogste uitstapvergoedingen betaalt in heel de EU aan politici die er de brui aan geven ronduit schandalig. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...zers~ae3ec433/ En zo weten we weer waar dit koningdom goed in is. Maar waar maken we ons druk om. De lezers van HLN zijn toch maar halve zolen?
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het niveauverschil tussen een dode intelligente kraai en een achterlijke levende tsjeef te verzinnebeelden. De foto alleen was niet overtuigend genoeg.
![]()