![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Nah, liever niet. Stel je de koppels voor die een kind kopen gewoon om minder belast te worden. Er worden al genoeg kinderen in kutgezinnen geboren.
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij aub niet tot lebensraum trachten te dwingen, waarvoor dank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dwing u tot niets maar u moet ook niet verwachten beloond te worden voor het ontwijken van verantwoordelijkheid.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder autochtone kinderen=meer plaats voor en "nood aan" inwijkelingen. Europa wordt zo de overloop van Afrika en dat hebben we alleen aan onszelf te danken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2)Uiteraard hanteer ik een kordaat toontje als ik van mijn standpunt overtuigd ben. Waarom anders een standpunt hebben als je er niet met volle overtuiging voor wilt uitkomen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 oktober 2018 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel hetzelfde in uw geval, van wie vindt u dat men deze tussenkomst kan terugvorderen?
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hebben "we" hier nood aan bananenbladvlechtgers, maniokstampers of kamelenkakkneders?
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens (armere) mensen zonder kinderen , het ocmw komt daar ivm het rusthuis voor tussenbeide hoor ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 20 oktober 2018 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() +Ik pleeg nog liever zelfmoord dan me te laten betuttelen door een rusthuis ocmw. Over my dead body. Niet dat het nodig zou zijn re-
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mensen zorgen er ook niet voor dat de generaties vernieuwd worden, wat een enorme impact heeft op alwie na ons komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar in het geval dat, wie dan?
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je oud en hulpbehoevend moest worden?
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel: het zal zich ergens in Azië afspelen; like I said: 'The Far East shall have my remains'~ Out of the question dat ik in dit strontland mijn laatste adem uitblaas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarna verkassen we en de Belgische kinderen waar je zo'n hekel aan hebt zullen het wel betalen. Zoiets?
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mensen die stront hebben gezien hebben diepgang zoals een oceaan en mensen die alles zien met een roze bril zijn zo oppervlakkig als een ondiepe modderpoel.
![]() |
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh, is het dat niet? Pas op, ik kan me verkeren hé.
Discuzz please!
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vroeger waren dat roze olifantjes naar het schijnt een delirium tremens. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 oktober 2018 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |