![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=G0IMuEAKSSU Zelfs een klein kind kan het je leren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() nochtans ecologisch een must, iedereen meer in flatgebouwen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor die van mij denk ik dat het hopeloos is, ken hun ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() bij wijze van spreken, er zijn wel wat tussenoplossingen die t midden houden tussen eigen huis en bescheiden blokje op eigen grond ook nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen hebben de meeste stadsbewoners hersenschade. In Amsterdam hebben ruim 2600 bewoners geen hersenschade opgelopen toen ze een laadpaal vroegen en kregen. Er is wel heel veel moed en wilskracht nodig dat überhaupt te durven. De meeste Vloamsen zijn wslk schrikscheiters. ![]() edit: en alle vrouwen poppemiekes met lange nagels. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 14 februari 2019 om 14:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn dochter heeft zelfs 2 oplaadpunten in de garage, schoonzoon heeft die nodig voor zijn werk. Mijn oudste zoon die krijgt die ook zo zonder enige discussie. Maar of Anna List die gaat is twijfelachtig en sommige van mijn zusters krijgen ze gewoon niet. Die wonen in een rijwoning in een straat waar je niet eens mag parkeren en krijgen te horen dat ze de publieke oplaadpunten op de parking 1000 meter verder op maar moeten gebruiken. En daar mogen ze maximum 2 uur aan de oplaadpunten staan. Dan mogen ze terug lopen om hun auto te verplaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet laadpunten aanleggen aan elke parkeerplaats die trager laden (3 tot 3,7 kW) en zonder uurbeperking** Citaat:
Wat ben je met een wagen als je die niet kunt parkeren waar je woont? Of moet ik zeggen de meeste mensen in Vlaanderen hebben zelfs geen auto. (ik heb alvast familie in Genk die geen eigen wagen heeft) Ik zie geen probleem hoor, in Oslo hebben alvast 1/3 van de bevolking een EV, 1/3 een ICE en 1/3 geen wagen. wat is het probleem? Tegen dat ze de ICE verbieden in Oslo zal dat zeker 50% EV zijn en 50% geen eigen wagen, EV deelauto is er ook nog, of EV taxi. Of EV Bus, of E-trein of E-Metro of E-fiets of E-scooter of E-vierwieler of E-trontinet om mee te nemen. Waarom fossiel verbranden in een stad om mee te rijden? Dat is zo met de paarden, vroeger hadden de meesten ook paarden of een paardenkoets in de stad. ** Hier een vb van een kleine EV Parking met 8 laadplaasten aan 3 tot 3,7 kW in de stad Oslo, ergens een straat, zie foto of kaart in de link : # Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 14 februari 2019 om 15:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet jij andere publieke oplaadpunten dan de snellaadpunten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een vb van Oslo gegeven, er zullen er zeker nog veel meer zijn. https://chargemap.com/sofienberggata-oslo.html Dit is een typische goede oplossing voor de stad laadpalen met flexibele kW van 3,6 tot 22 kW, bepaald door de laadpaal en uurtijd, over nacht opladen 3,6 kW , beperkt snelladen overdag tot 22 kW: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 14 februari 2019 om 15:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werken doe ik al enkele maanden niet meer, dus ik woon en leef niet in Olso. Weet je misschien ook zo'n parkings hier in Antwerpen, Brussel, Gent, Leuven, Luik, En geef die in de buurt van de Lesse en de Maas in de Ardennen ook in een keer door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het in Belganistan hebben ze soms hersenschade. Laadpalen-kW kan men in remote sturen, of zelf sturen via de smartphone. Genk: 14 stuks 3 kW laadpalen , lees de tekst: jij kent echt geen trage openbare laadpalen? Nu wel hoop ik. Citaat:
![]() Je kunt de andere laadplaatsen ook aanklikken in Genk, daar zijn ook snellaadpalen bij (minstens 11 kW AC), moet ik ze hier plakken? ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 14 februari 2019 om 15:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die staan trouwens op een publieke privaatparking, geen openbare parking. Zijn eigendom van het shoppingcentrum, niet van de stad Genk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Speelt dus geen rol, ze zijn openbaar. Wie in de stad gaat shoppen kan zijn wagen daar desnoods de ganse dag laten staan. (tot de parking snachts dichtgaat) Ik ben regelmatig in Genk, van de 14 laadpunten zijn zelden meer dan 3 bezet. En vooral 14 parkeerplaatsen die snel bereikbaar zijn, heb je een ICE moet je meestal nog minstens een verdiep hoger. Straks ga je me nog meer onzin vertellen over de stad Genk. Ik hou mijn zakken al dicht. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 14 februari 2019 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wil dus zeggen dan de eigenaar de spelregels bepaald, als die daar bepaald dat je er enkel nog gebruik van mag maken als je ook daadwerkelijk in het schoppingcentrum aankopen doet heb je daar niets tegen in te brengen. Als die beslist dat je met jou wagen niet meer op zijn parking komt, wel dan kom je daar niet meer op. |
|
![]() |
![]() |