![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je mag je voegen bij de groep "oud, verzuurd, cynisch en tam". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het misbruik word trouwens gedaan door links en de media. Die zijn trouwens niet eerlijk tegen deze meisjes, ze vertellen hen niet dat men van het linkse opengrenzen beleid moet afstappen om echt iets te kunnen doen aan de versnelde klimaatopwarming. Ze vertellen niet aan deze meisjes dat ze zelf op een andere manier moeten gaan leven en denken als ze iets aan het leefmilieu willen veranderen. Ze vertellen niet aan deze meisjes dat links juist de grootste oorzaak is van de versnelde opwarming en verslechterende levenomgeving. Ze vertellen niet aan deze meisjes dat men een totaal andere politiek moet gaan voeren als men iets aan het leefmilieu wil doen. Ze vertellen niet aan deze meisjes dat men een totaal andere economie moet gaan aansnijden als men iets aan de vervuiling wil doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arme kiko ![]()
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, als we dan toch een inhoudelijk argument moeten geven. Was 1 van de "eisen" van de klimaatspijbelaars niet dat de overheid voor de verkiezingen al oplossingen moest starten? Geniaal, oproepen dat een regering van lopende zaken op 7 weken structureel te werk moet gaan. Iemand heeft niet goed opgelet tijdens de lessen maatschappijleer.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 maart 2019 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Wat vind je van het uitentreuren herhaalde verwijt van 'hypocrisie' ivm hun vliegtuigverplaatsingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan begin je over geld!!!! Ik daag je uit om meer gezien te hebben van de wereld en het leven dan ondergetekende. Ik geef openlijk toe dat voor mij de klimaatbetogingen zijn georkesteerd. Maar ik geeft ook openlijk toe dat niet de jongeren maar de ouderen in de eerste plaats hun gedrag moeten aanpassen om voor een betere leefomgeving te zorgen. Kom niet af dat het de schuld is van de scholieren dat zij zich met een vliegtuig verplaatsen, want het zijn de werkenden die deze vliegtuigreizen bekostigen. Een 16/17 jarige heeft daarvoor gewoon het geld niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Waarom zouden ze niet gecoacht mogen worden?
Ze blijven zelf bepalen watze doen, organiseren en zeggen. Ik ben een trots donating lid van Greenpeace ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Jantje en eno2:
![]() Herhaal dat van die coaching en orkestratie nu ook eens tegenover al diegenen die ons uitlachen met ons 'complotdenken'. En kan er ook gezwegen worden over "spontane acties" of mijn middageten komt terug.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Daar zit je dan volkomen naast, maar jij kan natuurlijk niet afgedankt worden vanwege het verspreiden van een hoax complot theorie. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Raad geven ...als ze dat al willen… en daarnaar willen luisteren...is iets anders dan orchestreren. Hun discussies met (hoge) politici zijn ook een vorm van 'raadgeven'. In de EU toch, waar er een 'vriendelijke' atmosfeer is voor klimaatactie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze complotbleiters hadden natuurlijk liever gehad dat het thema van de verkiezing migratie zou zijn, maar ja...
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Maar nee, extra taksen op autorijden en reizen zijn ook een perfect thema!
Laatst gewijzigd door Anna List : 3 maart 2019 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus, snoepreisjes betaald door de ouders of groeperingen, zeg gewoon nee. Hoe moeilijk kan dat nu zijn?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 maart 2019 om 13:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=eno2;8954011]
Citaat:
Maar daarna zijn media en onderwijs zich er mee gaan bemoeien. Citaat:
Ik weet hoeveel beton er gebruikt is voor het aanleggen de nodige infrastructuur voor de TGV. Ik weet hoe weinig infrastructuur vliegtuigen nodig hebben. Wij stijgen zelf op vanaf een grasveld als we gaan springen. In Afrika landen en stijgen we op vanaf grasvelden en zandbanen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |