![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van zulke ziekelijke ideologieën walg ik werkelijk op & top !!!! Mensen met zulk gedrag .... , afgrijselijk , onmenselijk zelfs , daar is iets serieus fout mee !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 april 2019 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boekske of geen boekske , het is zondermeer zelfs geheel respectloos !!
Eender welk land die dit goedkeurt of doet , moet simpelweg geboycot worden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als jij homo's geperverteerde apen noemt, dan is dat een haatdragende homofobe uitspraak, en dat is niet in overeenstemming met de Belgische wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God bestaat als een oneindig aantal microwezentjes in de microkosmos.
Lees daarvoor mijn tweede Bijbel.
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem jij me dan eens keertje mee naar de volgende kaloten-georganiseerde homo-steniging? Ik heb dat nog nooit gezien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 18 april 2019 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#171 | ||
|
![]() Citaat:
Er komen me wel begrippen als oorlogen, bloedvergieten, de inquisitie en kindermisbruik boven. Ik heb het niet over de doorsnee katholiek (als er nog zoiets bestaat) van de straat. Maar de institutie kerk (daarmee bedoel ik extreme kaloten) en de institutie islam zijn aan elkaar gewaagd als het over slechtheid gaat.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 18 april 2019 om 10:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Zie mijn antwoord aan SDX.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vergelijk dat eens met de koran. Daarin worden de oorlogsmisdaden verheerlijkt van een krijgsheer: de profeet Mohammed. Een massamoordenaar, serieverkrachter en pedofiel. Een IS-strijder avant la lettre. Van tijd tot tijd staan er binnnen een religie hervormers op die vinden dat de instituties van hun godsdienst niet langer trouw zijn aan de bronteksten. En gaan dan zelf het goede voorbeeld geven door te leven volgens de aanbevelingen van die teksten. In het geval van het christendom leidt dat tot pacifisten zoals Franciscus van Assisi. In het geval van de islam leidt dat tot de vetzakkerij van het IS. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mattheus 10:34 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om vrede te brengen op de aarde; Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard.
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In vergelijking met de rest van die vier boeken is dat een anomalie. En de "biografie" van de Jezus-figuur is ook helemaal anders uitgedraaid dan wat dat zinnetje omschrijft. Vergelijk dat eens met de levensloop van de profeet Mohammed. En met de talloze oproepen tot geweld en genocide in de koran en de hadith. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn twee punten waarop gelet moet worden: de leer van beide religies, en hun respectievelijke aanhangers. I. Leer 1. Christendom: kort samengevat is de leer van die religie er een van vrede, vergevingsgezindheid, naastenliefde en geweldloosheid. 2. Islam: de leer van de Islam is er een van gewelddadigheid, verovering, expansie, roof, moord, verkrachting, slavernij en ellende. Mijn stelling over kaloten en moslims qua leer is dus niet van toepassing. II. Aanhangers 1. Christendom: hoewel het Christendom zoals boven opgemerkt vrede, vergevingsgezindheid, naastenliefde en geweldloosheid predikt, hebben de aanhangers van die religie over de eeuwen heen lelijk huisgehouden, zowel in Europa als ook elders. Ik denk dat Theodosius een niet te onderschatten inspiratiebron daarvoor was. Vandaag de dag komen er steeds meer misbruikschandalen aan het licht, niet in het minst kindermisbruik. Conclusie: de kaloten houden zich veelal niet aan hun eigen leer. Een vunzig stelletje hypocrieten dus. 2. Islam: de echte, rechtlijnige moslims houden zich letterlijk aan hun leer. Ze hebben zowel in het verleden (de verschillende kalifaten, het Ottomaanse Rijk) als ook in het heden (IS, Boko Haram als de prominentste voorbeelden) voorbeeldig lelijk huisgehouden in het Midden-Oosten, Noord-, Oost- en West-Afrika. Oorlog, roof, moord, verkrachting, plundering, brandschatting en slavernij: ze hebben het hele register voorbeeldig doorgespeeld. Conclusie: hoewel niet hypocriet, is het een vunzig stelletje gewelddadigaards. Mijn stelling over kaloten en moslims is dus veel meer van toepassing. III. Conclusie Wanneer ik tegen de slechtheid van zowel kaloten als ook moslims van leer trek, heb ik het niet over de voorschriften van de respectieve leren van beide religies (hoewel de leer van de Koran zeker vunzig te noemen is), maar over de daden van hun aanhangers in zowel het verleden alsook het heden. En daar blijft mijn stelling eens te meer: kaloten en moslims zijn even slecht.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 18 april 2019 om 13:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
#RedenerenZoalsLofDerZotheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
De islam heeft vreemd genoeg vredige en wetenschappelijk hoogstaande periodes gehad. De huidige extreme tendens is maar 50 jaar oud. In filmen van 50 jaar terug uit het midden oosten loopt geen enkele vrouw met een hoofddoek. De islam is natuurlijk op dit moment verantwoordelijk voor 95% van alle miserie in de wereld, maar ooit was dat het Christendom. |
|
![]() |
![]() |