![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar is voldoende draagvlak in Wallonië Bezorg ptb en PS alle bevoegdheden en heeft ze kans hun gelijk te halen tov Vlaanderen Maar dat durven ze niet aan Want elke bloedzuiger geeft als parasiet een gezond lichaam nodig Zonder Vlaanderen is de PS ptb ideologie een uitdrogende bloedzuiger die elk confederalisme als mes beschouwd die hun afsnijd van hun prooi
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 11 maart 2021 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry Schoof maar jij doet mij lachen. Je weet totaal niks van hoe het er in uw partij werkelijk aan toe gaat. Zelfstandigen zijn meer gegeerd dan anderen omdat ze in normale omstandigheden over meer geld beschikken. Opgepast. Ik zeg in normaal omstandigheden. Dus laat ik de gevolgen van d Corona crisis buiten beschouwing. En ik heb uw partij Schoof op een andere manier leren kennen. Ik heb die partij plaatselijk helpen stichten. En ben tot de bevinding gekomen dat ze via kunstgrepen het hoofd boven water trachtte te houden. Om den beginne stonden ze steeds met armen wagen wijd open voor overlopers die te oud en te lam waren om iets te presteren. Het werk dat er was mocht steeds gedaan worden door anderen. Meermaals heb ik dus op diverse manieren die partij echt uit de stront moeten halen. Ik ga niet vervallen in details en mij beperken tot de bewering dat er geen leiding was. Alles was dus mogelijk. Wie maakte dus het partij-programma? Wie heeft er aangeplakt? Wie heeft reclame gemaakt?Wie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=werkman;9626170]Sorry Schoof maar jij doet mij lachen. Je weet totaal niks van hoe het er in uw partij werkelijk aan toe gaat.
Zelfstandigen zijn meer gegeerd dan anderen omdat ze in normale omstandigheden over meer geld beschikken. Opgepast. Ik zeg in normaal omstandigheden. Dus laat ik de gevolgen van d Corona crisis buiten beschouwing. En ik heb uw partij Schoof op een andere manier leren kennen. Ik heb die partij plaatselijk helpen stichten. En ben tot de bevinding gekomen dat ze via kunstgrepen het hoofd boven water trachtten te houden. In den beginne stonden ze steeds met armen wagenwijd open voor overlopers die te oud en te lam waren om iets te presteren. Het werk dat er was mocht steeds gedaan worden door anderen. Meermaals heb ik dus op diverse manieren die partij echt uit de stront moeten halen. Ik ga niet vervallen in details en mij beperken tot de bewering dat er geen leiding was. Alles was dus mogelijk. Wie maakte dus het partij-programma? Wie heeft er aangeplakt? Wie heeft reclame gemaakt? Wie heeft de partij uit de stront gered op de debatavond voor de verkiezingen toen de vertegenwoordiger van de N-VA zijn kat stuurde? Ik zal eindigen Schoof. Dit is een forum waar uitsluitend eigen braaksel gelezen wordt door de deelnemers. En wie was oudste lid en medestichter van de partij? Pfft! Allemaal geen belang. Zelfstandigen die zelfs niet konden lezen of schrijven hadden voorrang op alles. En overloper of niet zijnde had nog minder belang. Zo zie ik uw partij Schoof. Nog bemerkingen soms? En mochten er nog anderen zijn die het toch beter weten dan verzoek dezen om hun geroddel aan mij te komen vertellen. Face to face dan. Ik sta altijd open voor debat. Maar blok kandidaten moeten mij niet komen slim maken. Want met zulke handelswijze moeten ze niet afkomen. Laatst gewijzigd door werkman : 11 maart 2021 om 22:50. |
![]() |
![]() |