![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De democratische wil van een parlement, dat bestaat uit een meerderheid van vlaamse parlementairen en dat dan nog met een zeer ruime meerderheid "pro" deze wetgeving stemt zou volgens Marie negatief zijn voor Vlaanderen ? Gaan we ernstig blijven, of minstens bij de feiten, of gewoon in fantasietjes allerhande zitten grossieren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En had de hele verzamelde gesubsidieerde indoctrinatiemedia niet dagen op voorhand al de lof gesproken over wat op tafel lag zonder de Vlamingen te wijzen op de addertjes onder het gras... Goed voor Vlaanderen; ga dat je spoken wijs maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dat nonsens zijn?
Kan jij mij dan eens de financieringswetgeving uitleggen van de 2 entiteiten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams Gewest wordt gefinancierd door vooral Vlaamse belastingen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo dringend moet het hier nog niet gered worden.... De Vlamingen hebben immers nog genoeg op hunne spaarboek staan om achteraf het onland te moeten gaan redden.... Zo gaat het er hier al méér dan 40 jaar aan toe.... De grote violen uit het zuiden moeten worden gesponsord door de boeren uit het noorden opdat zij verder zouden kunnen spelen... Zolang er hier in het noorden te rapen valt zal dit onland blijven bestaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een groot probleem....
Maar het grootste is,u moet ook gaan werken voor dat veelvoud aan ambtenaren met hun dubbel pensioen,om maar niet te vergeten al die politici die,ofwel zittend zijn én betaald,of afgeschreven én nét zo goed betaald,om maar te zwijgen van de categorie die eerst vet cashen bij hun afscheid om vervolgens 75% van hun laatste wedde te trekken zonder bovengrens wat hun pensioen betreft..... Nu ja,ik heb het boeltje 45 jaar lang gesponsord,en mijn madam gedurende 42 jaar.... Tja,wij zijn volgens u verwerpelijke babyboomers,maar wij hebben er wel voor gewerkt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ge dan ook nog eens kijkt naar de maximale optimalisatie van extralegale voordelen & de belastingaftrekken voor eigen woning enz....betaal ik in feite helemaal niet te veel belastingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee , profiteurs van het systeem....
En dat ging ons babyboomers verwijten van het systeem te misbruiken... ![]() ![]() En dan maar klagen dat het land failliet gaat... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Parlementslid
|
![]() Als ge de netto bijdragers beschouwt als financierende sukkeleaars, ben je in se niet beter dan een doppende communist/blokker of een hangmattende eilander die van 'early access' houdt. Die denken ook zo.
Laatst gewijzigd door XenApp : 28 juni 2019 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om zo aan de Europese eis te voldoen om het schulden tekort te verkleinen, waardoor Vlaanderen als deelstaat misschien méér aanzien bij EU zou verkrijgen in plaats van gediscrimineerd te worden door de Franstaligen die ons daar slecht maken en ook daar Vlaanderen discriminerend België vertegenwoordigen!!! De Wallonië ...de Franstaligen moeten dan maar duidelijk hun deel doen om EU te overtuigen……
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 29 juni 2019 om 04:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus geef iedereen gewoon minimaal en maximaal het levens minimum waardoor het levensminimum zeker wat opgetrokken zal kunnen worden als >>> schaf de maffia praktijk Win For Live omkoop toestanden "heden en verleden" voor "de vriendjes" gewoon af. = iedereen gelijk voor de wet! Dan zal niemand nog moeten beweren dat zij NIET anders zijn of meer begunstigd dan de rest zijn via ja maaaaaaar…….! ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 29 juni 2019 om 05:06. |
|
![]() |
![]() |