![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ondanks het feit dat ik homofilie als een ongeneeslijke ziekte beschouw wou ik toch nog ff benadrukken dat ik niks tegen deze mensen heb en er weinig problemen mee moest hebben moest mijn kind ook zo zijn. Alhoewel niemand zijn kind een ongeneeslijke ziekte toewenst naturrlijk. Maar, it's no big deal, ik beschouw het gewoon als kleurblindheid, dylexie, iets wat mis is in de hersenen, maar dit is voor mij absoluut geen reden om deze mensen te discrimineren. Ik heb homos onder mijn vrienden (meer dan ik zelfs weet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bedoel je de werksters bij de bijen die toch ook zich niet voortplanten? Ben jij door de natuur veroordeeld tot zo iets?
![]() Laatst gewijzigd door dUSK : 26 november 2004 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. De natuurwet maakt ook duidelijk dat moord normaal is, alsook pedofilie. Als je je wil beroepen op de natuurwet, moet je die consequentie er wel bijnemen. Handig ook overigens dat je mijn bericht straal negeert... typeert je wel.
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is uw mening even subjectief. Dit betekent dan ook dat alles subjectief is, en er geen waarheid bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() En om op het onderwerp terug te komen: ik denk dat er zoveel SMS-jes waren om juist te verhinderen dat peter en lila het huis wonnen!!
Hij was echt een verwend nest, en zij legde het er te dik op!!! Wat ik niet begrijp is dat ze er niet vroeger uitgestemd werden. Wie gekeken heeft moet toch toegeven dat anderen het huis veel meer verdienden dan de twee overgebleven koppels!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens u is pedoseksualiteit normaal, volgens mij niet. Ik vind dat jammer voor u, maar vooral voor uw kinderen, die moeten leven met iemand die pedoseksualiteit normaal vindt.
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immers, er bestaat enkel perceptie van natuurwetten, en die perceptie is louter subjectief. Iemand online die iets uitdagender is om mee te discussiëren want Jan is me net iets te makkelijk...
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |