Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2019, 18:13   #161
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
begin uw brief met: dear sir,

En op 't einde: best regards
Zolang de echokamer van CNN erin voorkomt zal de post worden geplaatst. Zo niet: hoogstwaarschijnlijk krijg je een ban. Klariekaba zo werken die boys.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 juli 2019 om 18:13.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 18:15   #162
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Omdat Uw niveau van een 12 jarige is mijn beste. Britney Spears kijkt altijd naar CNN zoals U in artikel kunt lezen en zij geeft daarin ook advies aan het lezerspubliek. Uw publiek wel te verstaan. Pennies?

Quote: uit uw antwoord meen ik te begrijpen dat Pony de Belgische en Nederlandse variant van de Engelstalige Pennny is. Keurig hoor geertvdb!
Oppassen met persoonlijke aanvallen. Een gewaarschuwd man is er 2 waard.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2019, 18:20   #163
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Wie CNN serieus neemt hoort in het vakje van Pony of Penny lezerspubliek thuis. Het ligt aan CNN om daaraan te werken. Met de dag worden ze ongeloofwaardiger en verwordt tot een open riool. Zozeer dat U erin wordt meegesleurd. Het lampje in de bovenkamer mag waarschijnlijk niet gaan brandenvanwege brandgevaar door stof en zaagsel denk ik?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 juli 2019 om 18:25.
Oud 13 juli 2019, 18:41   #164
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

CNN link

https://edition-m.cnn.com/2019/07/12...ion.cnn.com%2F

Epstein betaalde maar liefst 350.000USD$ zwijgen op te leggen.

Oeps, de doos van Pandora gaat dan toch open..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 13 juli 2019 om 18:43.
Oud 13 juli 2019, 20:48   #165
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jij bent nu gewoon aan het proberen om te schipperen tussen 2 havens : eerst kom je grossieren in quotes van niet gedefinieerde origine met schandaal beweringen over clinton, met insinuaties over moorden om zaken in een cover-up te krijgen, om het zelfs zover te drijven dat je 'the burden of proof' probeert te verschuiven naar anderen en dan ga je nu proberen de zaak terug te downsizen naar de persoon van Epstein, daar waar je eerst Clinton hebt zitten afzeiken alsof hij een misdadiger is...

Tsjeverigheid van de zuiverste soort...
De draad gaat over Epstein in de eerste plaats. Lees de titel. Wie is Epstein? Goede vriend van Clinton blijkbaar. Ze maakten samen heel wat reisjes op Epstein's privejet hij zelf 'de Lolita express' noemde. Kevin Spacey (ook niet de minste op dit gebied) was er ook soms bij. Clinton heeft al geen goede reputatie qua sexuele moraal. Clinton loog over zijn vluchten op de Lolita express (het waren er zogezegd slechts 4; wat een slecht geheugen toch onze Bill) Hij stapte op de Lolita express om over de Clinton foundation te spreken zogezegd. Gegeven deze feiten begrijp ik niet dat men de mogelijkheid dat Clinton ook aan de kindertjes heeft zitten prutsen op dat beruchte vliegtuig hier 'onmogelijk' of 'extreem onwaarschijnlijk' noemt en niet eerder 'zou me niet verwonderen' zoals in dit geval zelfs de main stream pers (zie bv NRC hierboven) durft suggereren. En dat is ook wat ik hier beweer. En ik denk ook Eurosceptic en Frankenstein. Ik denk dat de 'extreem onwaarschijnlijk' positie een zeer kleine minderheid vormt onder de mensen die kennis nemen van de feiten.

Suggereren dat de vluchtgegevens vervalst zouden zijn. Dat lijkt mij dan weer erg onwaarschijnlijk. Zelfs Clinton ontkent niet dat het 26 keer waren. Dat is een conspiracy uit de duim zuigen.

Mijn (ook in de pers kan men dat lezen) conspiracy vermoeden gaat een andere kant uit. Gebaseerd op dit en andere feiten nu bekend lijkt het erop dat Epstein wel eens geconnecteerd zou kunnen zijn aan veiligheidsdiensten om belangrijke figuren in een val te lokken en chanteerbaar te maken en dit ten koste van onschuldige kinderen. Let op (ik zeg het er maar bij) ik heb hier geen sluitend bewijs van. Clinton is in dat opzicht maar een detail. De grootste criminelen lijken me nog niet openbaar bekend. Follow the money...

Dat rijkelui zich als predetor gedragen ten opzichte van weerloze kinderen hoeft niet te verwonderen. Niet gehoord bv van de Israëlische kindersextourisme groep gearresteerd vorig jaar in Colombia? Ook walgelijke zaak.

En nu terug over naar de persoonlijke aanvallen zeker.

Laatst gewijzigd door Bach : 13 juli 2019 om 20:55.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 00:27   #166
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Clinton heeft al geen goede reputatie qua sexuele moraal. Clinton loog over zijn vluchten op de Lolita express (het waren er zogezegd slechts 4; wat een slecht geheugen toch onze Bill) Hij stapte op de Lolita express om over de Clinton foundation te spreken zogezegd. Gegeven deze feiten begrijp ik niet dat men de mogelijkheid dat Clinton ook aan de kindertjes heeft zitten prutsen op dat beruchte vliegtuig hier 'onmogelijk' of 'extreem onwaarschijnlijk' noemt en niet eerder 'zou me niet verwonderen' zoals in dit geval zelfs de main stream pers (zie bv NRC hierboven) durft suggereren. En dat is ook wat ik hier beweer. En ik denk ook Eurosceptic en Frankenstein. Ik denk dat de 'extreem onwaarschijnlijk' positie een zeer kleine minderheid vormt onder de mensen die kennis nemen van de feiten.

Suggereren dat de vluchtgegevens vervalst zouden zijn. Dat lijkt mij dan weer erg onwaarschijnlijk. Zelfs Clinton ontkent niet dat het 26 keer waren. Dat is een conspiracy uit de duim zuigen.l:
Begrijpt gij wel zelf wat gij wat gij schrijft. Zoek de contradictie! Ik zal ze in het vet aanduiden.

Wat gij hier schrijft is van een ontstellend laag niveau.
Oud 14 juli 2019, 01:12   #167
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

https://www.breitbart.com/crime/2019...r-old-student/

Boven een link uit Breitbart. Berichtgeving van een lerares die 20 jaar gevangenis opgelegd heeft gekregen. Dit omdat ze sex had met een 13 jarige jongen (leerling).

Lees onderaan artikel bij opmerkingen. Naam Epstein valt veelvuldig en Breitbart publiek heeft het veelvuldig over achterlijke wetten en een bovenproportionele straf voor deze dame.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 juli 2019 om 01:15.
Oud 14 juli 2019, 01:17   #168
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 juli 2019 om 01:21.
Oud 14 juli 2019, 01:31   #169
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Begrijpt gij wel zelf wat gij wat gij schrijft. Zoek de contradictie! Ik zal ze in het vet aanduiden.

Niet bevestigen of ontkennen zijn de Clinton meesters in. Check email schandaal. Weliswaar de vrouwelijke variant van Clinton. Edoch, er hangt een bepaalde zweem om dit koppel. Degeen die het meest blijft hangen: Monica Lewinsky schandaal lag ten grondslag aan een onroerendgoed deal voor presidentschap. Ipv direct open kaart te spelen kwamen ze met een zweem van onduidelijkheid; waarna een ander schandaal geboren werd—Lewinsky.

Nu is er dus weer een zweem van onduidelijkheid gaande. Bewust of onbewust door Clinton of Clintons in gang gezet.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 juli 2019 om 01:33.
Oud 14 juli 2019, 06:31   #170
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Informeer u toch vooraleer u hier mensen komt gratuit beledigen. De vluchtgegevens waaruit bleek dat Clinton niet 4 maar 26 keer op de Lolita express vloog werden bekend nadat hij beweerd had slechts 4 keer gevlogen te hebben.

Laatst gewijzigd door Bach : 14 juli 2019 om 06:33.
Oud 14 juli 2019, 07:50   #171
geertvdb

Standaard

Citaat:
Niet bevestigen of ontkennen zijn de Clinton meesters in.
HAHAHAHA! Hoe kunt ge meester worden in het 'niet bevestigen'? Is dat een universitaire studie van 4 jaar?
Citaat:
Check email schandaal.
Ook daar was er niets aan de hand.
Citaat:
Weliswaar de vrouwelijke variant van Clinton. Edoch, er hangt een bepaalde zweem om dit koppel.
Zweem? Wat is een zweem??

Wilt gij veroordeeld worden in een rechtbank op basis van een 'zweem'?
Citaat:
DatDegeen die het meest blijft hangen: Monica Lewinsky schandaal lag ten grondslag aan een onroerendgoed deal voor presidentschap. Ipv direct open kaart te spelen kwamen ze met een zweem van onduidelijkheid; waarna een ander schandaal geboren werd—Lewinsky.

Nu is er dus weer een zweem van onduidelijkheid gaande. Bewust of onbewust door Clinton of Clintons in gang gezet.
Zweem zweem zweem, wat een raar woord. Ge moet dat eens 5 keer na mekaar zeggen: zweeeeeee-eeeem
Oud 14 juli 2019, 07:51   #172
geertvdb

Standaard

Citaat:
Informeer u toch vooraleer u hier mensen komt gratuit beledigen. De vluchtgegevens waaruit bleek dat Clinton niet 4 maar 26 keer op de Lolita express vloog werden bekend nadat hij beweerd had slechts 4 keer gevlogen te hebben.
Toont mij dat eigenlijk eens.

Geeft mij eens een tijdslijn.
Oud 14 juli 2019, 07:56   #173
geertvdb

Standaard

Citaat:
https://www.breitbart.com/crime/2019...r-old-student/

Boven een link uit Breitbart. Berichtgeving van een lerares die 20 jaar gevangenis opgelegd heeft gekregen. Dit omdat ze sex had met een 13 jarige jongen (leerling).

Lees onderaan artikel bij opmerkingen. Naam Epstein valt veelvuldig en Breitbart publiek heeft het veelvuldig over achterlijke wetten en een bovenproportionele straf voor deze dame.
F°ck the f°ck off met uw gestoorde breitbart linken.
Oud 14 juli 2019, 09:08   #174
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
4 keer, 26 keer of 260 keer : who cares ? Toont dat aan dat clinton een misdrijf heeft begaan ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2019, 10:11   #175
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
4 keer, 26 keer of 260 keer : who cares ? Toont dat aan dat clinton een misdrijf heeft begaan ?
We draaien in cirkels. Het is hier geen rechtbank en ik hoef me niet te verdedigen tegen iets dat ik niet beweerd heb.

En who cares? Mensen die kinderen willen beschermen.

Laatst gewijzigd door Bach : 14 juli 2019 om 10:18.
Oud 14 juli 2019, 10:16   #176
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
F°ck the f°ck off met uw gestoorde breitbart linken.
De 'forum politie' zoekt het discours te controleren door te zeggen welke bronnen al dan niet geaccepteerd worden. Maar men heeft niet veel zin zich te inhoudelijk te informeren. Een smear campagne met stromansargumentaties dan maar. Nou, nou, wat een gebrek aan respect voor mensen.
Oud 14 juli 2019, 10:18   #177
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We draaien in cirkels. Het is hier geen rechtbank en ik hoef me niet te verdedigen tegen iets dat ik niet beweerd heb.
Wat is dan wel de relevantie van daarover te schrijven ? Wat clinton of trump privé doen gaat niemand wat aan, en krijgt maar maatschappelijke relevantie mocht er een misdrijf bij komen.

Draait dit gewoon rond voyeurisme ?
Oud 14 juli 2019, 10:23   #178
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is dan wel de relevantie van daarover te schrijven ? Wat clinton of trump privé doen gaat niemand wat aan, en krijgt maar maatschappelijke relevantie mocht er een misdrijf bij komen.

Draait dit gewoon rond voyeurisme ?
Vraag het eens aan The Guardian of CNN of andere officieel gedoogde Pravdas...euh excuseer 'media'. 10 jaar na datum rapporteren ze ook over deze zaak en over de connecties met Trump en Clinton.

Laatst gewijzigd door Bach : 14 juli 2019 om 10:23.
Oud 14 juli 2019, 10:32   #179
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vraag het eens aan The Guardian of CNN of andere officieel gedoogde Pravdas...euh excuseer 'media'. 10 jaar na datum rapporteren ze ook over deze zaak en over de connecties met Trump en Clinton.
Zever. The Guardian doet niet aan riool journalistiek. De link naar het betreffende artikel die hier was gepost was geen onderbroek-onderzoek maar een analyse en aanklacht hoe het mogelijk is dat de reguliere pers totaal in gebreke was gebleven bij het informeren van het publiek over Epstein zijn proces, 10 jaar geleden.
Oud 14 juli 2019, 10:44   #180
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Veel relevanter dan het krampachtig proberen te linken van Epstein aan Trump of Clinton is het onderzoek naar het rechtsgeding van 10 jaar geleden. Het is duidelijk dat dat ofwel erg oppervlakkig is gebeurd, of dat er heel erg soepel is geoordeeld over zware misdrijven. Dat was in Florida, een staat die toen en nu onder republikeins bestuur stond, met Acosta als hoogste in rang bij justitie.

Nogal doorzichtig om via een omweg hiervan een probleem voor de democraten te willen maken.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be