![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je vind dat papieren niet nodig zijn dan moet je ook alle eigendommen afschaffen en je voordeur maar open laten staan zodat iedereen lekker warm naast je in bed (niet jouw bed) kan kruipen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en gij verwijt Xeno 'lage uitlatingen' ? man man man, als ge denkt dat ge hier alles al gelezen hebt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het kindje de tocht met de dood heeft moeten bekopen is volledig de schuld van diegenen die de tocht opgezet hebben. Het is verschrikkelijk dat het kindje zo de dood heeft moeten vinden maar het is niet het enige zo dat 'gevaren' is. De agent treft voor mij geen schuld. Kindje aangespoeld op strand ... de enige schuldige in dat geval is de vader die het bootje bestuurde. Meisje (2) sterft bij achtervolging mensensmokkelaars. De enigen die dan ook als schuldigen moeten aangewezen worden zijn de mensensmokkelaars en zij die in de bootjes kruipen om gevaarlijke tochten te ondernemen op zoek naar de 'Hoorn des overvloeds' En wat was het vervolg van het 'verhaal?' Ouders zijn kunnen blijven zeker?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 december 2019 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
soit, passons, het is lichtjes off topic. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die agent hier had niet mogen schieten. hij was helemaal niet bedreigd. hoe illegaal iedereen in die camionet ook was. meer is er aan deze zaak niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kind was volmaakt onschuldig maar zijn ouders niet. Illegaliteit is een strafbaar feit, en vluchtmisdrijf ook.
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere of je voldoende bent opgeleid zul je toch alleen maar kunnen vaststellen als je werkelijk in een moeilijke situatie zit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De camionette kan dus een gevaar betekenen voor de andere weggebruikers en misschien ook als die een stadskern/dorpskern zou genaderd hebben. p.s. In bepaalde VS politie afleveringen zie je dat regelmatig dat men een overtreder tot staan brengt met hem/haar desnoods uit de baan te duwen mocht het gevaar er in schuilen dat die door een stad zou kunnen razen waar kinderen en andere mensen kunnen rondlopen. Ligt niet gemakkelijk om daar een juist oordeel over te vellen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 december 2019 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wordt een achtervolging afgebroken als er derden in gevaar komen, of wordt er gewoon gevolgd zonder de druk op te bouwen... onder bepaalde voorwaarden mag een manoever uitgevoerd worden om het voertuig klem te rijden of te laten 'spinnen' door het aan te rijden... maar toelating tot beschieten van een voertuig dat wegrijdt, dat is er bij mijn weten NERGENS ter wereld bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kind heeft bovendien en waarschijnlijk heel weinig afgezien... als je hoort over andere gevallen... Bovendien zie ik de dood niet als het einde en ben ik van mening dat ieder schepsel veel en veel meer zijn eigen leven bepaalt dan dat wij denken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bestuurder(s) en inzittenden (illegalen) zijn de fout punt p.s. Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 december 2019 om 16:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Hij was niet bedreigd??? Maar een gevaarlijke en roekeloze rijdende camionette op de openbare weg is misschien geen bedreiging???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet dat er op geschoten wordt. |
|
![]() |
![]() |